mrfiskman Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 I den här tråden kan vi diskutera spektaklet. Jag har under morgonen kollat igenom gamla mellolåtar och hittat en favorit, visst är denna låt rätt bra? http://www.youtube.com/watch?v=Ym_g5n4fpRw Vet inte vad jag tror om kvällen, ep går förmodligen direkt till globen iaf. Citera
Loveless Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Melodifestivalen? Inte då, Capote går ju på C+HD. Citera
LAMM1 Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Likt alla andra år får vi skämmas åt den "tant-pop" som Sveriges såkallade artistelit har att erbjuda. Jag undviker TV:n ikväll. Citera
devalanteriel Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Yay, ska bli roligt. Synd att det är startfältet från Tråkistan bara. Det roliga kommer i deltävling tre. My Star är en rolig låt som imo var klart mer värd att vinna än Olsenbrödernas bedrövliga hit. Finns för många bra låtar för att plocka fram någon enstaka dock... Ser fram emot eurys bitska kommentarer om bra resp. dålig musik! Citera
mr_telefon Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Melodifestivalen? Inte då, Capote går ju på C+HD. haha måste vara den sämsta film som gjorts Citera
SouthEast Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Det intressanta är väl inte vem eller vad som uppträder, med ditten eller datten som låt? Det intressanta är om vi hittar nåt spel med EV+ //Schlagerdivan Citera
FreePlopp Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Bojkotta... ...Melodifestivalen är ett försök till kompensation, för alla Svenssons där ute, efter många års betalande av TV-licens. Jag betalar ingen licens, därför ska jag inte kolla. Btw, så har väl Aftonblaskan redan tryckt upp femtielva olika bilagor om "vem som kommer vinna eller inte". Riggat, sa räven. Citera
Durin Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 haha måste vara den sämsta film som gjorts Fast i jämförelse med Melodifestiveln kvalomgång 1/465 så är den ju som Gudfadern minst. Citera
brut Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Ska snart sätta mig med familjen. Hoppas att det är några snygga tjejer med: Citera
mrfiskman Postad 9 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2008 Ganska tråkiga bidrag idag må jag säga, men man kan alltid supa sig lite berusad före så blir allt bra. Jag har precis knäppt en bira och har 11 kvar i kylen så det borde räcka. Mitt tips: Ep+Amy diamond till globen, Sjögren+face 84 till andra chansen. Edit: Michail eller vad han nu heter slutar femma tror jag. Citera
TotalFarsa Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Mina öron blöder. Det här borde inte ens få spelas i Härryda lokalradio kl 03 om natten Tur vi har Luuk. Enda orsaken att jag står ut bredvid sambon i tv-soffan. Citera
yberjonte Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Alltför många medelsvenssons som brukar ta lördagsskott på svs har valt melodifestivalen istället.. Citera
AdslVerbe Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Killen fån Färöarna var överlägset minst dålig. Svenska folket är smaklöst. Christer Sjögren liknade mest nått tyskt bidrag från tidigt 2000-tal. Amy var väl iofs rätt gullig å duktig. Citera
devalanteriel Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Instämmer fullständigt med AdslVerbe. Argh, sämsta omgången någonsin. Nu står herr Sjögren och pratar om "musikens underbara kraft". Citera
KneckeHexxaN Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Underbart. Ack så underbart! Finns det någon skönare man än Christer? Citera
Cyntax Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Värdelösa bidrag. Det var lätt att gissa vilka som skulle bli top-4. Jag och frun klonkade alla i rätt ordning. Poodles utan E-Type hade varit mycket bättre! Förövrigt vet jag att en av forumets absolut mest kända profiler brukar skicka in bidrag till tävlingen. Jag har lyssnat på ett bidrag och kan säga att det spöade skiten ur de flesta från kvällen. Heja K.W! När får vi se dig i Melodifestivalen? Klonk nästa år? Citera
Skalman5 Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Melodifestivalen in three words: gay! gay! GAY!! Citera
Zumsar Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Jag trodde att den här tråden skulle handla om meloner, snacka om bad beat. Citera
mrfiskman Postad 9 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2008 Haha Christer är ju jättekul, älskar hans ansiktsuttryck när han sjunger. Det var också rätt att Amy gick vidare, hon är söt. Hade jag varit 10 år yngre hade jag nog stött på henne (eller nej då hade jag suttit hemma som den blyga pubertetspojk jag var) Anyway tråkig omgång så hoppas nästa vecka levererar. Citera
bogus Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Ska snart sätta mig med familjen. Hoppas att det är några snygga tjejer med: Tyvärr kom ju hon på 5e plats dock.. Citera
The Grand Bark Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Sussie Tapperware's låt Mirakel nåt, kändes som en uppenbar ripoff på Eva Dahlgren. Citera
Sideshow Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Hade det funnit atombomber på internet hade jag sprängt denna tråden. Citera
Orrarah Postad 9 Februari , 2008 Rapport Postad 9 Februari , 2008 Hade det funnit atombomber på internet hade jag sprängt denna tråden. Hade jag haft en atombomb skulle jag spränga anläggningen där det hölls Näe men...Finns inget äckligare på denna jord än melodifestivalen.. Citera
Recommended Posts