pkrjaxx Postad 30 Januari , 2008 Rapport Postad 30 Januari , 2008 Oj nu blir det mycket men såg ju att ni var så snälla mot dom som drog in 10k sp så jag gjorde en ny tabell med samma förutsättningar för alla Everest: Detta känns inte riktigt väl genomtänkt, då med tanke på att vår feedback betyder så mycket för Er samt att Ni endast har vårt bäste i åtanke. Jag för min del har tills vidare gått över till ongame och en sajt som har ett klart mycket gynnsammare bonussystem. Citera
EverestPoker Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2008 Tack för er fortsatta feedback! Era synpunkter och förslag sammanfattas regelbundet och skickas till ledningen för Everest Poker. Citera
Megadeth Postad 31 Januari , 2008 Rapport Postad 31 Januari , 2008 Vad hände med oss "vanliga" spelare som inte har poker som yrke eller grindar sönder oss... Nu spelar man utan någon jävla bonus och det är ju helt värdelöst! Tacka vet jag Payday! Tack och hej Citera
DrRoland Postad 31 Januari , 2008 Rapport Postad 31 Januari , 2008 Oj nu blir det mycket men såg ju att ni var så snälla mot dom som drog in 10k sp så jag gjorde en ny tabell med samma förutsättningar för alla Det är ju precis en sådan där tabell vi vill se. 20sp/dollar för alla. Sen att man får välja själv vilken bonuskod man vill spela emot. Ok, payday var ju bättre, men man kan inte få allt. Bonuskoder som everest använder är för övrigt mycket bättre än insättningsbonusar både för everest och spelarna. Everest tjänar på det genom mindre avgifter för netellertransaktioner och spelarna slipper langa pengar fram och tillbaka. Vad hände med oss "vanliga" spelare som inte har poker som yrke eller grindar sönder oss... Nu spelar man utan någon jävla bonus och det är ju helt värdelöst! Tacka vet jag Payday! Tack och hej Vi spelar inte alls. Vi byter sida för att vara exakt. Ingen tjänar på det, men det är tyvärr så dom vill ha ibland. Citera
Pedroboy Postad 31 Januari , 2008 Rapport Postad 31 Januari , 2008 Det här är helt klart ett missförstånd. Det är inte alls så att Everest Poker tvingar sina spelare att spela mer och mer varje månad för att få någon bonus. Det finns tvärtom goda möjligheter cleara din bonus även om du skulle spela mindre den nästföljande månaden. Så är ser bonustabellen ut: Antag att du tjänar 15.000 Summit Points den 1-25 i januari. Då har du sedan alla dagar i februari på dig att tjäna in 10.000 Summit Points för att cleara bonusen på $500. Men hjälp!. Du dumförklarar varenda kotte genom att säga så här. Vem som helst inser ju att detta system tvingar spelare att spela minst lika mycket eller mer för varje månad. Den månad man råkar kliva över till nästa nivå är man ju fast där för att inte missa en bonus helt. Det exempel du tar upp är undantagsfall inte tvärtom. Ett bättre exempel på hur otroligt mycket man förlorar är när man första månaden kommer upp i 52000 och månaden efter 45000. Att då bestraffas och få noll i bonus jämfört med de spelare som spelat 21000 +21000 två månader i rad är ju helkorkat. Citera
Octocrab Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Någon som har intjänat mindre än 3000 summit points som har fått en bonus/nyhetsbrev för februari än? Vad fick ni för bonus i så fall? Citera
Pepperpum Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Någon som har intjänat mindre än 3000 summit points som har fått en bonus/nyhetsbrev för februari än? Vad fick ni för bonus i så fall? Hehe, jag lirade in över 15k SP men har inte fått nåt brev än. Men bara lugn, vi kan väl räkna att det kommer frameomt kvällen iaf Citera
54321 Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 omg. Kommer vi få någon bonus för poängen vi tjänade i Januari?.... eller hur fan det är !? Ja fattar inte den här skitbonusen...wtf Fixa en enklare som man förstår och inget jävla mygel om att man måste spela mer/lika mycket varje månad kanske är den sämsta bonusen hittils?....jo det är det Citera
Octocrab Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Det finns otroligt många sämre bonusar på nätet, men det är definitivt en försämring. Oh, vad jag saknar paydays glada dagar Citera
bandini Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Någon som har intjänat mindre än 3000 summit points som har fått en bonus/nyhetsbrev för februari än? Vad fick ni för bonus i så fall? Nej. Inget brev än. Citera
Tiny_Fist Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Någon som har intjänat mindre än 3000 summit points som har fått en bonus/nyhetsbrev för februari än? Vad fick ni för bonus i så fall? Det verkar ta tid att få sin bonuskod.... zzzzzzz:rolleyes: Citera
Duracell Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 jahopp..jag som ville börja idag =/ Citera
hampulito Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 3 timmar och 38 minuter ifrån ännu en evp skandal. Citera
Pepperpum Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 3 timmar och 38 minuter ifrån ännu en evp skandal. Äsch, det klart de väntar till sista minuten, vore ju synd om de råkade förlora en hel dags gratisinkomst edit. eller kanske hela helgen som bonus för dem? Citera
MOffegrev Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Nya bonusen lär lanseras i samband med shopen år 2017. Citera
ltdrichard Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Nä nu går jag och lägger mig, fredag eller inte. Citera
Pepperpum Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Nån som vet om nån sida där man kan lämna in ett vad om följande: Någon gång under morgondagen kommer evp-representanten låtsas vara ledsen för förseningen och sedan erbjuda en frirulle som tröst. Frirullen kommer ha de fina kraven att man måste ha spelat in 10k SP och minst 1500 måste anmäla sig. Citera
Duracell Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 ja det låter verkligen troligt...kul när man väntat sedan den 25 på att få sätta igång .,. Citera
Tiny_Fist Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Skärpning Everest, man tröttnar ju! Varför ska ni hålla på o ändra Bonussystemet när ni inte äns behärskar det!?!?! Citera
Tiny_Fist Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Har nu väntat hela dagen på mail.... men "icke sade nicke".... Citera
Duracell Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 inne på de sista minutrarna...blir en kort första dags grind =) i så fall Citera
EverestPoker Postad 1 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2008 Jag har kontaktat de på Everest Poker som ansvarar för det här mejlutskicket. Jag ber om ursäkt för förseningen! Citera
Recommended Posts