Gå till innehåll

Lås


gEeWhiZm8

Recommended Posts

  • Svars 772
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du borde ha rulle för att kunna lira 10/20 ?! (Om det nu är kronor vi pratar om)

Men du kanske menar något annat.

 

Jo det har jag, men jag vill klara av att spela där hela tiden utan att börja spela ofokuserat och slaska iväg pengar för på 10/20 går de snabbt som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att D-I spelar 5/10 actually

 

Okej. Ja, jag har nog spelat några händer mot honom där för ett bra tag sen, men jag trodde att han vandrat uppåt, hade för mig att jag sett hans namn i nån hh här på pf, men det kan ju varit skottning eller så kan jag komma ihåg fel (vilket kanske är mest troligt :roll:).

 

Jag har själv stångats med att gå från 5/10 till 10/20 på sista tiden och fått ändra en hel del i mitt spel, men när man kommer underfund med det är det helt okej där också. Det går inte bara spela på utan att tänka så mycket vilket går ganska bra på 5/10 imo. Spelar bara SH på 10/20 och känner jag för HU kan jag gå ner ända till 2.5/5 för att känna mig bekväm... Vi får väl se om vi ses vid borden framöver. GL (men inte mot mig då ;-)).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det själv joseG? Har sett dig lira en del 10/20

 

 

Jag ska absolut inte klaga. 2008 har varit ett bra år för mig än så länge. Största problemet för mig är väl att jag spelar aningen för lite... Vad krävs för att du ska upp på 10/20?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska absolut inte klaga. 2008 har varit ett bra år för mig än så länge. Största problemet för mig är väl att jag spelar aningen för lite... Vad krävs för att du ska upp på 10/20?

 

Okej :-) Jo dem senaste dagarna jag har inte sett dig spela nåt iaf. Är väl bara att jag vill känna mig bekväm där med mitt spel osv så jag kan spela där utan problem

 

Under "More Detail..."-knappen på "General Info."-fliken.

 

Okej thx :-) Hm zed, vet du var man hittar statsen som säger hur ofta man 3betar och följer upp med ett cbet efter det då ? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

01-Mar no game

02-Mar no game

03-Mar no game

04-Mar 950kr 1h

05-Mar 5650kr 2h

06-Mar 6150kr 2h

07-Mar 950kr 3h & $300

08-Mar 20900kr 8h

09-Mar 10450kr

10-Mar no game

11-Mar 500kr 4h

12-Mar no game

13-Mar 6800kr 6h

14-Mar no game

15-Mar no game

16-Mar no game

17-Mar 1050kr 2h

18-Mar 4600kr 5h

19-Mar 11500kr 6h

20-Mar 9300kr 7h

21-Mar 900kr 6h

 

Har ju inte uppdaterat hur det har gått för mig pengamässigt på ett tag men så här ser det ut, mestadels är från 10/20 5max.

Backa för övrigt 2k på lets dance igår, mat tina svek mig =(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blää skön start på dagen, mot bordets fisk som just förlora 2 stora potter och verkade vara super tiltad så får man top par mot överpar och nån hand efter översettad. Blääääääääää där rök 7k.

Nu drog han från bordet med 10k ännu mer itlt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hey ya'll, tänkte då ta en paus från skrivandet för jag känner att just nu i dagsläget känner jag en press på att spela och när jag gör det spelar jag inte mitt a-game. Poker går ut på att vinna så mycket pengar som möjligt och det gör jag inte just nu(även om det gått bra denna månad). Hade ju som mål att plussa minst 35k kr och det har jag gjort och lite till. Kommer fortsätta spela på SvS och köra lite på Party Poker också. Men dagboken lägger jag på is för stunden. GG's for now :-) Ni kan fortfarande skriva här någon dag till eftersom den inte stängs ännu. =)

 

Ser nån mod det här kan ni stänga den tisdag den 25/3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...