Gå till innehåll

Lås


gEeWhiZm8

Recommended Posts

ganska svårt att hitta action på 5/10 hu just nu förutom dem som köper in sig för 2-300 kr och hit'n'runnar en

 

vågar inte ens tänka mig hur svårt det måste vara. men när man kommer upp på de högre nivåerna så är det ju rätt naturligt att det blir svårare att hitta motstånd speciellt på dina nivåer. sen att du är så jävla bra gör ju att få vågar spela mot dej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 772
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vågar inte ens tänka mig hur svårt det måste vara. men när man kommer upp på de högre nivåerna så är det ju rätt naturligt att det blir svårare att hitta motstånd speciellt på dina nivåer. sen att du är så jävla bra gör ju att få vågar spela mot dej.

 

Vet inte om du lewlar mig eller vad men så högt spelar jag ju inte och fisk, det e jag! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så hittar jag inte min swedbank dosa så ja kan logga in på swedbank.se blääää, är de några försiktighetsåtgärder jag borde göra ifall nån har stulit den och kan min kod? Jag har givetvis inte gett ut koden åt någon men ändå. Ska ju givetvis gå till banken imorgon och få mig en ny dosa+kod

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bara om du gjorde narr av mig eftersom du fick det att låta som att jag tycker 5/10kr är svin högt

 

ehhjh? och det är väl svinhögt också? kanske inte för dej, men för vissa andra. jag tillexempel spelar 0.5/1 på svenska spel och tycker det blir otäckt när potterna hamnar på några 100. tror att du skulle behöva jobba med din ödmjukhet, för det är inte alla som har din talang och lyckan att tjäna så mycket pengar som du gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ehhjh? och det är väl svinhögt också? kanske inte för dej, men för vissa andra. jag tillexempel spelar 0.5/1 på svenska spel och tycker det blir otäckt när potterna hamnar på några 100. tror att du skulle behöva jobba med din ödmjukhet, för det är inte alla som har din talang och lyckan att tjäna så mycket pengar som du gör.

 

lol, menade inget illa. trodde du var nån som spela typ $5/$10 och retades med mig :-) apology accepted?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

springer så jävla kallt idag

 

***** Hand History for Game 638027263 *****

$1000 NL Texas Hold'em - Tuesday, Mars 18, 22:57:17 ET 2008

Table Dahlman 6 (Real Money)

Seat 1 is the button

Total number of players : 2

Seat 1: stengul ( $4125.18 )

Seat 2: gEeWhIZm8 ( $3272.64 )

gEeWhIZm8 posts small blind [$5].

stengul posts big blind [$10].

** Dealing down cards **

Dealt to gEeWhIZm8 [ 7h Jh ]

gEeWhIZm8 raises [$35].

stengul raises [$100].

gEeWhIZm8 raises [$288].

stengul calls [$218].

** Dealing Flop ** [ Js, 5d, 7c ]

stengul checks.

gEeWhIZm8 bets [$410].

stengul raises [$920].

gEeWhIZm8 calls [$510].

** Dealing Turn ** [ 7s ]

stengul bets [$830].

gEeWhIZm8 calls [$830].

** Dealing River ** [ 9h ]

stengul bets [$950].

gEeWhIZm8 is all-In.

stengul calls [$244.64].

stengul shows [ Jd, Jc ] a full house, jacks full of sevens.

gEeWhIZm8 shows [ 7h, Jh ] a full house, sevens full of jacks.

gEeWhIZm8 wins $4.55E-13 from side pot#1 with a full house, sevens full of jacks.

stengul wins $6540.28 from the main pot with a full house, jacks full of sevens.

Game#638029061 starts.

#Game No : 638029061

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stört stört stört stört stört vet inte om de är adrenalin eller vad men ja skakar typ. var back ~20k som mest pga störd otur som ledde till tilt, men jag skärpte mig och började spela ordentliga händer and he didnt see it coming och jag tog tog tillbaks en sisådär ~15k på 5min. Och ja detta var 5/10 HU, ganska djupa var vi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stört

 

Vad händer?

 

stört stört stört stört stört vet inte om de är adrenalin eller vad men ja skakar typ. var back ~20k som mest pga störd otur som ledde till tilt, men jag skärpte mig och började spela ordentliga händer and he didnt see it coming och jag tog tog tillbaks en sisådär ~15k på 5min. Och ja detta var 5/10 HU, ganska djupa var vi

 

Känns stört att jag kan ligga back 20k på en dag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det för dig sture? Lämnat svs? Tråkigt att du la ner dagboken...

 

Har gått trögt men + i mars, inget märkvärdigt med andra ord. Inte lämnat svs, har dock spelat mestadels på full tilt den här månaden för att prova på lite nytt och spela lite turrar. Kommer förmodligen att fortsätta med det månaden ut och sen får jag se hur jag gör.

 

Angående dagboken så kände jag helt enkelt att jag ville hålla mitt spelande lite mer privat ett tag och helt enkelt köra på i min ensamhet (låter lite tragiskt nästan :-P ) Det har varit blandade känslor, ibland saknar man att få skriva av sig lite, men det är samtidigt ganska skönt att slippa "pressen" om man nu kan kalla det så när man skriver dagbok. Det är hur som helst mycket möjligt att jag kör igång en ny dagbok i framtiden så håll ögonen öppna ;-)

 

Sry för OT i dagboken whiz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...