Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

huvudregeln är ju att mobilen inte får komma fram alls. Men i Gbg har de viss överseende, särskilt med regs (o omahaspelare av nån anledning) om man sköter det diskret o snyggt.

 

Man får dock under inga omständigheter prata i tel vid borden.

 

Senaste dagarna när jag varit där har jag suttit med den under bordet och spelat "Logos Quiz" ett par timmar varje dag. Ingen som sagt någonting, så länge jag inte spelar under de händerna jag spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Influensan har haft ett stadigt grepp om mig sedan i måndags... bläh.

 

Jag och en polare kör nu LCHP-diet sedan i måndags, söndagar är fria för kolhydratintag och rismissbrukaren i mig ser fram emot morgondagen.

 

Vägde in mig på stadiga 112 och var nere i 108 igår.

Förhoppningsvis kan man addera en del träning på det hela efter att sjukdomen och ryggproblemen är borta så man får lite ordning på det här.

 

Funderar på att leasa nya Audi A4 kombi TDI. Den är miljöklassad och Audi har en fin leasingdeal på 2 lr 3 år på runt 3,5k i månaden där försäkring ingår första året. Blir en vit i så fall.

 

Just nu kikar jag på serien "The Newsroom", och även kikat på dokumentären "Conan O'Brien Can't Stop" om turerna efter att han fick kicken. Rätt skön dokumentär.

 

Ser ut som det blir en resa nånstans varmt också snart. Man är ju rätt så disträ på de ordinarie charterresmålen. En polare som har känningar i flygvärlden säger att han kan fixa bra pris på biljetter till Kiev. Han säger att brudarna i Kiev är out of this world. Känns som plus-ev.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Debattinlägg. Kan tyckas vara levling men är ett seriöst inlägg..

 

De senaste åren, egentligen efter Rio-resan, har jag känt en allt mindre sexuell lust.

 

Jag blir inte så där superkåt på brudar längre och när jag raggar så finner jag mig ofta tänka (mitt i skiten) negativa tankar såsom "va fan ska man dra med henne hem nu, orka med henne imorn, ska hon sova hos mig hela natten blir det varmt som fan ju", osv så jag har inte orkat följa upp många gånger.

 

Det har även hänt ett antal gånger att jag blivit avtänd mitt i sex och känt att äh, orka... o i princip sett till att avsluta skiten illa kvickt.

 

Jag har tänkt att det kan bero på att jag har blivit äldre och tjockare. Förmodligen påverkar dessa två faktorer potensen.

 

Dock fick allting en rejäl skjuts i Cape Town med Fatima, så det verkar ju inte va fel på gubbens motorik och hormoner.

 

Pratade med min polare Seb fr Frankrike (som bodde med mig i CT ett tag) i veckan.

 

Han sa att han har nått spektakulära resultat i flera områden genom små förändringar i sitt liv.

1. Han är piggare och har mer energi än förut.

2. Han raggar och knullar som fan... riktigt snygga tjejer med.

3. Han njuter som fan av sex, när han (som mig) under en period känt att han inte riktigt njutit av det.

4. Han är mer skärpt i sina sinnen.

 

Förändringarna är

1. Han har slutat runka.

2. Han har slutat titta på porr.

 

Nu är han inte någon missbrukare av nån av dessa aktiviteter, vad jag vet, sedan tidigare.

 

Jag har tänkt på det.

 

Jag kommer ihåg när man var tonåring. Innan Internet och massexploatering för lättåtkommen porr. Man runkade fan till underklädesavdelning i Elloskatalogen; fula underkläder och halvsnygga brudar.

 

Nuförtiden när man bestämmer sig för att kika på porr så tar det fan 30 minuter innan man ens hittat nåt som man tänder på.

 

Det blir mycket "äh för små tuttar, äh för gammal, äh för vit, äh tråkig ställning, äh...". Helst vill man hitta en film med nån tjej i som påminner en om nån man känner, då har man träffat nöten.

 

Jag tror att massexploateringen för porr och därtill större bruk av självtillfredställelse har gjort en del av oss blasé för kvinnor, deras kroppar och sex.

 

Just nu håller jag på med LCHP-diet och ska komma in i matchvikt till slutet av året.

Därefter kommer jag att köra nolltoleranslinjen på de 2 punkterna i några månader för att därefter utvärdera resultatet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde bara att det var jag som gick lös på Elloskatalogen, fantastisk...

 

Trodde att det välkänt att Elloskatalogen var alla smågrabbars mest lättillgängliga runkmaterial. Scramblad Filmnet var också en höjdare om man hade kabeltv.

 

Jävligt intressant youtubeklipp ovan förövrigt. Läge att starta en "Nej till porr & sjävbefläckelse" grupp på PF? :mrgreen:

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på din kroppshydda så tror jag du har rätt så dålig fysik och en kropp som inte är så glad av hur du hanterar den. Är man fet och otränad har man något lägre testosteronnivåer, allt annat lika. Antagligen spelar annat in också som är direkt kopplat till ditt fysiska skick.

 

Ät mer hälsosamt och börja träna(inte snabba promenader, TRÄNA).

 

Att sluta titta på porr är nog ett mycket bra tips också. Att se på porr är lite som att ta en sil heroin. När man är 13 så behöver man ju väldigt liten dos, hjärnan är väldigt känslig för dess stimulerande effekt men med tiden utvecklas tillvänjning och hjärnan blir mindre och mindre känslig samtidigt som den mer och mer skriker efter de där dopamin/endorfintopparna. Hur ska din hjärna då kunna nöja sig med 5 mg sobril?

 

Recept:

1. Fixa din fysik, det borde du göra oavsett vad.

2. Sluta titta på porr.

 

Nummer 2 är nog den viktigaste men du kommer definitivt komma tillbaka snabbare om du kommer i fysisk bättre form. Kosten är kanske inte det allra viktigaste för det här problemet (generellt, du skulle förstås kunna ha grov mineral/vitaminbrist eller liknande men är nog ovanligt.) men är så klart rimligt att man kollar över den också. Får ju mer energi till träning med rätt kostsammansättning.

 

Det är inte åldern, det kan jag garantera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...