Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Tjena ST, har du scoutat sommarserierna något åt oss? (=

 

Jag har scoutat lite och det ser inte bra ut. Men at Work är nog de enda jag kommer fortsätta att se. Ganska standard, men lättsmällt och bra tidsfördriv. Är lite nyfiken på Dallas med, sen ser det ganska tunt ut med nya serier imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

continuum verkar lovande änsålänge. sedan har vi ju suits, trueblood och futurama att tröst oss med...

 

Jo en del serier fortsätter, men de behövs inte scoutas. :) Har inte sett piloten av continuum, bara läst om första avsnittet och det tilltala inte mig alls. Har jag väldigt tråkigt någon dag kanske jag får för mig att titta.

 

Whitecollar, Weeds och Louie fortsätter också. Glömde bort att Sheens nya serie på FX börjar också i slutet på juni, Anger Management. Sorkins nya serie, The Newsroom kör igång på HBO.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har scoutat lite och det ser inte bra ut. Men at Work är nog de enda jag kommer fortsätta att se. Ganska standard, men lättsmällt och bra tidsfördriv. Är lite nyfiken på Dallas med, sen ser det ganska tunt ut med nya serier imo.

Gav upp den när

en av snubbarna hade en svensk städerska som inte kunde ett ord engelska. Sen när e vi mexikaner? :-?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

puh, ja men det var ju nästan goda nyheter. Trodde dom skulle lägga ner mitt i, men får man ett slut så ser man hellre att det tar slut en säsong för tidigt än en säsong för sent.

Tyckte senaste säsongen saknade en del i dialog, men det håller nog en säsong till med lite hederligt splattervåld och mjukporr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Por que no Alemania?

 

Kollar du Workaholics btw? Känns väldigt ST, på ett bra sätt.

 

Hur kan man vara ST på ett dåligt sätt? :shock:

 

Såg några avsnitt ur första säsongen men tyckte inte serien hade nån "soul". Föredrar It's always sunny... i den genren som Workaholics reppar.

 

Tycker tyska försvaret varit stundtals skakig mot både Holland och Portugal, men visst, tyskarna är topp3 i EM. Gillar bara fransmännens försvarsspel, precis som jag gillar det och försöker få gubbarna i Aria FC att tillämpa, rå fysiskt försvar hela vägen. Diggade hur franska mittfältet gång på gång tryckte ner engelsmännen i gräset och fick de som påstår sig bemästra fysiskt spel, att vika sig och undvika konfrontation.

 

Tror fransmännens fysiska spel kan störa spanjorernas rytm. Sen att de dessutom har talang framåt är ju bara positivt, bara de kommer igång nu när premiärnerverna är borta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...