Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

bump! vad betalar din klubb per korpensäsong? vad ingår, vad ingår inte?

 

vi betalar 3200kr per lag, 7 lag. 6 matcher, vilket gör 530 sek matchen typ, utöver det kostar domaren 100 sek matchen.

 

bra pris

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
dessa serier har blivit inställda i USA

Desperate Housewives

Extreme Makeover: Home Edition

The Finder

GCB

A Gifted Man

Harry’s Law

Pan Am

Rob

Terra Nova

Unforgettable

How to be a Gentleman

CSI: Miami

 

GÖTT! Förutom att jag av nån anledning såg hela Terra Nova och nu känner att det var tid jag lika gärna kunde ha gjort något produktivt som att onanera. (vilket jag nu i retrospekt inser att jag faktiskt gjorde när jag kollade på serien då mamman var riktigt milfig).

 

Samma sak med Stargate Universe, vad hände? Den hade väl åtminstone potential :rolleyes:

 

 

edit: ska verkligen inte säga att Stargate Universe eller Terra Nova var speciellt bra, men Suits? :S

Såg tre avsnitt och blev förundrad över hur förutsägbar den var trots att jag tyckte den borde vara det motsatta.

Stjärnfilt utveckla gärna varför den är bra, för då kan man ju ge den en andra chans!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom har fina kostymer, massa pengar, är snygga och sysslar med juridik.

 

Tycker nog mest om den för jag kan drömma mig bortom alla träiga böcker på juristutbildningen.

 

Ang SG så tyckte jag faktiskt inte om Universe :S

Föregående serier (inkl filmer) är klasser bättre imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har insett 2 saker nyligen

1. Värdet i CC ligger i PLO-10. Maken till dåliga PLO-spelare har man inte sett.

Sist floppade jag nötflushen 400 BB djupt och någon lyckades få in sin lika djupa stack på floppen med J-hög flush. Sen spelar folk sjukt face-up så man kan bluffa hem en hel del pottar relativt riskfritt.

 

2. Jag är kär i Loreen. Vilka läppar, vilka ögon, vilken utstrålning.

Ikväll hejar vi på Sverige och jag vill upplysa er om att redan när jag såg henne uppträda första gången i den första delfinalen i svenska uttagningarna, så spådde jag att hon skulle vinna svenska finalen och europafinalen (no jinx).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Legenden Jack Nicholson gör sig klar för episka scenen "Here's Johnny".

Man förstår, efter att ha sett det här, att "Taxi Driver" Robert De Niro, inte ansågs tillräckligt psykotisk för rollen.

 

Kung! Hans skådespelarinsats i Gökboet är off the hook, troligtvis den bästa någonsin. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...