svint0 Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 Klar med säsong 6 av Dexter nu. NÄR KOMMER NÄSTA SÄSONG?!?!?! Avslutningen var ju bara för mycket :shock: :shock: Avslutningen var ju riktigt jävla bra, synd att de blev så många cliffhangers bara.. Man vill ju ha nästa säsong nu DIREKT! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 Klar med säsong 6 av Dexter nu. NÄR KOMMER NÄSTA SÄSONG?!?!?! Avslutningen var ju bara för mycket :shock: :shock: För mycket skräp ja Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 Klar med säsong 6 av Dexter nu. NÄR KOMMER NÄSTA SÄSONG?!?!?! Avslutningen var ju bara för mycket :shock: :shock: Ja, det där la de grunden för någon gång i säsong 3. Förvånad över att det tog så lång tid att fullfölja. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 För mycket skräp ja Får man fråga vad du själv gillar om du kritiserar säsongsavslutningen av Dexter? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 har inte sett de senaste två säsongerna av dexter då förra säsongens första halva var ett aidsinfekterat missfoster. Har dock bestämt mig för att börja kolla igen OM: (ingen spoiler direkt, men frågan uppmanar till ett potentiellt spoilersvar. ...dexter blir upptäckt och får vänner och kollegor efter sig på någon slags manhunt. Har detta inträffat ännu? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 22 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 December , 2011 har inte sett de senaste två säsongerna av dexter då förra säsongens första halva var ett aidsinfekterat missfoster. Har dock bestämt mig för att börja kolla igen OM: (ingen spoiler direkt, men frågan uppmanar till ett potentiellt spoilersvar. ...dexter blir upptäckt och får vänner och kollegor efter sig på någon slags manhunt. Har detta inträffat ännu? nej, men hela den här säsongen spenderar han i koma efter att ha blivit skjuten i första avsnittet och vi får följa hans eskapader i en parallellvärld där han är en normal människa som får oförklarliga flashbacks från mord som hans riktiga jag begått... mycket ångest sas. Säsongen slutar med att hans dröm-jag begår självmord och Dexter vaknar ur sitt koma Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 EDIT: Never mind, Tequila svara bra. Missade att trycka F5. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calibrat Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 Klar med säsong 6 av Dexter nu. NÄR KOMMER NÄSTA SÄSONG?!?!?! Avslutningen var ju bara för mycket :shock: :shock: September 2012 så det blir en lång väntan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 September 2012 så det blir en lång väntan. Oj det var ju tilt Jag tyckte säsongen började bra men sen har det varit den klart sämsta hittills IMO. Så jag var inte jättetaggad på nästa säsong. Men slutet fick mig att ändra uppfattning! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Demme Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 Klar med säsong 6 av Dexter nu. NÄR KOMMER NÄSTA SÄSONG?!?!?! Avslutningen var ju bara för mycket :shock: :shock: Indeed. Bästa episoden i säsongen? Undrar om Deb och Dexter kommer bli älskare under nästa säsong. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 Indeed. Bästa episoden i säsongen? Undrar om Deb och Dexter kommer bli älskare under nästa säsong. Fanns väl iaf en liiiiiten mikroskopisk chans innan det absolut sista som händer i avsnittet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 Får man fråga vad du själv gillar om du kritiserar säsongsavslutningen av Dexter? Serier som inte har gigantiska plotholes och superförutsägbar handling är ett steg i rätt riktning i alla fall. Sen är nakna kvinnobröst ett plus också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 bästa episoden av ett gäng halvdåliga Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rampart Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 För mycket skräp ja Jag håller med dig och tycker att hela säsongen var ganska skit. Sista avsnittet var semitaskigt. Man ser inte fram emot dexter längre. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 Mode att hata på Dexter nu alltså Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 dexter var sanslöst dåligt i år, the walking dead är skitbra om man ser det som en humorserie istället för en zombie apocalyps-drama för det är verkligen skitdåligt det också om man försöker se det som det är tänkt. Tur jag upptäckte breaking bad i år edit: vill dock säga att sista 10 min i Dexter gjorde såhär med mig: så nu blir man nog bänkad inför nästa säsongsstart ändå. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 Nu blev jag lite sugen på att se TWD för första gången. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dayfly Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 suck Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 Mode att hata på Dexter nu alltså lr bra smak Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 allt serier som går nu är skit. tanka 7 säsonger west wing istället Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 December , 2011 Rapport Share Postad 22 December , 2011 allt serier som går nu är skit. tanka 7 säsonger west wing istället Aa det var fan riktigt bra, där har jag nog någon säsong eller två jag inte sett. Det får tas tag i! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 23 December , 2011 Rapport Share Postad 23 December , 2011 nackdelen med west wing är, jag tror det var fredrik wikingsson som sa det i en podcast, att man blir så van vid den snabba och oerhört välskrivna dialogen att det nästan blir omöjligt att se andra serier efteråt. gillar man west wing skulle man nog tycka om studio 60 on the sunset strip också. skriven av aaron sorkin den med. kollade på imdb nu och såg att den gode aaron gjort ännu en serie - sports night. nån som sett? det får bli piloten nu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 23 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2011 Svårt att komma ifrån att det var en riktigt svag säsong av Dexter i år, och slutminuten rättfärdigar väl inte allt. Sen hade jag en lätt misstanke om att det kunde hända när nån i forumet skrev att hans syrra upptäcker honom i böckerna. Lite svag avslutning på Homeland också. Tyckte dock det var snyggt gjort med han svarta killens roll. Förstod inte riktigt hans uppgift förrän det hände. The League hade ett fint avslut och Roxin bär ju hela serien på sina axlar. Survivor hade också en medelmåttig säsong som räddades av Ozzies massiva prestation och Cochrans fega töntbeteende. Coach är ju verkligen störd alltså. Hoppas vi får se Brandon i nån framtida säsong. Life's too short fortsätter att leverera. Shameless (US) hade en lovade säsongsstart (puben Manhole visste man ju direkt vad det var). Ja, året närmar sig sitt slut. Kommer o avsluta året med att spela terminatorturren på CC i mellandagarna. Ser fram emot nästa år som på förhand verkar bli ett ATH-år: 1. Fatima kommer upp i mars-april nån gång. Planen är att hon ska stanna. 2. SEAL går bra och ser ut att gå ännu bättre nästa år när restaurangmomsen sänks fr 25 till 12%. 3. Vi beräknar öppna en persisk restaurang i Gbg 1 feb. Kommer att kallas Fenix på svenska och Simorgh på persiska. Vi är väldigt nöjda med kocken som vi fått tag på som i iranska kretsar här i Götet räknas bland de bästa på att göra iransk grillmat. Han ska bl a göra sin signaturrätt om är en 75 cm lång Koobide (nötfärsspett), typ nåt sånt men tänk längre: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 23 December , 2011 Rapport Share Postad 23 December , 2011 3. Vi beräknar öppna en persisk restaurang i Gbg 1 feb. Kommer att kallas Fenix på svenska och Simorgh på persiska. Vi är väldigt nöjda med kocken som vi fått tag på som i iranska kretsar här i Götet räknas bland de bästa på att göra iransk grillmat. Han ska bl a göra sin signaturrätt om är en 75 cm lång Koobide (nötfärsspett), typ nåt sånt men tänk längre: Fasen va synd att det inte är stockholm, den blev man sugen o smaka. (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 December , 2011 Rapport Share Postad 23 December , 2011 Good for you, ST! Fan va najs Trodde Fatima var helt ur bilden. Giftemål osv då snart va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts