Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Har inte sett den, men kikade på trailern och lite klipp och den verkar riktigt skön. Kommer nog o kika på den.

Will Ferrell är ju guld här

MM helt sjukt bra serie. Har sett båda säsongerna 3-4 gånger nu, blir bara bättre med tiden :)

Postad

Eastbound & Down är så sjukt bra! :-)

“I’m the man with the ball. I’m the man who can throw it faster than fuck. So that is why I’m better than everyone else in the world. Kiss my ass and suck my dick, everyone.”

Postad
Eastbound & Down är så sjukt bra! :-)

“I’m the man with the ball. I’m the man who can throw it faster than fuck. So that is why I’m better than everyone else in the world. Kiss my ass and suck my dick, everyone.”

<3

Postad

Ha då var man hemma från ortopeden då.

De gjorde en CT och fann inga skelettskador eller dislokation, men sen fick jag sitta o vänta ett par timmar.

Frågade hur lång tid till jag måste vänta o de sa att det är 15 pers före mig!!!

Bestämde mig för o kliva och försöka imorgon bitti istället.

Fick i alla fall två citadon som jag tog nu så förhoppningsvis får man en värkfri natt.

Postad
Hej ST.

Har du sett komediserien Eastbound and down?

IMDB-betygsätt den gärna isf, med motivering! :)

Har försökt kika på den efter att min bror och hans flickväns bror satt och drog roliga kommentarer ur den men har bara hittat enstaka avsnitt. Någon sida som har alla?

Postad
Har försökt kika på den efter att min bror och hans flickväns bror satt och drog roliga kommentarer ur den men har bara hittat enstaka avsnitt. Någon sida som har alla?

Skulle väl kunna skicka torrent om du vill =), bara dra ett PM

• Skapa nytt...