Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

inte bra att blanda citodon och alkohol. fara för and.depp där också lika som med tramadol. och inte bra för levern med all paracetamol.

i små mängder ska det väl inte vara nån jättefara, men dumt att chansa med opiater och alkohol.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nah körde inte opiater + alkohol i nån omfattning alls. Överlag slutade ta tabletterna dag 2 eftersom nacken började bli mycket bättre. Lite nackmassage på stranden gjorde susen med.

 

 

Ja... nu är man hemma då. Resan var lyckad och vi hade riktigt roligt. Min mobil gick paj så jag får vänta in de andras bilder och videos innan jag kan posta nåt här.

 

Min macbook är klar att hämta fr Mediamarkt så ska försöka palla mig dit och få tillbaks min älskling. Sen blir det tvätt, storhandla mat och back to vardagen, hinna inkapp lite serier man missat, få i gång nån typ av grind (testa ipoker).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt, dyslexi är en hjärnskada. Man kan visa hänsyn och vara snäll mot folk med dyslexi, men det är fortfarande en hjärnskada. Människor med dyslexi är hjärnskadade, det är fel i huvudet på dem helt enkelt.

 

Exakt varför människor får fel på sin sexuella läggning är oklart, men det är fortfarande så att homosexuella människor är avvikande. På samma sätt som man bör erbjuda pedofiler behandling bör också homosexuella erbjudas behandling. Det är inget fel med att vara sexuellt avvikande, men det är en störning och det kan behandlas. Pedofili är liksom homosexualitet en sjukdom som kan botas. Om man har en alltför avvikande sexuell läggning bör man kanske bestraffas eller tvångsbehandlas. T.ex. om man tänder på att smiska flickvännens lilla rumpa så att den blir alldeles röd eller om man gillar att ha sex med döda kor. Exakt var gränsen mellan normal sexuell avvikelse och sjukdom går är oklart. Lite som med autism / asperger.

 

Vi kan tyvärr inte göra något åt människor som föds med fel hudfärg, men folk med asperger kan man ju medicinera.

 

Just my two cents.

 

Man förstår att du kan så mycket om avvikande sexuella läggningar mtp din avatar:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så han ska kasta sig åt vänster när han har all vikt på högerbenet?

 

Målvakten hoppar ju åt höger efter att straffläggaren börjat springa baklänges..

Han kanske inte behöver chansa åt ett håll när han ser att straffläggaren vänder sig om... :-D

 

 

+1 på bra målvakt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Målvakten hoppar ju åt höger efter att straffläggaren börjat springa baklänges..

Han kanske inte behöver chansa åt ett håll när han ser att straffläggaren vänder sig om... :-D

 

 

+1 på bra målvakt..

 

nee precis det jag tänkte. Han har ju inte tyngden på högerbenet innan han vänder sig om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:/

 

Tråkigaste Batman-skurken någonsin

 

 

Spoiler!

lol nej, bästa skurken någonsin. Han har alla kvalitéer, supersmart, superfreakish(supermuskulär pga giftet han "måste" ha? cirkulerandes i kroppen), bott i fängelset hela livet och lärt sig fighting. Den enda skurken i serietidningarna som rådde på batman, som den klassiska scenen utbryter kommer det antagligen bygga för att göra en klassisk hjälterulle där han får tokspö i början och jobbar sig tillbaka och vinner tillbaka gothams hjärta efter ha uteblivit i x antal månader/år pga bruten rygg och gothams folk har tappat tron på rättvisan då bane mfl har styrt och ställt i staden under all tid som batman har varit frånvarande..... till slut dyker han upp igen till folkets jubel, hoppet tänds... Kliché? må vara, men signerat NOLAN så kommer det vara king!

Kom ihåg hur alla lol'ade då de fick höra att pellejönsen från "en riddares historia" skulle vara Jokern. Nolan är en mästare.

 

Alternativt är att de frångår seriens uppbyggnad av deras möte(Superannoying mot fans?) och driver på att hans intellekt löser vem som är gothams hemlige hjälte och på så vis klämmer åt honom.. jase jase, kommer bli sjukt spännande!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter spontant som att hon gör killen en tjänst om hon dumpar honom för nåt sånt, om han inte varit otrogen på tidigare resor eller ni lurat in honom på stripklubbar eller nåt.

 

Up to speed i SYTYCD nu. Jävlar vad sexigt Jordan dansar.

 

rätt jäkla bra kontroll på sin kropp hon har. skulle dock säga sensuell snarare än sexig om henne.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har läst Knightfall-storylinen och jag tyckte ärligt talat att den var skittråkig. Men det är möjligt att

Jean-Paul

är hela orsaken till att jag tyckte det var meh.

 

Edit: Ska iofs tilläggas att jag inte var så värst förtjust i Nolans första Batmanfilm heller. Andra var riktigt bra däremot.

 

tjejerna är sjukt överlägsna killarna den här säsongen.

 

Ja, verkligen. Sashas lyrical hip-hop med tWitch nu senast var nog top 10 all-time.

 

rätt jäkla bra kontroll på sin kropp hon har. skulle dock säga sensuell snarare än sexig om henne.

 

Ja, kanske det. Utom hennes audition då. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja men då testar vi Ipoker då... klienten är ju superful bläh... men RBn bättre då man slipper ongames essence-bullshit.

 

 

iPoker - $1 NL - Holdem - 6 players

Hand converted by PokerTracker 3

 

SB: $167.35

Hero (BB): $160.75

UTG: $81.70

MP: $413.93

CO: $98.15

BTN: $100.00

 

SB posts SB $0.50, Hero posts BB $1.00

 

Pre Flop: ($1.50) Hero has J:heart: 9:club:

 

fold, fold, fold, BTN raises to $2.50, fold, Hero raises to $8.00, BTN calls $5.50

 

Flop: ($16.50, 2 players) 2:spade: 9:heart: K:diamond:

Hero checks, BTN bets $8.75, Hero calls $8.75

 

Turn: ($34.00, 2 players) Q:diamond:

Hero checks, BTN checks

 

River: ($34.00, 2 players) 3:diamond:

Hero checks, BTN bets $21.11, Hero raises to $144.00, fold

 

Hero shows J:heart: 9:club: (One Pair, Nines)

Hero wins $73.22

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...