Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

lola, top gear? hög klass? dom orden kan ju för fan inte vara i samma mening. Jävla clowner, tävla med en porsche mot en jet osv... jäääääää

 

Nu har jag bara kanske sett 15 avsnitt av top gear men det absolut bästa och enda bra med top gear var att se the stig köra något. Extra kul när man fick veta vem det är också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lola, top gear? hög klass? dom orden kan ju för fan inte vara i samma mening. Jävla clowner, tävla med en porsche mot en jet osv... jäääääää

 

Nu har jag bara kanske sett 15 avsnitt av top gear men det absolut bästa och enda bra med top gear var att se the stig köra något. Extra kul när man fick veta vem det är också.

 

Tror du verkligen det var han då? Luktar rigg lång väg tycker jag :rolleyes: Låter sjukt att ha ett sådant namn i produktionen för att sedan dölja det så länge, misstänksamt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dunno, antagligen inte men han dök ju upp o visade nunan och så, om inte annat måste det ju vara en respektabel förare då hans tider blev associerade med 'the stigs'.

 

Men vem vet, han kanske är totalt obrydd om sitt ego , han vet ju att han är bäste i modern tid och att det inte är något att diskutera så :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lola, top gear? hög klass? dom orden kan ju för fan inte vara i samma mening. Jävla clowner, tävla med en porsche mot en jet osv... jäääääää

 

Nu har jag bara kanske sett 15 avsnitt av top gear men det absolut bästa och enda bra med top gear var att se the stig köra något. Extra kul när man fick veta vem det är också.

 

Är väl just det som gör det så bra, det är inte något stroppigt bilprogram utan underhållning på hög nivå som även icke-bilintresserade kan se.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Stig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lola, top gear? hög klass? dom orden kan ju för fan inte vara i samma mening. Jävla clowner, tävla med en porsche mot en jet osv... jäääääää

 

Nu har jag bara kanske sett 15 avsnitt av top gear men det absolut bästa och enda bra med top gear var att se the stig köra något. Extra kul när man fick veta vem det är också.

 

hoppas fan ni inte tror på fullaste allvar att det finns en möjlighet att schumacer varit the stig :S Kom ju för övrigt ut för 1-2 år sedan att det var en brittisk gp3 förare, han fick dock sparken så fort han avslöjade sigjsälv i en bok.

 

edit: tyckter själv att programet sjunker lite varje säsong med löjliga inslag, däremot håller ju jeremy clarksons biltest sån extremt hög klass att man får gåshud varje gång det är dags igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

urmyrakeback, hade ingen aning om att det hade kommit ut. Så jag hade ingen anledning att misstro det. Men det är ett riktigt pajasprogram rakt igenom, typ husvagnsrace, eller när de leker scrapheap challenge typ.

 

Visst, de gör högklassiga också men de kan lika gärna ta bort för min del redneck-inslagen. Tilltalar snubbarna med audikeps men kör omkring i sin volvo 245 -92 med 18" fälgar. Tiltande, kan lika gärna dra och kolla monstertruck madness/tractor pulling/lastbilsracing.

 

Aja, smaken är ju som baken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst, de gör högklassiga också men de kan lika gärna ta bort för min del redneck-inslagen. Tilltalar snubbarna med audikeps men kör omkring i sin volvo 245 -92 med 18" fälgar. Tiltande, kan lika gärna dra och kolla monstertruck madness/tractor pulling/lastbilsracing.

 

Aja, smaken är ju som baken.

 

 

Wow...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

däremot håller ju jeremy clarksons biltest sån extremt hög klass att man får gåshud varje gång det är dags igen.

 

Top Gear ÄR Jeremy Clarkson.

 

De har en del mindre seriösa inslag, men jag gillar o se det komiska i det hela. Blir mer underhållning än seriöst.

 

Sen att de alltid hejar på engelska bilmärken är också lite typiskt TG :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow...

 

du får gärna utveckla vad du tycker är så bra istället, det kommer nämligen som en chock att folk faktiskt tycker det är BRA istället för typ "jo, det inslaget var bra. Jag menar, de bilintresserade jag känner eller pratar med(förvisso mestadels bra mycket äldre än de här på pf.nu) om det kanske har någon betydelse tycker inte direkt det är toppenbra som program.

 

edit: jag menar, inslaget då de drog runt med en rollys royce på bana och tokkörde är ju för fan patetiskt exempelvis. Bör ju rimligen ge alla ont i magen, otroligt vördnadslöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du får gärna utveckla vad du tycker är så bra istället, det kommer nämligen som en chock att folk faktiskt tycker det är BRA istället för typ "jo, det inslaget var bra. Jag menar, de bilintresserade jag känner eller pratar med(förvisso mestadels bra mycket äldre än de här på pf.nu) om det kanske har någon betydelse tycker inte direkt det är toppenbra som program.

 

edit: jag menar, inslaget då de drog runt med en rollys royce på bana och tokkörde är ju för fan patetiskt exempelvis. Bör ju rimligen ge alla ont i magen, otroligt vördnadslöst.

 

Nu måste jag som Top Gear-fan blanda mig i.

 

Appropå den fetstilade meningen ovan. Möjligen om man har en pinne i röven. Och det menar jag faktiskt. Om man inte inte förstår att Top Gear primärt är ett underhållningprogram som vill nå ut till en bred massa så ........

 

Jag kan t.o.m. tänka mig att Top Gear medvetet har styrt programmet i den riktningen under en längre tid. Appropå det så tycker mig faktiskt ha sett/hört antydningar till att programledarna driver med riktiga bilnördar lite då & då.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm, Mtv är större än någonsin, men så handlar det ju då inte om musik längre :) Synd för alla som gillade det gamla konceptet med musik.

 

Aja, ingen idé älta mer, jag kör på den vanliga duck-outen..-> kanonväder ute här uppe, hoppas ni har det fint också :) skall ut och leka lite i parken en sväng med lillan. nuff hatin for one day så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser inte Top Gear för att jag är bilintresserad, jag ser det för det är mycket underhållande. Marauderinslaget senast är ett utmärkt exempel på varför jag tittar.

 

BMW X6

Reliant Robin

 

Visst jag uppskattar att de kör häftiga bilar, de ska till exempel köra MP12-4C nästa vecka som jag ser fram emot något enormt. Dock inte den primära anledningen till att jag tittar.

 

Men du som riktigt entasuiast kanske ska hålla dig till Motorjournalen, Gran Turismo eller vad det heter nu för tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...