Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Hur låter då det loudmouthska utlåtandet om denna kropp (och andras åsikt också för den delen). Försök bortse från vem det är, fokusera på kroppen:

 

Den kroppen ser både sund och välmående ut så den får tummen upp. Blondinbella i övrigt ......... alltså jag skulle verkligen vilja avfärda henne som ett plastigt våp med clownsminkning men jag måste motvilligt erkänna att hon faktiskt är rätt skön på något skruvat sätt :oops: Men det är en hemlis och inget jag är speciellt stolt över. Ungefär som att jag motvilligt är lite småförtjust i Boxxy men det är en helt annan femma :roll:

 

Nä, back on topic. ST, posta lite bilder på heta sydafrikanskor med afrikanska former!

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, fick träffa ortopeden imorse som gick igenom CT-bilderna.

 

Han sa att skelettet ser bra ut, och det ser inte heller ut som diskbråck eller liknande, utan jag har helt enkelt fått microblödningar i nackmuskulaturen.

 

Han jämförde det med att få en lårkaka. Det gör jävligt ont. Plus att det sväller upp vilket gör att det trycker på nerverna så man får ont i huvudet också.

 

Han ordinerade citodon för hela veckan. Försökte få honom o skriva ut Tramadol istället, men han sa att mtp att jag ska till Rhodos så är det bättre med Citodon eftersom den funkar bättre med alkohol.

 

Sen sa han att han tyckte det var oerhört förvånansvärt att jag, mtp vad jag blivit utsatt för, i första hand ej dött, andra hand fått massiv hjärnblödning, tredje hand knäckt nacken.

 

One time.... hjälpte det att ha tjock skalle och tjurig nacke.

 

Firade det på stan idag genom kombinationen Lamm, potatisgratäng, Citodon och vitt vin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en polare som är ganska kraftig speltorsk.

 

Hans ekonomi är inte den bästa just nu och han har lovat sin flickvän o inte spela mer och det håller han benhårt på.... typ.

 

Han är väldigt kreativ med att hitta omvägar kring det där.

 

Häromdan var vi på ICA o då spelade han lotto.

Jag ställde honom mot väggen, men då var det kuponger som hans tjej spelat o vunnit småvinster som han omvandlade till nya kuponger.... ok.

 

Sen ville han spela HU mot mig hemma för 200 kr... jag var uttråkad så vi körde. Han torskade. Jag frågade honom om inte det här var gambling. Nejdå, han har lovat o inte spela online och på SVS i affärer.... ok.

 

Så idag var jag hemma hos honom. Han är världens bästa kock, och bästa vän. Så ibland, för att han ska få stilla sin hunger, låter jag honom spela typ 11 dollars SNG på mitt konto. Han torskar en del av sina SNGs men han blir glad över att få spela lite.

 

Så han bjöd på lunch o jag reggade in honom på en MTT 11 dollars rebuy. Sen låg jag i soffan o läste en bok, för han gillar inte när jag lägger mig i hans spel... han gillar o limpa först ut, syna in sig med 74s osv.... ja sånt som jag inte gillar... så jag låter honom spela sitt spel o svarar bara när han ibland frågar kring händer han är tveksam i.

 

Idag gick det bra. Han sprang fint och vi avancerade i turren.

 

Med runt 20 pers kvar var vi topp 5 och nu fick han blodad tand.

 

Jag sa att förstapriset är 1k usd, och om vi vinner, eller hamnar topp3 så delar jag på vinsten med honom.

 

Direkt börjar han tjata om va vi ska göra med pengarna på Rhodos... det ska bli gräs, horor o party.

 

Han frågade vilken färg jag ville ha på min hora, för han ville ha en mulatt hahaha.

 

Han var glad som en lärka och dansade runt i vardagsrummet i pausen.

 

Vi har AQo i sb. Alla foldar till oss. Han pushar och bb synar med KJ.

Vi träffar A på turn och han börjar skrika o fira för nu har vi chipleaden.... på river shippas pengarna till Fi och vi är ute...

 

Han bara WTF WTF WTF WTF... yepp... fi träffade runnerstegen.

 

Ridå.

 

Vi vann 50 usd. Ska se om jag kan hitta nån avdankad gammal hora för 50 usd på Rhodos som kan tänkas ge honom en handjob.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får väl dra någon story om utdragningen och ta det x 10, kanske någon glädjeflicka kan krypa ner lite i pris..

 

Vad gäller Citodon är det samma sak som vanliga h-värkstabletter dvs inge bra vid redan skadad lever.Men frågan är väl om du behöver den för smärtan om du krökar som jag gör på dessa resor.

Behöver du andra/fler smärtstillande, kan du alltid ringa Dr i morgon och säga att dem ej funka eftersom dem bara gör det på ca 90% av folk pga nån enzym.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får väl dra någon story om utdragningen och ta det x 10, kanske någon glädjeflicka kan krypa ner lite i pris..

 

Vad gäller Citodon är det samma sak som vanliga h-värkstabletter dvs inge bra vid redan skadad lever.Men frågan är väl om du behöver den för smärtan om du krökar som jag gör på dessa resor.

Behöver du andra/fler smärtstillande, kan du alltid ringa Dr i morgon och säga att dem ej funka eftersom dem bara gör det på ca 90% av folk pga nån enzym.

 

får testa o köra utan tabletter en dag o råsupa. Risken är ju att man i sin fylla förvärrar skadan genom att få för sig o skalla en dörr lr nåt annat dum.

 

klart krappen ska ha gräs och horor, ffs upp med ST plånboken!

 

Mmm jag lär ju inte komma ifrån dekadensen där borta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver du andra/fler smärtstillande, kan du alltid ringa Dr i morgon och säga att dem ej funka eftersom dem bara gör det på ca 90% av folk pga nån enzym.

Har käkat tradolan och det var precis vad som sades om dem. Du kanske har förväxlat?

 

Downers (ex. morfin eller dess derivat) rekommenderas väl aldrig tillsammans med alkohol eftersom det är då man kan få andningsstillestånd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde HU med en fisk som sprang God-mode i början, men jag hann ikapp i slutet o sessionen slutade lillplus.

 

Den mest intressanta handen

 

 

OnGame - $1 NL (2 max) - Holdem - 2 players

Hand converted by PokerTracker 3

 

SB: $326.00

Hero (BB): $100.35

 

SB posts SB $0.50, Hero posts BB $1.00

 

Pre Flop: ($1.50) Hero has 9:club: 9:diamond:

 

SB raises to $2.50, Hero calls $1.50

 

Flop: ($5.00, 2 players) 7:club: 2:club: 2:diamond:

Hero checks, SB bets $4.00, Hero raises to $10.00, SB calls $6.00

 

Turn: ($25.00, 2 players) 6:club:

Hero bets $12.50, SB calls $12.50

 

River: ($50.00, 2 players) 6:spade:

Hero bets $25.00, SB raises to $301.00 and is all-in, Hero calls $50.35 and is all-in

 

SB shows J:heart: 8:club: (Two Pair, Sixes and Twos) (PreFlop 28%, Flop 12%, Turn 5%)

Hero shows 9:club: 9:diamond: (Two Pair, Nines and Sixes) (PreFlop 72%, Flop 88%, Turn 95%)

Hero wins $199.70

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sista dagen pa Rhodos nu o jag sitter o slosurfar innan vi maste checka ut. Alla andra sover o det ar gott att sitta med en kopp kaffe sjalv innan det ar dags att aka ner till gamla stan o shoppa lite med de andra.

 

Det har varit en harlig vecka och en utforligare rapport med bilder kommer forstas upp senare. Vi flyger hem inatt.

 

Det hela borjade smatt kaotiskt nar en av killarna stallde in sin resa med bara timmar fore avresa for att hans tjej fatt psykbryt och hotat dumpa honom om han aker!!!

 

Undvik iranska tjejer sager jag bara.

 

Snubben ar valdigt macho annars och kaxade sig mkt innan resan att han minsann skulle aka med oss no matter what (eftersom han hade pa kann att bruden borjat krangla lite smatt).

 

Vi skulle aka till flygplatsen kl 14 och kl 11 hade han fatt sms fr tjejen att om han aker ar det slut.

 

Kan ju latt saga att han har skamt ut sig ordentligt i var grupp nu och kommer inte o fa det latt i ganget efter det har. Skadan gar liksom inte o reparera.

 

Andra noteringar under resan ar val att vi traffade Bomba-Kim pa Pacha, BB-Rodney vagrade bryta arm med mig, vi lurade in en av killarna i stripklubben vilket fick hans tjej o borja lipa utanfor och att jag spenderade valdigt lite tid pa bargatan den har resan...

 

Aja, dags o vacka huset o checka ut. Hors sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...