Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Hur högt upp i seriesystem har du spelat ST? Skillat av dig att få korpen att låta som VM....

 

Tror dem spelar i en av de lägsta korpserierna :mrgreen: Tycker också det är humor när man läser för hade man inte vetat det hade man gissat på Superettan eller som sämst någon serie under den 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur högt upp i seriesystem har du spelat ST? Skillat av dig att få korpen att låta som VM....

 

Tror dem spelar i en av de lägsta korpserierna :mrgreen: Tycker också det är humor när man läser för hade man inte vetat det hade man gissat på Superettan eller som sämst någon serie under den 8-)

 

hahaha.. ja eftersom vi är nya i serien fick vi börja i klass 5 som är den lägsta. Men vi har ambition att klättra.

 

Ska för övrigt möta Persepolis i en vänskapsmatch snart. Laget består av ett gäng iranska polare som spelat ihop i 4 år och huserar i klass 1, som de för övrigt vann förra året.

 

Det blir mycket brag-rights när vi krossar dem.

 

Jag spelade som bäst i Alingsås, i Holmalunds (för övrigt Johan Elmanders moderklubb) ungdomslag.

 

Men det ni utläser i mina referat från laget är inte så mycket hur högt vi spelar, utan vilken passion vi lyser för vårt lag. Det handlar om ren vinnarinstinkt, viljan att besegra och inte besegras, och det är vår mentalitet.

 

Man har faktiskt fått en del kritik genom åren av folk som tycker att man har en odräglig vinnarskalle även när man gör saker för "skojs" skull.

 

Har aldrig förstått mig på folk som inte vill räkna mål, eller poäng, i vad som helst, eftersom "man vill bara ha kul". Hur ska man då veta vem som vann?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha.. ja eftersom vi är nya i serien fick vi börja i klass 5 som är den lägsta. Men vi har ambition att klättra.

 

Ska för övrigt möta Persepolis i en vänskapsmatch snart. Laget består av ett gäng iranska polare som spelat ihop i 4 år och huserar i klass 1, som de för övrigt vann förra året.

 

Det blir mycket brag-rights när vi krossar dem.

 

Jag spelade som bäst i Alingsås, i Holmalunds (för övrigt Johan Elmanders moderklubb) ungdomslag.

 

Men det ni utläser i mina referat från laget är inte så mycket hur högt vi spelar, utan vilken passion vi lyser för vårt lag. Det handlar om ren vinnarinstinkt, viljan att besegra och inte besegras, och det är vår mentalitet.

 

Man har faktiskt fått en del kritik genom åren av folk som tycker att man har en odräglig vinnarskalle även när man gör saker för "skojs" skull.

 

Har aldrig förstått mig på folk som inte vill räkna mål, eller poäng, i vad som helst, eftersom "man vill bara ha kul". Hur ska man då veta vem som vann?

 

+

 

jag och min kusin höll statistik på våra PES matcher redan från tidig ålder enbart för att hålla koll på vem som var bäst.

 

koja hasti sean? chandin roze online tabodi :cry:

 

fakeedit: riktigt sexiga tröjor :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite updates då.

 

En dålig månad i kombination med död macbook gjorde att jag bokade månaden rätt tidigt och trots effektivt 3 veckor spelade lyckades jag ändå mata in runt 80k händer. Resultatet blev runt 20 inköp ner men det täcks av rbn. RB-pro for life.

 

Just nu befinner jag mig i London dit jag flög igår för att öppna ett bankkonto för ett ltd-bolag jag och brorsan reggat här. Huvudsaklig verksamhet blir att tvätta pengar. ;-)

 

Hade tänkt o hoppa på en sån där turistbuss idag o bara åka runt, men det har regnat nonstop sen jag kom så jag skippade det och passade på att ta in lite sömn.

 

Innan jag åkte var jag på CC och testade PLO10. Motståndet var under all kritik och värdet skyhögt. Lär nog bli mer av den varan framöver istället för tråkiga NLT.

 

Dubblade upp mitt inköp med AKxx på QJTxx-bräda där jag CRAI turn och fisken synat med K9xx.

 

Sen tappade jag nästan allt när jag vägrade träffa en flopp på 2 timmar, men sen var jag tillbaks till inköpsplusset när jag hade 6778 på flop 458 o hamnade all in mot AAxx med nfd som missade.

 

kvarten innan CC stängde så hamnade jag all in på turn med 66xx mot bordet i särklass mest aggressiva spelare (pottade alla gator jämt om man bara synade) när floppen kom 46J med fd. Han pottade, jag syn. Turn blankt, han pottar och jag pushar, han är comitted att syna med naket stegdrag och 3a på river bustar mig o jag orkar inte köpa in igen med så lite tid kvar.

 

Åker hem imorn eftermiddag och missar korpenmatchen. Får hoppas pojkarna lyckas ta vår 4e seger i rad nu.

 

En rätt sick grej hände för övrigt häromdagen vilket kunde slutat med att jag hade dött.

 

Höll på med att flytta möbler fr brorsans lager till nya lyan. En anställd tycker att vi inte behöver bära ner den tunga 3mannasoffan utan vi kan lägga den på truckgaffeln så lyfter han ner den.

 

Jag står vid sidan om trucken och tittar upp medan soffan lastas på trucken.

Sen backar och sänker han gaffeln för snabbt varpå den tunga soffan välter rakt ner på mitt huvud.

 

Tur som det var lyckades jag stå kvar. Tror lätt det kunde slutat riktigt illa om jag fallit bakåt och slagit i bakhuvet men det var den värsta smällen jag känt i mitt liv.

 

Kändes verkligen som en jävla häst hade sparkat mig i huvet. Jag sprang några varv på gården och höll i huvet och skrek. Kändes som skallen hade gått i 10 bitar.

 

Idag är inte huvet lika ömt men nacken är superöm fortfarande, för den fick väl ta det mesta av smällen.

 

Soffjäveln studsade av mitt huvud och ramlade i backen.

 

I den stunden var man glad att man inte var en späd jävlen på 50 kg utan kunde stå pall smällen.

 

Hade varit riktigt patetiskt att dö på det här sättet.

 

Hur dog ST? Han fick en soffa i huvet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

garvade till lite

 

03.30 15 år senare gubbarna sitter på efterdängan riktigt raka och yrar medan de dricker mcnulty dricka..

 

"men kenta, hur dog ST nu igen?" "han fick en soffa i huvvet. " ja lol, så var det. skål ST du var en skön jävel!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När vi nu pratar om serier....... du har väl sett Game of Thrones va? Känns som att ingen riktig serie-fantast borde ha kunnat undvika den, men kunde inte hitta nåt om den i dakboken.

 

yepp följer den och tycker den växer, även om tempot är lite väl långsamt.

 

Hon blonda princessan som är gift med krigarprinsen är ju inte inte liiiite het fan...

 

Och vilken fight hennes snubbe la upp sista avsnittet... inte varje dag man ser nån få tungan utdragen ur halsen.

 

Innan har jag tyckt att han mest har ridit omkring o sett sur ut, flätat håret och satt på frugan... men nu gav han fan svar på tal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yepp följer den och tycker den växer, även om tempot är lite väl långsamt.

 

Hon blonda princessan som är gift med krigarprinsen är ju inte inte liiiite het fan...

 

Och vilken fight hennes snubbe la upp sista avsnittet... inte varje dag man ser nån få tungan utdragen ur halsen.

 

Innan har jag tyckt att han mest har ridit omkring o sett sur ut, flätat håret och satt på frugan... men nu gav han fan svar på tal.

 

Mycket hetare "irl". Stör mig något enormt på hennes ögonbryn. Tycker även Cersei blivit förfulad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FC Aria tog sin 4e raka seger idag (i min frånvaro).

Det blev dock en tätt tillställning som slutade 3-2.

 

Vår målvakt storspelade visst och räddade matchen. Försvaret visade stora brister och vi fick en spelare utvisad i 5 minuter.

 

Hoppas laget nu inser värdet av träning av zonförsvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...