Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Såg första avsnittet The League på STs rekommendation, fy fan vad dålig. :|

 

-1.

Såg också piloten nu, verkar rätt skoj och har verkligen potential imo :-) Kommer att följas!

 

Btw, bara jag som tycker "How not to live your life" är bra? Verkar inte vara någon annan som följer den, prob därför dom troligtvis lägger ner den nu också I guess :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg första avsnittet The League på STs rekommendation, fy fan vad dålig. :|

 

var inte en seriefisk.

Med en ny serie bör man committa sig till åtminstone 3-4 avsnitt. Särskilt när det handlar om 20~minuter långa sådana.

 

När jag såg piloten till the wire fattade jag ingenting. Efter en säsong insåg man det magiska med serien.

 

Parks and rec hade en jävligt medioker första säsong, och är nu typ det roligaste på tv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmm hade också svårt för parks and rec i början då det kändes som en rip-off på the office... men har verkligen fastnat för den nu.

 

Rob Lowe är grym när han pekar på folk o säger deras för- och efternamen. Även när han är ihop med den bruden kör han på den stilen.

 

Ron Swanson är för övrigt libertarian och vägrar därför utföra nåt myndighetsarbete. Det om nåt borde göra heltok till en hängiven fan av serien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

damn ST! Tack för tipset, jag har pumpat tron:legacy albumet på spotify på repeat nu i ett par dagar, grym grym pokergrindmusik.

 

Den ska på här nu. Favoritspåret är The game has changed.

 

Kika även in Tron Legacy - Reconfigured, där ett gäng DJs, bl a Moby har gjort sköna remixer på föregående album.

 

Såg första avsnittet The League på STs rekommendation, fy fan vad dålig. :|

 

Ge den nåra avsnitt ffs.

 

Särskilt den judiska snubbens cyniska repliker är riktiga guldkorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade på MTVs movie awards igår... fyfan vilken jävla b-tillställning.

 

Alla skulle försöka vara så jävla ungdomliga rebeller men failade stenhårt. Skitrullen Twilight sopade banan med alla andra i samtliga kategorier och de tre skådisarna hade lekstuga på scen på ett tråkigt tvunget sätt.

 

Kommer ihåg när MTV var uppstickaren, rebellen, och inte dagens trötta kommersiella tåg som riktar sig mot en barnpublik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade på MTVs movie awards igår... fyfan vilken jävla b-tillställning.

 

Alla skulle försöka vara så jävla ungdomliga rebeller men failade stenhårt. Skitrullen Twilight sopade banan med alla andra i samtliga kategorier och de tre skådisarna hade lekstuga på scen på ett tråkigt tvunget sätt.

 

Kommer ihåg när MTV var uppstickaren, rebellen, och inte dagens trötta kommersiella tåg som riktar sig mot en barnpublik.

 

Och jag kommer ihåg när det faktiskt var en musikkanal :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...