Metaddict Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Postad 11 Oktober , 2010 Skulle kolla om inte Flashback varit nere för mig i ett par timmar... uppe för resten? Nja extremt segt. Lär vara folk från hela världen inne nu som försöker fatta något av den tråden.
SunTzu Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Postad 11 Oktober , 2010 mm verkar som det, läst en del av den nu. Sjukt. Jag kan köpa tanken att det är allas fria val, men att hetsa fram det? Är det ett troll så garvar han bara åt det, är han seriös så kan det leda till... det här.
Metaddict Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Postad 11 Oktober , 2010 mm verkar som det, läst en del av den nu. Sjukt. Jag kan köpa tanken att det är allas fria val, men att hetsa fram det? Är det ett troll så garvar han bara åt det, är han seriös så kan det leda till... det här. Jag orkade bara läsa tre sidor sen insåg jag hur fullt det skulle vara av äckliga svin som skriver "coola" kommentarer och skämt efteråt. Tråden hinner ju inte vara igång länge alls innan snubben är död.
Supertequila Postad 11 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2010 Min polare Dr R sjunger här och vill gärna vara med i melodifestivalen. Så om ni gillar låten kan ni väl rösta på honom: http://svt.se/2.141957/rnf_-_echo_love?lid=puff_2185533&lpos=lasMer
mr-flow Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Postad 11 Oktober , 2010 läst hela tråden. mycket sjuk händelse, av vad jag tidigare sett på flashback är jag förvånad över hur mycket sympati de visar, brukar väl i snitt hålla med 20% av åsikterna per tråd eller något.
SunTzu Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Postad 11 Oktober , 2010 Mm bara ett par idioter som tycker "lulz!"
Supertequila Postad 12 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2010 Jennifer Grey alltså... vilken stjärna.
Supertequila Postad 12 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2010 Sébastien 23.26 i made only 700 want to shoot myself in the balls 23.26 running like a bulgarian hooker 23.26 50k hands BE Sean 23.27 didnt know bulgarians hookers ran bad Sébastien 23.27 well they are bulgarian 23.27 and sell their vag for a living 23.27 dont know how thats not run bad Sean 23.29 guess u have a point there
Supertequila Postad 15 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2010 Hela vistelsen i Sverige har varit full av återseende av gamla vänner och festande.... jag har saknat mitt skruvade sjuka gäng. Brorsan åkte till Spanien i onsdags och när han kommer hem imorgon får jag veta när jag flyttar över. Han ringde över och sa att det verkar bli affär på ett grymt hus med balkong på hela taket samt swimmingpool. Om affären går i lås så kommer jag att åka över inom 7-10 dagar Igår passade vi på att samlas runt, äta god mat som en av polarna lagat, dricka och ha hemmafest. Vi var ett skönt gäng med bl a 2 av mina favvoflickor fr gbg; Uploaded with ImageShack.us Vi körde lite olika fyllespel där förlorarna skulle åka på straff. Här var två av pojkarna tvungna att köra en gaydans och de gjorde det helhjärtat.
Supertequila Postad 15 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2010 Spaniendealen sket sig så det blir ingen flytt dit. Får fundera över nya alternativ nu. Att stanna i Sverige över vintern är inte ett sådant. Pratade med Talito om att göra en Thailand dec-feb och sen bestämma sig för vad man vill göra långsiktigt mars framåt. Får se om Talle hänger på. Roligare än o göra det själv. Annars får jag väl höra med andra pokerspelare.
Metaddict Postad 15 Oktober , 2010 Rapport Postad 15 Oktober , 2010 Söta damer, speciellt den vänstra.
SunTzu Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 wat, den högra är ju 10 gånger snyggare än den vänstra. Hon till vänster är ju inte ens snygg!
Hemdhes Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 Väljer den vänstra alla dagar i veckan. Fan meta när ska vi ta en hgb fylla?
Supertequila Postad 16 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2010 Båda är söta flickor. Den vänstra har min vän haft turen att varit tillsammans med i 5 år och hon är en av mina goda vänner, den högra är ett möjligt framtida objekt. Problemet är att hon är 19, så jag har avvaktat lite.. får se hur jag gör Fler bilder på högra flickan: Uploaded with ImageShack.us
Starfitter Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 19 är långt över lägstalimit imo...
mr-flow Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 beror ju faktiskt ganska mycket på hur gammal man själv är imo
Crappy Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 19 är låånnngt under lägsta limiten imo :cry:
Starfitter Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 beror ju faktiskt ganska mycket på hur gammal man själv är imo ålder is a state of mind
Supertequila Postad 17 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2010 Hemma fr Vasastan full som en gris... Ute med 19åringen. Träffade på ett gäng vänner ute. En av polarna har en ny tjej söt som fan som han blivit ihop med medan jag var i CT... hon flörtade med mig som fan.. sick.. söt var hon också... bra stämning, no score... varians... På måndag blir det nya tag med den här skönheten... (vi dejtade lite light innan jag stack till CT men det hela rann ut i sanden för hon ville ha nåt seriöst och jag ville åka) Uploaded with ImageShack.us
Supertequila Postad 17 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2010 För övrigt så saknar jag Fatima jävligt mkt nu... helt klart den överlägset bästa tjejen jag nånsin träffat...
devalanteriel Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Postad 17 Oktober , 2010 Köp en flygbiljett åt henne och starta en dagbok om det.
Supertequila Postad 17 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2010 Köp en flygbiljett åt henne och starta en dagbok om det. Planen är att hon ska hälsa på i april. Det är iofs långt tid och planer hinner ändras men det är vad hon vill just nu. Personligen vet jag inte var jag kommer att vara i april än.
Supertequila Postad 17 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2010 Ja, Spanien-planerna gick ju om intet pga vissa struligheter så nu måste jag göra nya planer för att slippa spendera vintern här. Thailand är ju alltid ett alternativ men en polare vill att vi övervintrar i Barcelona. Något tips på billigt boende i Barca för 2-3 pers (med internet)?
Staash Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Postad 17 Oktober , 2010 Ja, Spanien-planerna gick ju om intet pga vissa struligheter så nu måste jag göra nya planer för att slippa spendera vintern här. Thailand är ju alltid ett alternativ men en polare vill att vi övervintrar i Barcelona. Något tips på billigt boende i Barca för 2-3 pers (med internet)? Någon plats vet jag inte men besökte Barcelona i början av september och blev smått kär i staden. Där finns allt man kan önska imo, så att åka dit och bo en sväng är nog ingen dum idé alls. Se upp för ficktjuvarna bara, dom skall vara riktigt jävliga. Dock inget jag råkade ut för som tur var!
KungKroon Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Postad 17 Oktober , 2010 Se upp för ficktjuvarna bara, dom skall vara riktigt jävliga.
Recommended Posts