Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

I lördags var det halloween.

 

Jag orkade inte dra ut o klä ut mig så jag, talito och en polare Rami bestämde oss för o dra på CC.

 

Innan dess delade jag och talito på en joint och jag föreslog att vi borde äta innan vi drar till CC så inte munchies förstör natten för oss.

 

På Max så sa talito till rami att om han gjorde en sak så skulle talito stejka rami för kvällen.

 

Rami har nämligen ett "ragg-look" som är jävligt komisk. Det är ju ingen look som han använder i verkligheten utan är mest ett skämt.

 

 

På CC hamnade vi på samma bord som Illvilja fr forumet, ett par väldigt trevliga norrmän (känns som alla norrmän alltid är trevliga) och lite diverse roligt folk.

 

Mitt i det hela dök en bitter SD-snubbe upp och försökte sprida hat på bordet. Resultatet blev gruppmobbning och bust, så han drog relativt fort.

 

Nivån var riktigt hög och ribban riktigt låg. Det skämtades om svennar, araber, perser, norrmän, dealern sexuellt trakasserades (både manliga och kvinnliga förstås).

 

En manlig dealer som hade bad beatat Talito nåra ggr svarade när Talle sa "tack" efter att äntligen vunnit en pott:

- Känns som jag tömt dig ända sen jag kom.... Fan.. jag visste att jag borde hålla käften på det här bordet.

 

Han fick ju inte komma undan med den kommentaren....

 

Vi pratade om skäggväxt och vår kvinnliga dealer, Maria, lyssnade.

Jag diskuterade med en annan kille på bordet.

- Nah, jag tycker att man alltid ska vara rakad, eller vad tycker du Maria (samtidigt som jag tittar neråt på henne). Hon ler och är smart nog o inte kommentera.

 

SD-snubben klagade över att han var enda svensken vid bordet varpå man hör en svag ljus röst: - Men hallå... jag är svensk...

Visst var det Illvilja som hade försökt och höras mitt i bruset... Hela bordet exploderade i skratt för det lät så jävla roligt.. går inte o förklara så här i text.

 

SD-snubben sa ju att visst ni kan skämta om svenskar, men skämtar man om er, då åker man fan på stryk (han måste ju ha missat alla dolkningar som flög fram mellan oss på bordet).

 

Då säger norrmannen: Jag kan ett arabskämt.

SD-snubben säger: men berätta det då om du vågar.. jag lovar att du kommer o råka illa ut.

 

Norrmannen frågar: Vet ni varför araber har så stora näsor?

Ingen visste.

- För luften är gratis.

 

Bordet exploderar på nytt i skratt och SD-snubben grinar igen för det här var ju inte vad han väntade sig.

 

Talle säger: alltså... jag tycker inte min näsa är så stor... har vi verkligen så stora näsor? det finns andra folkslag som har lika stora näsor...

 

Jag: Talle... va fan.. poängen med historien är ju inte att ni har stora näsor för fan.

 

Talle: Va? nähe? va var poängen då?

 

- Att ni är så jävla snåla.

 

- Aha fan det fattade jag inte.

 

Vartpå bordet exploderar på nytt över det här...

 

 

Vi hade det jävligt roligt i alla fall och det skrattades nog nonstop i typ 5 timmar på det bordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då säger norrmannen: Jag kan ett arabskämt.

SD-snubben säger: men berätta det då om du vågar.. jag lovar att du kommer o råka illa ut.

 

Norrmannen frågar: Vet ni varför araber har så stora näsor?

Ingen visste.

- För luften är gratis.

 

Bordet exploderar på nytt i skratt och SD-snubben grinar igen för det här var ju inte vad han väntade sig.

 

Talle säger: alltså... jag tycker inte min näsa är så stor... har vi verkligen så stora näsor? det finns andra folkslag som har lika stora näsor...

 

Jag: Talle... va fan.. poängen med historien är ju inte att ni har stora näsor för fan.

 

Talle: Va? nähe? va var poängen då?

 

- Att ni är så jävla snåla.

 

- Aha fan det fattade jag inte.

7.02. Låter fantasin reda ut hur skämtet egentligen är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var fram och sa hej till Illvillja när jag bustade turren runt 23. Är ju själva fan att han inte kan kläcka att han sitter och garvar med er.

 

jo han nämnde att du hade droppat förbi, men vi hade inte satt oss vid det bordet än då.

 

/Supertequila fr talitos konto

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heroes live forever

 

 

BossMedia Game #2388585381: Table Table TH 593 - €0.25/€0.50 - No Limit Hold'em - 17:45:50 - 2010/11/05

Seat 4: Cyrus__ (€68.95)

Seat 5: ifitilt (€54.25)

Seat 1: Peto08 (€10.00)

Seat 2: bokpu (€27.29)

Seat 3: ollinyo (€46.75)

ifitilt posts the small blind of €0.25

Peto08 posts the big blind of €0.50

Cyrus__ is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Cyrus__ 4 of DiamondsAce of Diamonds

bokpu calls €0.50

ollinyo folds

Cyrus__ raises €1.50

ifitilt calls €1.50

Peto08 folds

bokpu calls €1.50

*** FLOP *** 4 of Spades2 of Clubs8 of Spades

ifitilt checks

bokpu checks

Cyrus__ bets €2.50

ifitilt calls €2.50

bokpu folds

*** TURN *** 4 of Spades2 of Clubs8 of SpadesQueen of Clubs

ifitilt checks

Cyrus__ bets €8.50

ifitilt calls €8.50

*** RIVER *** 4 of Spades2 of Clubs8 of SpadesQueen of ClubsKing of Hearts

ifitilt checks

Cyrus__ bets €20.00

ifitilt calls €20.00

*** SUMMARY ***

Total pot €64.00 | Rake €3.00

Board: 4 of Spades2 of Clubs8 of SpadesQueen of ClubsKing of Hearts

ifitilt won (€0.00), mucks

Peto08 won (€0.00), mucks

bokpu won (€0.00), mucks

ollinyo won (€0.00), mucks

Cyrus__ won (€64.00), showed 4 of DiamondsAce of Diamonds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla misärvecka alltså... så fort man springer bra en månad ska man bli knullad månaden efter. Ett jävla år med sånt här nu, frågan är hur länge man ska orka.

 

Har tappat runt 9-10 st set den här veckan varav hälften topset. Varje gång för ett inköp förstås.

 

Sen en hel del kåk över triss, flush över flush och gud vet vad.. orkar fan inte ens lägga in volym längre utan stänger ner äcklat när man åker på alla helvetes beats på typ 500 hundra händer.

 

Tänkte köra en fin session idag, men det blev bara 500 händer; åker på rivrad kåk mot min nötflush, tappar en set mot rivrad färg, QQ mot KQ all in pre och så kommer den finfina handen som fick mig att stänga ner.

 

Öppnar CO JJ, btn 3betar, jag syn.

Flopp JJQ... gott nu ska man åtminstone vinna...

 

Tro fan att fi har 89s och springer in runner straight flushen... o det var inte ens på ett BBJP-bord... dubbel beat alltså.

 

Poker är kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...