Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Entertainment weeklys fall preview:

 

"Also EW’s Picks for the 5 Best New Shows:

 

Hawaii Five-O

Lone Star

Blue Bloods

Raising Hope

Boardwalk Empire

 

3 More to Keep an Eye On

 

Undercovers

No Ordinary Family

The Event"

 

Blue Bloods pilot avverkades nyss. Äntligen får man se Tom Selleck i en kvalitetsserie igen efter hans inhopp i "Vänner".

 

Serien behandlar en familj som är verksamma inom polis- och åklagarmyndigheten. Selleck är New Yorks polischef. Hans dotter är åklagare, ena sonen detektiv och den andra nyutexaminerad polis. Hans far är pensionerad polis och det antyds att han fått lämna polisen pga övervåld mot vittne lr nåt liknande.

 

Jag är normalt inte så mkt för polisserier, men den här verkar rätt bra faktiskt och kung Selleck är ju med liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klassiker.... älskar scenen där han ska säga lösenordet i s&m-klubben i Amsterdam och råkar säga fel och blir analt penetrerad av en tvåhövdad roterande dildo.

 

Dagen efter möter han upp sina polare i en souvenir-T-shirt fr sexklubben och de frågar: Vart tog du vägen igår?, och han bara säger: I don't want to talk about it, med ett ansiktsuttryck som säger allt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SD-politiker går med på att ta emot mutor i telefon när aftonbladet sätter upp en fälla.

 

Oberoende av vad man tycker om dessa människors politiska åsikter, så är det ju oerhört chockerande att politiska företrädare är såpass förståndshandikappade att de pratar om att ta emot mutor med en okänd person på telefon.

 

Man förväntar ju sig att vuxna människor i en sådan position, åtminstone har ett förstånd som överstiger en 10-årings.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Told you. :)

 

Bimbon kan också bli riktigt rolig men Raj slår ju ingen.

 

spoiler alert

 

 

Hahaha.. först lagar kärringen en mat som får alla att spy. En halvtimme senare får hon en kraftig ångestattack och får hoppa av.

 

Sen har vi ego-fjortisen som kör sin whigger-stil.

 

Alltså... det känns ju lite som att de inte är så seriösa i sin casting efter kocktalanger för inte fan kan dessa människor på allvar anses vara värdiga att ens kämpa om det jobb som är slutpriset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha då åks det imorn då...

 

Sebastien har bokat samma flyg fr CT till Istanbul så vi håller varann sällskap den sträckan. Lär bli en del HU holdem ombord.

 

Igår drog hela gänget upp på Table Mountain, 4e gången gillt för mig, och vi hade ett underbart varmt väder att njuta av utsikten och promenaden där uppe. Sammantaget var vi nog där i 3-4 timmar.

 

Sen drog vi till mig, Jag, Seb, Jana, José och Ines (ny tysk tjej) och jag lagade bolognese med sallad och tzatziki till hela gänget och vi avnjöt det med ett par flaskor rött och några öl.

 

Idag blir det ganska mkt slappish. Blir nog en sväng förbi Camps Bay då sommaren har kommit nu och det är riktigt varmt ute.

 

Köpte sömntabletter på apoteket, Somnil, så det ska nog bli en behaglig flygresa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aha nu sitter man i Istanbul o ska flyga till Götet om ett par timmar.

 

Seb åkte med mig ner och flög nyss till München där han ska fira oktoberfestivalen med Jana.

 

Känns aningen skumt att bara några timmar senare är jag på andra sidan världen och lämnat ett ställe som jag såg som mitt nya hem, och mina nya vänner bakom :S

 

Samtidigt känns det spännande med en oviss framtid... lite som när jag åkte ner till CT i januari.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...