Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Hösten har nått den norra hemisfären och med det följer nystarten av en hel del serier, samt starten av nya.

 

Modern Family startar säsong 2 med ett underbart avsnitt, och jag har fortfarande inte sett serien prestera ett dåligt avsnitt än. Helt klart den suveräna favoriten i seriedjungeln tätt följd av It's always sunny in Philadelphia, som dock hade en relativt svag säsongsstart.

 

How I met you mother startade också med ett helt ok avsnitt, men han får fan ta och hitta sin fru nu... börjar bli lite segt o vänta på den rätta så att säga.

 

Sons of Anarchy har haft en seg start, med inga sidohändelser förutom hitta-bebis-tråden och Gemma-gömmer-sig.

 

Dancing with the stars verkar ha en skön uppsättning, likaså The Apprentice. Rules of engagement hade en helt ok start med.

 

Vet inte om jag missade och nämna nån nystart, men får återkomma till det sen i så fall.

 

Nya serier då;

 

The Event, nya tidens Arkiv X, verkar lovande, men för tidigt o säga nåt definitivt.

 

Running wilde - lättsmält om superrik bortskämt medelålders playboy som dejtar trädkramarbrud med söt dotter. Lite Dirty sexy money över det, men inte lika bra. Funkar nog o se på när man saknar annat.

 

Raising hope - skaparen av " My name is earl" ligger bakom det här och man känner igen hillbilly-miljön. Gillar man Earl, så gillar man den här serien.

 

Hawaii five-o - poliser i Hawaii... lite Burn Notice-känsla. lättsmält.

 

The Defenders - advokatserie med Jim Belushi... småroligt.

 

Mike and Molly - två tjockisar hittar varann på ett stödgruppsmöte. Stängde av efter typ 10 minuter.

 

Nu ska jag kika in "Community" som jag hört bra saker om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wat, inge Hell's Kitchen :D? Btw, The Walking Dead ser ut att kunna bli riktigt cool, kommer snart.
Visste väl att vi snackade serier nånstans.

 

The Office-abstinens?

 

http://www.examiner.com/comedy-in-national/funny-video-the-cast-of-the-office-show-off-the-most-epic-lip-dub-you-ll-see-all-day

 

Har för mig att nya BBT sändes inatt. Dra hem senaste Late late show with Craig Ferguson där hela casten är med i hela programmet. Bummer - ingen Kaley Cuco :(

 

Also, se Loius CK's senaste stand up special: Hilarious.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wawawiwa... som kära Borat skulle sagt... blir en lång dag idag:

 

*säsongsstart för Community (måste hinna se alla avsnitt fr s 1 också), Big Bang Theory, 30 rock, The Office.

 

* Nya avsnitt av Nikita, IASIP, The Apprentice, och The League.

 

(pga mitt enorma intag av serier, så hamnar Hell's Kitchen tyvärr bland serier som jag tittar på när inte nån annan går)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wawawiwa... som kära Borat skulle sagt... blir en lång dag idag:

 

*säsongsstart för Community (måste hinna se alla avsnitt fr s 1 också), Big Bang Theory, 30 rock, The Office.

 

* Nya avsnitt av Nikita, IASIP, The Apprentice, och The League.

 

(pga mitt enorma intag av serier, så hamnar Hell's Kitchen tyvärr bland serier som jag tittar på när inte nån annan går)

 

BBT!

Vart kan man se denna fenomenala serie? Streamar du eller laddar hem? Behöver en pålitlig streamsida!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hösten har nått den norra hemisfären och med det följer nystarten av en hel del serier, samt starten av nya.

 

Modern Family startar säsong 2 med ett underbart avsnitt, och jag har fortfarande inte sett serien prestera ett dåligt avsnitt än. Helt klart den suveräna favoriten i seriedjungeln tätt följd av It's always sunny in Philadelphia, som dock hade en relativt svag säsongsstart.

 

Kan inte annat än hålla med

How I met you mother startade också med ett helt ok avsnitt, men han får fan ta och hitta sin fru nu... börjar bli lite segt o vänta på den rätta så att säga.

 

Börjar bli riktigt trött på denna serie, är lite som Prison Break, man ser skiten bara för man vill se hur det slutar

Sons of Anarchy har haft en seg start, med inga sidohändelser förutom hitta-bebis-tråden och Gemma-gömmer-sig.

 

 

Nya serier då;

 

The Event, nya tidens Arkiv X, verkar lovande, men för tidigt o säga nåt

definitivt.

 

Gillades starkt, verkar riktigt lovande

 

Running wilde - lättsmält om superrik bortskämt medelålders playboy som dejtar trädkramarbrud med söt dotter. Lite Dirty sexy money över det, men inte lika bra. Funkar nog o se på när man saknar annat.

 

Märkte direkt att det var Hurwitz som gjort denna, kul att Arnett verkar ha en lika skruvad karaktär som i Arrested Development. :)

 

Raising hope - skaparen av " My name is earl" ligger bakom det här och man känner igen hillbilly-miljön. Gillar man Earl, så gillar man den här serien.

 

Denna lär man fortsätta följa

 

Hawaii five-o - poliser i Hawaii... lite Burn Notice-känsla. lättsmält.

 

Förstod ingenting då första scenen utspelade sig i Korea eller något. :S Hade höga förväntningar då originalet är riktigt bra, men blev ganska besviken tbh.

 

The Defenders - advokatserie med Jim Belushi... småroligt.

 

Denna kommer förmodligen också att följas

 

Mike and Molly - två tjockisar hittar varann på ett stödgruppsmöte. Stängde av efter typ 10 minuter.

 

Tyckte faktiskt denna verka helt okej, skrattade till ett par gånger

 

Nu ska jag kika in "Community" som jag hört bra saker om.

 

Denna är guld, Troy och Abed är riktigt härliga karaktärer.

 

 

Jag gillar också serier väldigt mycket och ser alla pilots. :) Här är ett några jag sett denna månad:

 

Terriers: Två frilansande PIs, helt klart sevärd

Outlaw: Domare i Supreme Court gör kovändning och börjar företräda en man han dömt, har potential.

Boardwalk Empire: HBOs nya serie som utspelar sig under spritlockdownen i USA. Var lite seg men ger den ett par avsnitt till.

Lone Star: Bedragare som lever dubbelliv, kan bli mycket bra.

Detroit 1-8-7: polisserie med Michael Imperioli i huvudrollen. Kändes väldigt slentrian, kommer nog inte att ses mer.

Undercover: Ett par som arbetar som agenter, inget jättebra.

Better With You: Standardsitcom, inget vidare.

My Generation: De följer upp folk som slutade High School efter tio år och ser var de hamnat, hyffsad.

Shit! My Dad Says: Riktigt dålig sitcom.

Outsourced: ett telefonsäljarbolag outsourcas till Indien och managern flyttar med. Ger den ett par chanser till.

 

Sen vill jag tacka för tipset om The League, pure gold! Hade nog missat den annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...