Gå till innehåll

Prima NL200-NL400 Grinders?


vuns187

Recommended Posts

ribberfors är här, weeee...

 

jag har säkert lirat 90% nl100 sista 2månaderna men det är ju ofta samma spelare på nl100 som nl200.

 

racehororna Mr-T, challe50 o MEGASTEAM med 10 bord öppna 24/7.

 

multitablare AggroTilt, LaMeRR, P-son, DonS, Socre_ ...den här listan kan ju göras hur lång som helst, 3-bettande TAGspelare som lirar typ 5-8 bord finns det gott om. någon nämnde Givmild, han har spelat väldigt mycket sista veckorna men mest på nl100 tror jag, konstig prick den där, har svårt o placera honom haha

 

så...nu har jag gjort mitt för att hålla tråden vid liv :-D

 

+1 på i stort sett allting.

 

givmild är lurig. Han leder ju rakeracet och har spelat något abnormt mycket händer sedan det startade. han sitter ju på i stort sett alla bord man öppnar. Detta till trots så tycker inte jag att han är speciellt nit, iallafall inte preflop. P-son drar jag mig inte alls ifrån att möta. Tycker han är ganska dålig. De flesta grinderna du nämner är ju i stort sett bara tighta. Det räcker ju med att trebeta dom någon gång ibland så gör de inget större väsen av sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 161
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

+1 på i stort sett allting.

 

givmild är lurig. Han leder ju rakeracet och har spelat något abnormt mycket händer sedan det startade. han sitter ju på i stort sett alla bord man öppnar. Detta till trots så tycker inte jag att han är speciellt nit, iallafall inte preflop. P-son drar jag mig inte alls ifrån att möta. Tycker han är ganska dålig. De flesta grinderna du nämner är ju i stort sett bara tighta. Det räcker ju med att trebeta dom någon gång ibland så gör de inget större väsen av sig.

 

 

snabbfråga bara...på vilken sida leder givmild rakeracet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm, hur är värdet på nl200?

spelar bara nl100 atm, finns många regs där,

 

många redan nämda,

megastream

MrT

I_hunt_alone

kommer inte på nån fler men de finns nåra

Ribberfors brukar spela där ibland

 

Några Onämda nån som vet nått om dem?

Givmild Tkr han är bra TAG solid spelare

Lollboll89

rungood_fish

josephool

 

Känner igen de där, brukar ha lite problem med Lollboll89 som 3betar mig mkt pre som det känns och när man väljer att 4beta med typ TT så sitter han alltid med AA, josephool tycker jag dock är ganska svag postflop...

 

några andra som jag haft problem med är:

 

SuneBasun och RivenFlush

 

någon som har strategi där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner igen de där, brukar ha lite problem med Lollboll89 som 3betar mig mkt pre som det känns och när man väljer att 4beta med typ TT så sitter han alltid med AA, josephool tycker jag dock är ganska svag postflop...

 

några andra som jag haft problem med är:

 

SuneBasun och RivenFlush

 

någon som har strategi där?

 

Hur skulle du gilla om ngn. dissekerar dig på ett pokerforum? Hitta dina egna strategier.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1 på i stort sett allting.

 

givmild är lurig. Han leder ju rakeracet och har spelat något abnormt mycket händer sedan det startade. han sitter ju på i stort sett alla bord man öppnar. Detta till trots så tycker inte jag att han är speciellt nit, iallafall inte preflop. P-son drar jag mig inte alls ifrån att möta. Tycker han är ganska dålig. De flesta grinderna du nämner är ju i stort sett bara tighta. Det räcker ju med att trebeta dom någon gång ibland så gör de inget större väsen av sig.

 

MEGASTEAM är inte tajt och defentivt den bästa rakerace grindern på prima. (enligt mig)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snabbfråga bara...på vilken sida leder givmild rakeracet?

 

Jag spelar Betonbet och där ligger han top 3 på ett återkommande tvåmånadersrace. Helt sjukt vad händer han spelat. Tycker ändå han är rätt duktig och rolig att spela potter mot.

 

EDIT: WSOP leaderbord heter racet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Vad gör han så bra? Att han synar in sig oop varje pott, har en 3bets proc på 4, AF på 2 osv osv. Typiskt semidålig rakegrinder imo.

 

Förstår heller inte riktigt var cG_ tycker han gör så bra. Det är ingen som sticker ut ur mängden liksom.

 

 

EDIT: Någon som har några tankar om fish_for_life? Är ju också en av de mer regelbunda spelarna på sajten. Killen har riktigt fin tajjming mot mig förtillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...