Gå till innehåll

Prima NL200-NL400 Grinders?


vuns187

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Svars 161
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

någon som har koll föresten på vad som räknas som exemplariska stats? typ "jag är aggro pro och inte lättläst"...24/18/3 elr vad?

 

Jag kikade på en video när Cottonseed/_A2M spelade och i början på den visade han sina egna stats, naturligtvis vad jag tvungen att ta en printscreen då. :) Nåväl, 194k händer på olika nivåer har summerats till 22,46/19,44/4,26 (PF AF är inte med i Total AF). För övrigt är han en spelare jag ser som en extremt duktig TAG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ribberfors är en spelar jag lagt märke till. Nu kanske du börjat spela mer som alla andra, vet inte.

Kul med spelare som utmärker sig!

 

Andra som jag tycker verkar bra är:

KARSTENSHEA, arbiter_la och d7d7d7 (riktigt tight)

 

Tycker många spelare är bra, men kommer inte på fler nu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag säger bara "cheezburglr"...en ny spelare, har spelat mot honom typ senaste 3-4 dagarna...

 

32/29/6 på de dryga 3k händer jag har på honom...sista två sessions ligger jag back över $1500(nl200 6max) på han, har fan aldrig hänt mig förut...sjuuukt vad han har psykiskt övertag på mig, kommer byta bord direkt han sätter sig nästa gång lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag säger bara "cheezburglr"...en ny spelare, har spelat mot honom typ senaste 3-4 dagarna...

 

32/29/6 på de dryga 3k händer jag har på honom...sista två sessions ligger jag back över $1500(nl200 6max) på han, har fan aldrig hänt mig förut...sjuuukt vad han har psykiskt övertag på mig, kommer byta bord direkt han sätter sig nästa gång lol

 

Word!

Han har haft sådant satans flyt mot mig, back nästan prick två inköp mot honom på 205 händer. Hans winrate på 28bb/100 hands är dock ohållbar i längden. Min plan är tvärt om, det ska bli ett projekt att försöka krossa honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
ribberfors, dig känner man igen från primatiden för ca 2 år sen...du krossade verkligen 05-1. Du måste har gjort sjuka pengar där!?

 

Hur är motståndet nuförtiden på prima NL200?? och trafiken!?

 

tja!

 

jo, jag har klarat mig hyffsat på nl100 =)...har faktiskt spelat där hela denna månaden.

 

nl200 dock har gått lite upp o ner...motståndet är klart bättre men framförallt har jag spelat CAAAAST...ang. trafiken kunde d väl vara bättre men 7-8 bord brukar man kunna fylla närsom-kvällar det dubbla säkert

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

hmm, hur är värdet på nl200?

spelar bara nl100 atm, finns många regs där,

 

många redan nämda,

megastream

MrT

I_hunt_alone

kommer inte på nån fler men de finns nåra

Ribberfors brukar spela där ibland

 

Några Onämda nån som vet nått om dem?

Givmild Tkr han är bra TAG solid spelare

Lollboll89

rungood_fish

josephool

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det inget intresse längre? Den här tråden verkar ju stendöd?? Ribberfors, Yxel och ni andra, var är ni?

 

ribberfors är här, weeee...

 

jag har säkert lirat 90% nl100 sista 2månaderna men det är ju ofta samma spelare på nl100 som nl200.

 

racehororna Mr-T, challe50 o MEGASTEAM med 10 bord öppna 24/7.

 

multitablare AggroTilt, LaMeRR, P-son, DonS, Socre_ ...den här listan kan ju göras hur lång som helst, 3-bettande TAGspelare som lirar typ 5-8 bord finns det gott om. någon nämnde Givmild, han har spelat väldigt mycket sista veckorna men mest på nl100 tror jag, konstig prick den där, har svårt o placera honom haha

 

så...nu har jag gjort mitt för att hålla tråden vid liv :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ribberfors är här, weeee...

 

jag har säkert lirat 90% nl100 sista 2månaderna men det är ju ofta samma spelare på nl100 som nl200.

 

racehororna Mr-T, challe50 o MEGASTEAM med 10 bord öppna 24/7.

 

multitablare AggroTilt, LaMeRR, P-son, DonS, Socre_ ...den här listan kan ju göras hur lång som helst, 3-bettande TAGspelare som lirar typ 5-8 bord finns det gott om. någon nämnde Givmild, han har spelat väldigt mycket sista veckorna men mest på nl100 tror jag, konstig prick den där, har svårt o placera honom haha

 

så...nu har jag gjort mitt för att hålla tråden vid liv :-D

 

Ok! Där ser man. Spelade första sessionen på prima igår sedan säkert 3 månader men jag kände igen många. Sen när jag läser ditt inlägg inser jag att intemycket har förändrats. :-D Det gör inget. Har blivit bättre på att handskas med 3betande TAGspelare. De är ofta för dåliga postflop helt enkelt, därav spelstilen.

 

Babanyaro eller vad han/hon heter anlände också igår. Hur går han/hon nu för tiden? Fortfarande riktigt aggro eller lugnat ner sig? Spelade aggressivt igår och mixade det med att "bara" syna med TT från blindarna när jag höjde från CO.

Vi brakade samman rejält förra omgången jag var på prima. Speciellt i "Battleofblindes" situationer där han utan tvekan kunde ställa med händer som ATo och 88 när han blev 4betad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm...hade några dueller med Trinoo igår och han gick segrande ur det mest får jag säga. En fråga till er som spelat mot honom: Har ni sett honom 3beta någon dålig hand? Han är ju väldigt tight men vet hur man 3betar. Så fort det känns som att han gör ett spel och man 4betar honom så instaställer han alltid verkar det som. Nu är jag + en hel del mot denne sedan förut men minns inte riktigt hur jag spelade honom då. :) Dags att gå igenom databasen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...