jello Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Vad har du haft för BR-krav nu och under dina ökningar av nivåer?Hur stor nivå räknar du som skottning (tex regular på 2/4, är då 5/10 skott eller ska det vara högre för dig?) Hur mkt av BR används/har använts till skottning? har inga fasta br-krav och heller ingen fast br nu. efter att jag lirat nl1k på everest under lång tid hade jag inga större problem att svälja nl2k swingsmässigt och sen dess har jag inte lagt någon vikt vid det där. har mer varit ifall jag kunde svälja si och så stora dagsswings (har ännu aldrig backat mer än 30k under en dag, men det har åas hänt nästan halvdussinet gånger). skott är väl allt som är högre än nivån man är bekväm på vetefan, skulle inte klara att backa mer än 3 max 4 inköp på nl10k under en session. har skottat rätt friskt förr däremot. började köra nl1k när allt jag öht hade var kanske 15 max 20 inköp för nivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nisse19 Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Hur balancerar du check/bet på flop när du höjt pre? Tycker många verkar beta luft/stål/drag samt checka marginella händer bakom, vissa checkar förståss bara stål. Blandar du hej vilt, isf någon ungefärlig procentsats som verkar vettig? Skillnad i och ur pos? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 stockholm eller göteborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Push eller fold? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Hur hanterar du dagssving, har du lyckats komma ifrån tänket att "Shit, jag har backat X inköp idag och de kommer ta mig 1-2 dagar att ta mig tillbaka till +-!" eller klarar du av att se det som "en enda lång session"? Har du nån stoploss? Nu menar jag inte regel utan mer en mental barriär när det börjar bli jobbigt för dig att lira, kanske t.o.m. så mycke att du börjar göra misstag. Största förlusten på en session (inköp och $)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sir_Shankly Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Är du dollarmiljonär? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Hur hanterar du dagssving, har du lyckats komma ifrån tänket att "Shit, jag har backat X inköp idag och de kommer ta mig 1-2 dagar att ta mig tillbaka till +-!" eller klarar du av att se det som "en enda lång session"? Har du nån stoploss? Nu menar jag inte regel utan mer en mental barriär när det börjar bli jobbigt för dig att lira, kanske t.o.m. så mycke att du börjar göra misstag. Största förlusten på en session (inköp och $)? försöker se varje nytt speltillfälle som en egen utgångspunkt, men det är förstås inte så lätt. har fått höra att jag har ett bra psyke från flera håll, men är inte så säker på att jag håller med. vet att tilten lurar runt hörnet om jag inte passar mig. försöker blir bättre på att bara stänga av borden när jag känner mig trött och ofokuserad även om det är världens fiskar vid borden. det går sådär hittills. det där snacket om "en enda lång session" är ju iofs vettigt i teorin, men pokerspelande handlar också så mkt om att hitta tillfällen. spelar jag världens idiot hu och han flaxar in 3 inköp mot mig och drar, så blir jag rejält tiltad eftersom jag vet att sådana tillfällen inte växer på träd. när jag är -20k en dag börjar det bli lite småsegt, då är nog varken humöret eller spelet på topp. innan dess kan jag förstås bli förbannad och så, men sällan mer än några sekunder. har nog förlorat en 12 inköp när jag lirade nl1k. annars är 30k värsta backet i pengar. Hur balancerar du check/bet på flop när du höjt pre? Tycker många verkar beta luft/stål/drag samt checka marginella händer bakom, vissa checkar förståss bara stål. Blandar du hej vilt, isf någon ungefärlig procentsats som verkar vettig? Skillnad i och ur pos? det viktiga är att ingen specifik action i ett led ska läcka nåt om vilken typ av hand du sitter på. frågan är alltför omfattande för att jag ska kunna besvara den tillfredsställande, tyvärr. stockholm eller göteborg? gbg Push eller fold? PUSH Är du dollarmiljonär? kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 öl eller sprit? jämnårig eller milf? film eller serie? sitta i brunnen eller grinda? sverige eller england? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Hur många bord spelar du åt gången? Hur lång är en session? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 öl eller sprit?jämnårig eller milf? film eller serie? sitta i brunnen eller grinda? sverige eller england? öl by far jämnårig hmm, kollar mest serier nu sitta i brunnen just nu, lirade första dagen på en vecka igår och det sög hmm england eller tja... de är rätt kassa båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Hur många bord spelar du åt gången?Hur lång är en session? snittar drygt 4 lirar helst några timmar i sträck när jag kör igång så jag får lite kontinuitet, men de har blivit kortare och kortare senaste veckorna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Kan du känna en viss rädsla för att bli tvångsomhändertagen om du skulle ertappas av myndigheterna när du skrattar åt denna strip? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Kan du känna en viss rädsla för att bli tvångsomhändertagen om du skulle ertappas av myndigheterna när du skrattar åt denna strip? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx] tyckte bättre om kukmasken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 [xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxURL] Sjukaste jag sett :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 scofield i prisonbreak som pojkvän eller carolina gynning som flickvän? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 scofield i prisonbreak som pojkvän eller carolina gynning som flickvän? har inte sett prison break men generellt föredrar jag flickvän före pojkvän så... nu hoppas jag ivf ur brunnen, tack för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Tack för en fin tid! GL vid borden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Du verkar vara en jävligt "skön snubbe", ville bara säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Tack för en fin tid! GL vid borden! Nu är det din tur att köra en the well. Det är det många som skulle önska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Nu är det din tur att köra en the well. Det är det många som skulle önska. Inte nu. Ska ut på tur inatt, och kommer inte ha tillgång till dator. Söndag har jag tid, men vet inte om jag vågar. Jag verkar inte vara populär här på PF, och jag fattar verkligen inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Inte nu. Ska ut på tur inatt, och kommer inte ha tillgång till dator. Söndag har jag tid, men vet inte om jag vågar.Jag verkar inte vara populär här på PF, och jag fattar verkligen inte varför Ska du ut på fjället? Har renarna rymt? The Well är din chans att bli populär:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Inte fjället! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Har du sugit kuk/penis någon gång och isf det har det hänt flera gånger? (ta det inte för allvarligt... har du slickat på saltfisk fler gånger än ...öö... så behöver du inte svara på min fråga men får ändå svara om Du vill...) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Nu urartade det en smula va? Jello sade att han var klar med sin Well, jag tyckte den var bra och låser nu tråden. Jello, PMa om du vill fortstätta så låser jag upp. Cheers! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts