Gå till innehåll

Dom sämsta filmerna någonsin


BingoBenny

Recommended Posts

  • Svars 132
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men poker filmen "Lucky you" är så dååååålig. Satt för fan ocn mådde dåligt när jag såg den två timmar av livet rent åt helvete. Fruktansvärt. Hej jag är dum i huvet och jviker AA på finalbordet i WSOP! Bra det!

 

Han vek ju inte AA. Under hela turneringen så visade han aldrig sina kort för kameran, samma i finalen. På river ställer hans farsa och han tar en syn. Han visar KK och då får man läsa mellan raderna. Han muckar AA pga han precis innan hade fått veta av pappan att han medvetet förlorade hans mors ring till honom.

 

Då kände han sympati för fadern som ville ta hem WSOP en andra/tredje gång och hamna i hall of fame. Så han muckar vinnande handen så att hans pappa kunde kamma hem vinsten. Efteråt säger ju hans far; "You had the bullets didn't u, why didn't u show your hand?". Då sa han; "Let's say that I thought it was your time".

 

Men för övrigt sög filmen hästballe och det förvånar mig inte att den inte haft/kommer ha biopremiär i Sverige :-P.

 

Rounders var liksom något alla kunde njuta av, men Lucky You var ju bara lite för mycket. Man tycker ju att de kunde ha gjort filmen lite bättre så att tom de som INTE följer/spelar Poker tycker om den.

 

 

 

 

Sen till sämsta filmen måste jag nog säga filmen 300. Har inte sett den och vill inte se den pga fel fakta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den sämsta film som någonsin gjorts är First Knight. En riktigt usel Kung Arthur film från någon gång i början på 90-talet med bl a Richard Gere och Sean Connery, där riddarna gick omkring i H&M kläder och våldförde sig på Kung Arthur-legenden på ett sätt man inte trodde de kunde göra ens i Hollywood.

 

Den enda film jag faktiskt gått från under föreställningen hette Av okänt ursprung, och var nån sorts skräckthriller som handlade om nån yuppie-typ som hemsöktes av en råtta i sin lägenhet. Kommer inte ihåg vilka som spelade men den var också ofattbart dålig, i alla fall så långt jag såg. Kommer fortfarande ihåg scenen dår råttan hoppade upp ur toalettstolen och försökte bita honom i faderslyckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...