Gå till innehåll

Dom sämsta filmerna någonsin


BingoBenny

Recommended Posts

  • Svars 132
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Adrift - Alla karaktärer är så efterblivna att man blir förbannad av att kolla.

http://www.imdb.com/title/tt0470055/

 

Kampen om Gallien - De hade inte råd med tillräckligt med statister så armeerna är filmade uppifrån i sensible soccer perspektiv samt att man ser när de klipper och samma arme kommer patrullerande igen. Misslyckat försök att rida på Gladiator vågen.

http://www.imdb.com/title/tt0199481/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen kan jag uthärda de flesta skräpfilmer med antingen gott sällskap eller något fint tilltugg. Finns bara en film som verkligen har gjort mig riktigt upprörd och i det närmaste fysiskt illamående. Det är jorden runt på 80 dagar, versionen med Jackie Chan. En vidrig slakt av en från början fantastisk historia.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man ska hålla sig till a-produktioner så är ju det mesta som Arnold merverkat i fruktansvärt dåligt. Helt obegripligt hur han har kunnat bli rik och känd som skådis. Hade fackföreningarna fungerat i USA hade han belagts med yrkesförbud redan efter Conan. "Last actionhero" eller vad den heter, "Dagissnuten" osv...kan något bli sämre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man ska hålla sig till a-produktioner så är ju det mesta som Arnold merverkat i fruktansvärt dåligt. Helt obegripligt hur han har kunnat bli rik och känd som skådis. Hade fackföreningarna fungerat i USA hade han belagts med yrkesförbud redan efter Conan. "Last actionhero" eller vad den heter, "Dagissnuten" osv...kan något bli sämre?

 

Fast Terminator filmerna kompenserar nästan all skit han har gjort, dom var ju trots allt revolutionerande på -80 och -90 talet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man ska hålla sig till a-produktioner så är ju det mesta som Arnold merverkat i fruktansvärt dåligt. Helt obegripligt hur han har kunnat bli rik och känd som skådis. Hade fackföreningarna fungerat i USA hade han belagts med yrkesförbud redan efter Conan. "Last actionhero" eller vad den heter, "Dagissnuten" osv...kan något bli sämre?

 

Arnolds klappjakten är ju den mest "Juliga" filmen som finns superbra ;)

 

Men poker filmen "Lucky you" är så dååååålig. Satt för fan ocn mådde dåligt när jag såg den två timmar av livet rent åt helvete. Fruktansvärt. Hej jag är dum i huvet och jviker AA på finalbordet i WSOP! Bra det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sömnpillerna Apocalypse Now Redux och Lost in Translation är fantastiskt dåliga. Apocalypse såg jag klart enbart eftersom jag satt inträngd i en bio, mitt livs tre hemskaste timmar. Lost in Translation tittade jag tack och lov på hemma så den stängdes av efter 30-40 minuter, efter den halvtimmesgäspningen krävdes det en rejäl dos Critters 2 för att vakna till. Magnolia är en annan kass film om det är den med paddregnet, blandar ofta ihop titlar. Det var med sorg i ögat jag såg en kanonskådis som Tom Cruise sätta ett sådant lågvattenmärke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...