Gå till innehåll

Pokerhost 2000 dollar insättningsbonus


magnolio

Recommended Posts

hej

 

Varje steg räknas var för sig. Vilket innebär att du inte får mer tid bara för att du klarat tidigare steg snabbare än vad som krävs.

 

mvh

 

magnus

 

Jag e nog trög, men börjar steg 2 när steg 1 är avklarat eller börjar det 2 veckor efter bonusen påbörjades?

 

mvh

öni

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 135
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det ok att plocka ut pengar under pågående bonus eller avbryts bonusen?

 

Hur går det för er med rake racet?

 

//Tony

 

Du får/kan inte casha ut de eventuella pengar du redan fått i bonus förrän du har clearat hela bonusen. Du måste alltså köra igenom alla de 3 stegen för att kunna casha ut bonuspengarna. Under tiden får du "bara" spela för dem.

Om bonusen avbryts om du cashar ut övriga pengar (det du satte in + eventuella vinstpengar på själva liret) har jag ingen aning om, men jag skulle inte tro det. Vad skulle Pokerhost vinna på det? De vill väl att folk ska spela!?

magnolio får nog svara på det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Så här ligger landet mina vänner. Om du skulle av en eller annan anledning avbryta bonusen efter ett eller 2 steg så KAN DU INTE CASHA UT dom bonuspengar vi satt in på ditt konto, du kan spela för dom men INTE ta ut dom. Ev vinster och eget insatt kapital är givetvis ditt att göra vad du vill med, men bonuspengarna syns som ett saldo på ditt konto men ett ej uttagbart sådant. För att kunna ta ut bonuspengarna måste man alltså gå hela vägen i trestegsraketen.

 

mvh

 

magnus

 

Du får/kan inte casha ut de eventuella pengar du redan fått i bonus förrän du har clearat hela bonusen. Du måste alltså köra igenom alla de 3 stegen för att kunna casha ut bonuspengarna. Under tiden får du "bara" spela för dem.

Om bonusen avbryts om du cashar ut övriga pengar (det du satte in + eventuella vinstpengar på själva liret) har jag ingen aning om, men jag skulle inte tro det. Vad skulle Pokerhost vinna på det? De vill väl att folk ska spela!?

magnolio får nog svara på det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok kanske inte var helt solklar där.

 

Du kan alltid ta ut dina egna pengar som du satt in, samt ev vinster, så i princip så kan du spela med bonuspengarna så länge du inte går gul. Men går du gul har du en vecka på dig att sätta in pengar och fortsätta jakten, men tiden tickar ju hela tiden så man får inte förlängt bara för att man gulat mitt i så att säga.

 

mvh

 

magnus

 

 

Jag tror att TonyS menar, om man kan casha ut pengar och sedan sätta in pengar igen och fortsätta spela för bonusen. Eller, TonyS?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deadline för att spela klart är 29 feb. Skulle du bli klar innan den 15 jan som är deadline för start så kan du köra en till.

 

mvh

 

magnus

 

Precis vad jag har gjort! Jag påbörjade en bonus på 100 dollar som jag blev klar med den 13 januari. Jag mailade supporten och sa att jag ville köra en till 150 dollars utan uttag och insättning och fick detta svar:

 

 

Thank you for contacting Poker Host support!

 

We have already deposited the $100 of the bonus you have already released. In order to enroll you in the next winter promotion we will need to confirm the amount as we only have $50, $100, $200 or more. So we would not be able to do it for $150. Please reply to us as soon as possible to verify exactly the amount you want to go for.

 

Best regards,

 

Jag mailade tillbaka och sa att jag ville köra 100 dollar istället. Fick då detta svar:

 

Thank you for contacting Poker Host support!

 

You are already enroll in the promotion, just to remain you, you will have to earn 1000 regular raked hands or $200 in rake to get the money and it must be cleared before February 29th.

 

If you need anything else please let us know.

 

Best regards,

 

Nu har jag klarat av den och mailar supporten och får detta svar:

 

Thank you for contacting Poker Host support!

 

This bonus was already given to you back on January 13th.

 

If you need anything else please let us know.

 

Best regards,

 

Hallåå!! Det var ju den första bonusen som jag fick utbetalat! Har skickat min mailhistorik till supporten också, men inte fått något svar än.

 

Tråkigt när man kämpat ihop 1000 händer att man ska få sånt här mothugg. 1000 händer låter kanske inte så mycket för er andra proffs men för en heltidsarbetande låglimitspelare är det ändå en hel del gnetande;-)

 

Hade nästan utnämt Pokerhost till min favoritsajt innan detta hände!

Hoppas det bara är ett tillfälligt missförstånd.

 

Skål och Potten upp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Tyvärr kan vi inte idag göra utbetalningar tillbaka till VISA, dock så kommer detta att bli möjligt så snart vår EU licens är klar. Vad gäller just EU licensen så väntar jag otåligt på att Malta skall bli klar med vår ansökan och jag hoppas och tror att Mars är rimligt.

 

Annars är det som du säger 10 ggr.

 

 

 

Ingen som kan svara på min fråga?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka uttagsmöjligheter finns om man gör insättningen med visakort och inte använder neteller eller liknande lösningar?

Är det några kostnader kopplade till uttagen?

 

Bank Wire Transfer finns det. Kostar $50 + ev avgifter från din bank att ta emot utlandsbetalningar i $ samt växlingsavgift från banken.

 

Mitt råd är att du tar och skaffar Neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej

 

Neteller och Moneybookers är ju klart enklast och snabbast. Men förutom det har vi bankwire, check, Western Union och MoneyGram. Dom två senare är lite dyrare men å andra sidan får du cash väldigt fort. Och dom finns på många ställen i Sverige för uthämtning av pengarna.

 

mvh

 

magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi är flera som var sugna på er bonus, men pga. tidigare dåliga erfarenheter av Neteller och pokersiter med dåliga uttagsmöjligheter väljer vi att lägga vårt spel på andra siter inom nätverket. Se till att ordna de här grundläggande funtionerna så ska ni se att ni kommer få många nya spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...