AloDan Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 En sak som dock är intressant är att (exempelvis) Helge Fossmo överöses med kärleksbrev i fängelset. Varför i helvete kärar en massa kvinnor ner sig i dylika low lifes? Därför att (tyvärr) bad boys också attraherar. Fara kan vara väldigt förföriskt. Annars hade vissa andra i den här tråden inte heller fått nåt. Citera
AloDan Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Motsäger ju knappast att du attraheras av pengar, bara att Donald Trump är ful nog för att det ska överskugga hans tillgångar... Jag vet. Försökte vara rolig. Kan väl bara säga att min kille är tidningsbud, då. Säger det nåt om hur viktigt pengar är? Citera
HataB2B Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Jag vet. Försökte vara rolig. Kan väl bara säga att min kille är tidningsbud, då. Säger det nåt om hur viktigt pengar är? Du har hittat södra Sveriges rikaste tidningsbud? Citera
AloDan Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Du har hittat södra Sveriges rikaste tidningsbud? Inte riktigt... Men jag tror vi är överens i stort. Som du själv sa, annars hade inte alla fått. Nu ska jag julstöka! Ha det! Citera
KenHag Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Har en polare som har hittat nöten när det gäller detta(enligt honom själv) Han sätter en ring på vänsterhanden och menar att då fattar tjejerna att detta bara är ett one night stand plus att brudar som är ute efter samma sak inser att "aha" killen är gift,då blir det bara ett gök och sen är allt glömt vilket passar henne. Är själv gift och har två ungar men kan inte tänka mig att strula en natt för att riskera ett helt förhållande. Citera
heltok Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Jag vet. Försökte vara rolig. Kan väl bara säga att min kille är tidningsbud, då. Säger det nåt om hur viktigt pengar är? eller så säger det något om hur ofruktsam du ser ut Citera
tarmac Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 eller så säger det något om hur ofruktsam du ser ut Den var taskig! lol... Citera
Nidson Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 lalala Elin Nordegren - Tiger Woods lallala Hans attraktionskraft ligger nog mer i att han är världens största idrottsstjärna. Citera
Supertequila Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Hans attraktionskraft ligger nog mer i att han är världens största idrottsstjärna. Yepp, för golf är ju världens största sport.... Citera
Basselito Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Yepp, för golf är ju världens största sport.... Räknat i pengar är det ju onekligen så. Jag förstår inte ens hur den här diskussionen kommer upp. Det finns väl ingen som i sin vildaste fantasi tror att ett krogragg automatiskt kommer att leda till något mer? Citera
Sylwester Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Vad kul att halva PF inte har problem att fixa brudar iaf då. Själv är man glad om man får ligga en gång i kvartalet. Citera
night84 Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Vad kul att halva PF inte har problem att fixa brudar iaf då. Själv är man glad om man får ligga en gång i kvartalet. Cheers broder! Citera
krizz Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Därför att (tyvärr) bad boys också attraherar. Fara kan vara väldigt förföriskt. Annars hade vissa andra i den här tråden inte heller fått nåt. Det har också att göra med "att ge sin avkomma bästa förutsättningar". Kriminella/kåkfarare anses som överlevare och vet hur man klarar sig. Citera
Nidson Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Yepp, för golf är ju världens största sport.... Whatever, Sportmagasinet hade honom som etta på deras lista i år. Jag är för övrigt inte speciellt förtjust i golf själv. Citera
Nidson Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Vad kul att halva PF inte har problem att fixa brudar iaf då. Själv är man glad om man får ligga en gång i kvartalet. [x] Thinly veiled brag Citera
Ängeln17 Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Vad kul att halva PF inte har problem att fixa brudar iaf då. Själv är man glad om man får ligga en gång i kvartalet. Det behöver man inte va singel för . Citera
tarmac Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Det har också att göra med "att ge sin avkomma bästa förutsättningar". Kriminella/kåkfarare anses som överlevare och vet hur man klarar sig. Uh .. nej? Dom flesta tungt belastade kriminella som sitter i fängelse mer än 2 år kan inte ta hand om sig själva alls när de väl kommer ut i samhället igen. Citera
tarmac Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Vad kul att halva PF inte har problem att fixa brudar iaf då. Själv är man glad om man får ligga en gång i kvartalet. Got you beat! Var så upptagen med poker och jobb i en 14-månaders period (RL) så jag glömde nästan bort att jag hade en penis .. hehehe. Tragiskt är vad det är! Citera
Matfrid Postad 24 December , 2007 Rapport Postad 24 December , 2007 Det har också att göra med "att ge sin avkomma bästa förutsättningar". Kriminella/kåkfarare anses som överlevare och vet hur man klarar sig. Det är också därför det finns så många skitstövlar. Citera
AloDan Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 eller så säger det något om hur ofruktsam du ser ut Knappast. Men med tanke på alla iq-svar jag fått, får jag en känsla av att ni killar inte vill ha mothugg på er teori om att tjejer bara är ute efter pengar. Citera
heltok Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 Knappast. Men med tanke på alla iq-svar jag fått, får jag en känsla av att ni killar inte vill ha mothugg på er teori om att tjejer bara är ute efter pengar. eller så säger ditt ordval "iq-svar" något om du inte vill ha mothugg på din teori att pengar inte spelar någon roll alls. Citera
AloDan Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 eller så säger ditt ordval "iq-svar" något om du inte vill ha mothugg på din teori att pengar inte spelar någon roll alls. Nja, det sa jag ju faktiskt inte, om du läser mina inlägg. Vad jag sa var, att det inte spelar roll för mig, i val av partner. Sen tycker jag det är tragiskt att man som tjej inte ska kunna göra ett inlägg utan att få personliga påhopp. Men det är tydligen helt ok med inlägg av typen tjejer ska ha munnen stängd om de inte suger. Tur man är van... Citera
LuckyStar5.1 Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 Vad kul att halva PF inte har problem att fixa brudar iaf då. Själv är man glad om man får ligga en gång i kvartalet. Det behöver man inte va singel för . Härligt ärliga inlägg Citera
heltok Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 Nja, det sa jag ju faktiskt inte, om du läser mina inlägg. Vad jag sa var, att det inte spelar roll för mig, i val av partner. Sen tycker jag det är tragiskt att man som tjej inte ska kunna göra ett inlägg utan att få personliga påhopp. Men det är tydligen helt ok med inlägg av typen tjejer ska ha munnen stängd om de inte suger. Tur man är van... och ingen i tråden sa heller "er teori om att tjejer bara är ute efter pengar". jag gjorde bara en parodi på dina inlägg. det har inget att göra med att du är tjej, hade flejmat dig lika mkt om du var en kille. sluta med ditt tramsande nu om att vi gör saker bara för att du är tjej. kontraproduktivt att försöka uppfylla antifeministernas trista stereotyp av feminster... lätt att säga att det inte spelar någon roll. dock spelar det mesta mer eller mindre roll här i livet, allt är inte svart och vitt... Citera
AloDan Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 och ingen i tråden sa heller "er teori om att tjejer bara är ute efter pengar". jag gjorde bara en parodi på dina inlägg. det har inget att göra med att du är tjej, hade flejmat dig lika mkt om du var en kille. sluta med ditt tramsande nu om att vi gör saker bara för att du är tjej. kontraproduktivt att försöka uppfylla antifeministernas trista stereotyp av feminster... lätt att säga att det inte spelar någon roll. dock spelar det mesta mer eller mindre roll här i livet, allt är inte svart och vitt... Du har ju fått allt jag sagt om bakfoten. Och det var mest du, inte alla här, som sagt saker (typ kommenterat mitt utseende, hur stereotypt är det?) för att jag är tjej. men visst, du kanske hade sagt det till en kille med. Suck Citera
Recommended Posts