Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

FK my liiiifeeee. satte mig och grindade lite omaha med några k som jag hittade på olika siter, men blivit knullad rakt ut i varenda jävla pott, helt sjukt. Känns så jävla tråkigt när man verkligen försöker grinda seriöst men bustar 6-7 inköp direkt, känns inge kul att fortsätta försöka koncentrera sig.

Lägger ner och kollar lite film istället och försöker omgruppera imorgon, tilt att jag typ är onlinebust nu, får försöka driva in lite skulder så man får grindkapital igen. Tog iofs ut massa euros från banken som jag har med mig så kanske blir till att grinda lite live cashgame istället om det finns något smaskigt.

• Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
hur kan alla va bust när wcoop precis börjat

Fk Wcoop. Ska inte spela så många events. Behöver degen för en transfer bara. Men vart faktiskt förvånad efter att ingen av typ 20 pers jag fråga på msn hade starsdeg.

Du har pm Mendi

Postad
Jag undrar mer varför yellowsub, om det nu är jeff williams, spelar 5/10?

edit: kanske inte är jättekonstigt, men jag trodde han var för tät för det.

Hm tänkte det samma men jag tror han har investerat mkt. tror inte han pallar spela jättehögt heller. tror han stejkar flera personer, han spelar nog mkt för att det är kul också.

Postad
Fk Wcoop. Ska inte spela så många events. Behöver degen för en transfer bara. Men vart faktiskt förvånad efter att ingen av typ 20 pers jag fråga på msn hade starsdeg.

Du har pm Mendi

dålig lögn

Postad

Hoppas linan fortsätter att vara stabil under kvällen idag, den har hoppat upp och ner ganska mkt vissa perioder. ska spela några turrar, men orkar inte med full grind så blir bara ipoker och en del på stars.

Hittat världens bästa radiokanal här i Cannes, vet inte vad den heter men den ligger på 104.8 här, det kanske går att ta reda på via internet? Slaktar musik iaf, den har vart på dygnet runt sen vi kom iaf.

Postad
Hoppas linan fortsätter att vara stabil under kvällen idag, den har hoppat upp och ner ganska mkt vissa perioder. ska spela några turrar, men orkar inte med full grind så blir bara ipoker och en del på stars.

Hittat världens bästa radiokanal här i Cannes, vet inte vad den heter men den ligger på 104.8 här, det kanske går att ta reda på via internet? Slaktar musik iaf, den har vart på dygnet runt sen vi kom iaf.

Kan du ta reda på vad den heter, ska försöka ratta in den på soundbridgen.

Tack.

Postad
Ni missar väl inte le Baouli och Palais när ni väl är i Cannes? :)

Var ju på le baoli häromdagen. Får se om vi hinner med Palais, vi ska nog hyra båt imorrn och dra ut till st tropez kanske. sen barca på tisdag. Men skulla gärna vilja gå ut en gång till här i Cannes innan vi drar för den förra var gaalen.

• Skapa nytt...