Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är för att vi har spelat medans du har festat. Jag tror du har haft det roligare :)

 

Du vet inte ens hur sant det där är. Jag var en av dom bästa online en gång i tiden när man spelade varje dag, men nu är jag långt ifrån. I vissa spots så har jag typ ingen aningen vad jag ska göra, förr i tiden visste man ju exakt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg tomgus spela en exakt likadan pot i princip med AQ och då hade killen A7o. Men mot mig så har dom ju alltid KK, jag fattar inte?

 

glgl iaf tomgus, ser bra ut.

 

Folk respekterar aldrig mina höjningar, men eftersom du är semilivespelare tror dom alltid att du har stål.

Tack ska du ha :)

 

gg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såå nu har jag landat i Cannes efter en riktigt risig resa med Sterling, kan garantera att jag aldrig mer reser med dom i mitt liv.

 

Lägenheten vi har här är en riiiktigt rysarlägenhet för övrigt, ska försöka slänga upp lite bilder i dagarna, vi lever som kungar. Brutalt trött nu så orkar inte skriva så mkt, men borde komma några sköna historier under veckan skulle jag tro :)

 

Imorrn spelar vi 2M garanti turren här kl 15 med hela den franska fiskeliten, jag tror det kan vara årets bästa turnering :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, vad är det för buy in?

Sälja procent? :D

 

Är sick tour, 8.5k euro buy in varav 1.5k är rake (lol). MEN det är 2M euro garanti och 1M garanterat till ettan. Plus att vad jag hört så är det en väldigt lite andel av proffsen som åkt hit, så fältet borde bestå av typ 90% fransoser och det säger ju en hel del om värdet.

 

Jag vill antagligen inte sälja något men om någon vill köpa för dubbla priset så kan jag tänka mig att sälja lite för att sänka swingsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kaxigt uttalande !... en av de absolut bästa i världen !... nu får du vidareutveckla varför du ansåg dig som det !... jag är nyfiken !...

 

utropstecken-punkt-punkt-punkt

 

Ha det mys i cannes :)

 

Im not following? Låter som du läst fel nånstans. Även om jag ofta har sagt att jag tycker jag är en av dom bästa turneringspelarna live i världen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kaxigt uttalande !... en av de absolut bästa i världen !... nu får du vidareutveckla varför du ansåg dig som det !... jag är nyfiken !...

 

utropstecken-punkt-punkt-punkt

 

Ha det mys i cannes :)

 

Om du själv hittar misstag hos massa väldigt duktiga spelare och du dessutom snackar med dom om händer där ni kan enas om att du nästan alltid har rätt borde ju det betyda att man är bland de bästa i världen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...