Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men tilt asså.

 

"the first session of day2 is about to begin", såsäger dom i början av båda avsnitten? Är det 2 avsnitt från dag 2a?

 

Var ju blixtsnabbt uppe ur sängen nyss för att kolla, så måste man vänta en vecka till, vilket antiklimax :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

några smaskiga wcoops idag, ska försöka dinga lite. har avg stack i 300r omahan nu iaf och är reggad till 6max också.

 

grindat massa 2-4 omaha hela eftermiddagen i ett försök att grinda upp kontot. Gick bra i början och var plus några k, men sen kom riggen efter att jag stoppat in 2,5k pot på 2-4 med cp-wrap och färgdrag mot topset, han fick kåk blixt på turn som vanligt. Efter det så har det bara gått neråt, vart osannt kall i alla stora potter och verkligen inte vunnit ens i närheten så många flips som jag borde. Slutade ca 1300 back typ, men känns som att jag borde vart 2k plus. Ska fortsätta grinda lite på 2-4 resten av veckan, förmodligen så lär jag börja vinna lite snart när motriggen släpper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag svär på att det är något fel på den här siten. Blivit utdragen hela dagen lång men bitit ihop som aldrig förr och försökt spela bra för att inte busta. Var back några k och var livstiltad efter flera timmars bad beats som jag högljutt beklagat mig över till Morbo.

 

Så när tilten är som värst så får vi in en 400BB pott när jag har 20-korts stegwrap plus färgdrag och han har bottenpar inga färgdrag samt en dubbelhålk som jag också har. Normale, blank blank par i 7or står, höll på att hoppa ut genom fönstret efter den handen kom. Slog den på cardplayer och han har 18% chans att vinna. Men vad ska man göra, bara att skratta när siten inte låter mig vinna en pott på en hel dag.

 

verkar gå bättre nu dock, typ inte torskat en pott sen misär-klimaxet. Kanske var tvungen att nå rock bottom innan det vände :)

 

Undrar bara hur många år det dröjer tills jag får 20 wrap och färgdrag igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ugh :-(

 

Skojja inte.

 

Omaha8 är inte roligt det heller. Där kan man verkligen gå bort sig om det är snedriggat...

 

Köpte in för 400USD 4 ggr i rad. I princip All-in direkt varje gång pre-flop. Var favorit att vinna både High och Low 3 utav dem med mer än 70/30. Vann ingen.....

 

(två utav dem hade jag AAK2 samt AA23. Fi hade enorma Omaha8 händer, den ena var 8910J rainbow, den andra var KQ56. Torsk båda)

 

/Jonas.....10k i hålet igår...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens projekt:

 

Jag och sebbe ska laga lax.

 

vi läste lite recept på nätet, "lägg de soltorkade tomaterna i blöt i en timme", Paaasssss!

 

Så nu nu bär det av till Ica och ska handlas, vi freestylar lite, det brukar bli bäst så.

 

 

 

Först Ola och nu Ramz. Kanske skulle starta en mat tråd på forumet :-D

Kanske redan finns iofs?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här gick ju fint. Några minuter kvar bara så är våran kreation ätbar. Gjorde en smaskig sallad också, men jag hade i för många olika ingredienser så den räcker typ till 5 pers.

 

Var kul på Ica, jag skulle handla avokados men alla var stenhårda, så jag stod och kände på varenda en och beklagade mig för sebbe. Så hittade jag en som kändes mjuk och utbrast "sååja", men sebbe var inte i närheten längre märkte jag snabbt. Avokadon var inte så mjuk som jag trodde så jag lade tyst tilbaka den samtidigt som halva grönsaksavdelningen undrade vad jag höll på med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...