Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

Jani Vilmunen? han verkar skön.

 

sick gissning, det finns typ 4-5 olika Jani som jag känner, men det var han faktiskt. Även känd som Kiiski. Var kul när vi dega in för han raisade 2.8k på knappen och jag satt i BB med ca 11k så jag sa: "you know I will probably go all in this hand right?" Och han svarar: "and you know I will probably call"

 

Och det var ju precis vad som hände efter ett jag hade kollat på ett kort. Hittade nöt knekten och degade in, ne skoja kollade på ett ess och smög fram knekten efter att han hade synat :)

 

flyget går 12.50 till köpenhamn och jag är helt slut så blir till att sova nu, gn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Du menade dommaren?

 

Hur fan kan man göra någonting sådant efter att ha dömt ut killen totalt i matchen. Att det inte uppmärksammats eller har det gjort det.

Enda som står på kilppet, här sparkas den svenska dommaren blodig.

Man skämms ju för att vara sensk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hamp: Om du inte kan se att det dommaren gör är sträcker upp höger arm som tecken för "vinst för blå".

När du kollar svt´s klipp ser du tydligt att det är det som sker.

Annars hade ju dommaren hailat båda kombatanterna då blå inte han heller är "arier".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hamp: Om du inte kan se att det dommaren gör är sträcker upp höger arm som tecken för "vinst för blå".

När du kollar svt´s klipp ser du tydligt att det är det som sker.

Annars hade ju dommaren hailat båda kombatanterna då blå inte han heller är "arier".

 

Nä men den blå är inte i konflikt med dommaren och är inte lika ickearisk som den röda.

Kanske sant det du säger, tycker ändå det var lite okänsligt gjort brukar det se ut på det där sättet när dom medelar vem som vunnit. Tycker gesten känns välldigt överdriven och så gör han den rakt upp i ansiktet på honom.

 

/Hampulito

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du har en kombatant på varsin sida av dig och höjer en av deras händer så ser det ut sådär.

Om du kollar i brottning så har domaren ett rött och ett blått armband på sig som han höjer upp i luften när han ger ut poäng. Ser likadant ut då med.

Att få för sig att bara för att ett ord eller rörelse KAN tolkas på ett visst sätt så betyder det inte att det SKA göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Allt är Killerwolfs fel haha.

 

Jag har landat i Lund nu, chillar lite på Patriks nya rum i parentesen och eftersom det är dagtid så sköter vi båda våra jobb. Jag surfar alltså på pokerforum och Patrik står och mixar lite låtar :)

 

Blir lugnt ikväll och lite tv-spels grind typ. Men på torsdag är det Casa, be there!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Allt är Killerwolfs fel haha.

 

Jag har landat i Lund nu, chillar lite på Patriks nya rum i parentesen och eftersom det är dagtid så sköter vi båda våra jobb. Jag surfar alltså på pokerforum och Patrik står och mixar lite låtar :)

 

Blir lugnt ikväll och lite tv-spels grind typ. Men på torsdag är det Casa, be there!

 

Är Patrik DJ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du har en kombatant på varsin sida av dig och höjer en av deras händer så ser det ut sådär.

Om du kollar i brottning så har domaren ett rött och ett blått armband på sig som han höjer upp i luften när han ger ut poäng. Ser likadant ut då med.

Att få för sig att bara för att ett ord eller rörelse KAN tolkas på ett visst sätt så betyder det inte att det SKA göra det.

 

Kanske årets PF-levling :mrgreen: Av en moderator med, snyggt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Allt är Killerwolfs fel haha.

 

Jag har landat i Lund nu, chillar lite på Patriks nya rum i parentesen och eftersom det är dagtid så sköter vi båda våra jobb. Jag surfar alltså på pokerforum och Patrik står och mixar lite låtar :)

 

Blir lugnt ikväll och lite tv-spels grind typ. Men på torsdag är det Casa, be there!

 

 

Casanova?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Heilningen.. Bara för att dommarn är svensk ser han väl inte särsillt arisk ut?

 

I övrigt förstår jag kubanen lite, han gör bara en kraftigare protest än vad Ara Abrahimian (stavning?) gjorde när han blev bortdömd..

 

Men eftersom domaren var svensk och ara är svensk så går mediernas röster åt det hållet..

 

(Sorry för OT! - Lycka till i malmö)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I övrigt förstår jag kubanen lite, han gör bara en kraftigare protest än vad Ara Abrahimian (stavning?) gjorde när han blev bortdömd..

 

Men eftersom domaren var svensk och ara är svensk så går mediernas röster åt det hållet..

 

(Sorry för OT! - Lycka till i malmö)

 

Ja för svenskar som attackerar domare med våld brukar ju bli hyllade i svensk media. Om du inte ser skillnaden på Aras och kubanens protest rekomenderar jag dig att uppsöka en optiker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även sjukt duktig på PLO.

I min första pott på PLO$40k 2 outade jag honom+ att han missade sina återdrag när jag fick in det med typ 7% vinstchans ;)

 

Jo, han satt och pratade lite om det där. Han sa att han inte var rädd att möta någon i hela världen typ på Omaha PL om jag förstod hans knaggliga engelska rätt. Däremot var hans nära vän Patrik Antonius mer allround.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I övrigt förstår jag kubanen lite, han gör bara en kraftigare protest än vad Ara Abrahimian (stavning?) gjorde när han blev bortdömd..

 

Men eftersom domaren var svensk och ara är svensk så går mediernas röster åt det hållet..

 

(Sorry för OT! - Lycka till i malmö)

 

 

Haha....IDIOT....man slutar aldrig att förvånas över folks brist av sunt förnuft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja för svenskar som attackerar domare med våld brukar ju bli hyllade i svensk media. Om du inte ser skillnaden på Aras och kubanens protest rekomenderar jag dig att uppsöka en optiker.

 

När Ara går fram till den där skäggige domaren, varpå denna "hånskrattar" aras protester, så ser det inte ut att vara långt ifrån Ara tar till våld då han är på väg att flyga på domaren. Dock har han 3-4 ledare runt sig som kastar bort honom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När Ara går fram till den där skäggige domaren, varpå denna "hånskrattar" aras protester, så ser det inte ut att vara långt ifrån Ara tar till våld då han är på väg att flyga på domaren. Dock har han 3-4 ledare runt sig som kastar bort honom...

 

Jag håller med, han var riktigt lack där. Om dom inte hade stoppat honom så hade det blivit en rak höger till 99%, så egentligen är han lika illa som kubanen med den enda skillnaden att han hade tur som hade ledare omkring sig som var starka nog att dra honom därifrån. Alla vet ju att invandrare inte kan kontrollera sig när temperamentet tar över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ramz, du kan väl lära dig glänsa på guitar hero III eller något annat miffo-spel som dem som sög för mycket i mario kart eller street fighter 2 sitter och spelar.... När man inte måste handskas med andra personers madskill utan bara kan sitta o toknöta låt efter låt !

 

=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...