killerwolf Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Killerwolf, var du hög här eller har jag missat nått? Försöker fortfarande deschiffrera det där inlägget men fattar noll var väl lite på fyllan.. satt med en liten mcallan 12'a och smutta och var glad, någon dechifferade det åt mig men du behöver inte svara var mer en 'aja baja nu blev det lite för kraftigt skryt för medelsvensson här!' hare! nu äre ju final i hells kitchen !!!!!
RaMz Postad 4 September , 2008 Författare Rapport Postad 4 September , 2008 Han har väl helt enkelt inte koll och antog att ni satt och spela för högt online. Men vad vet jag ? sjukt att sitta och hitta på saker. Sen förstår jag inte hur han ska veta nånting om våra spelvanor och resultat på nätet. Men antar att han vill skapa debatt bara, verkar vara så han försöker få uppmärksamhet.
ulaf Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Det är ju HANS blogg, där får han skriva precis vad han vill. Ju. Och om du inte gillar den BEHÖVER DU JU INTE LÄSA DEN!
RaMz Postad 4 September , 2008 Författare Rapport Postad 4 September , 2008 var väl lite på fyllan.. satt med en liten mcallan 12'a och smutta och var glad, någon dechifferade det åt mig men du behöver inte svara var mer en 'aja baja nu blev det lite för kraftigt skryt för medelsvensson här!' hare! nu äre ju final i hells kitchen !!!!! Hehe ok nu är jag med. Det där om att jag tyckte att jag hade vart en av dom bästa online turneringsspelarna förut tycker jag var ganska så ödmjukt skrivet
RaMz Postad 4 September , 2008 Författare Rapport Postad 4 September , 2008 Det är ju HANS blogg, där får han skriva precis vad han vill. Ju. Och om du inte gillar den BEHÖVER DU JU INTE LÄSA DEN! To be honest så har jag inte läst hans blog en enda gång. Men jag klickade mig in på den där intervjun med honom som valterego hade gjort då någon skrev här i dagboken om att vi i forna team gnuf tydligen var praktexemplar på dålig money managment och att vi hade bustat mkt på nätet. Var ju tvungen att kolla om han faktiskt hade sagt det eller om det var överdrivet. Men tydligen så tycker han det är ok att sitta och hitta på saker som han inte har en aning om, i bästa fall så gissar han. Men det är väl fine, han får säga vad han vill, bara lite sjukt in my opinion, speciellt när han har jättefel, det är ju på nätet vi har vunnit i princip alla våra pengar. Och ja han är lite så som Ulaf försökte illustrera, men det är väl som sagt hans sätt att få uppmärksamhet på, men det funkar nog inte i längden.
killerwolf Postad 4 September , 2008 Rapport Postad 4 September , 2008 Hehe ok nu är jag med. Det där om att jag tyckte att jag hade vart en av dom bästa online turneringsspelarna förut tycker jag var ganska så ödmjukt skrivet PARALYMPICS!!! RULLSTOLSPOKER!!! guys, dont hate away.. jag har bara lite o göra ...Jag vet att många fnyser åt tourpoker, själv har jag inte den blekaste hur man ska spela. Men shovefest verkar det ju kunna bli rätt lätt
RaMz Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Jag gillar faktiskt inte Paris så mkt. Sen så har ju Dennis redan vart där så är off limits.
RaMz Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Här har ni en hand som Dymling dubblade upp på i Cannes-turneringen, bra bevis på hur dom spelar här: Double Dip for Dymling We picked up a hand on the turn between Thierry Senterre and Niclas Dymling. The board read {9-Hearts} {2-Hearts} {9-Spades} and the {K-Spades} hit the turn. Dymling put out a bet of 16,000, which Senterre quickly called. The river was the {Q-Hearts} and Dymling moved all in. Very quickly, Senterre called, and turned over {7-Clubs} {7-Hearts}. It was no good though; Dymling tabled {A-Hearts} {K-Hearts}, drawing a big sigh from Senterre, as he shipped the majority of his chips across the table.
JohnH Postad 5 September , 2008 Rapport Postad 5 September , 2008 Här har ni en hand som Dymling dubblade upp på i Cannes-turneringen, bra bevis på hur dom spelar här:
RaMz Postad 5 September , 2008 Författare Rapport Postad 5 September , 2008 Dymlingen på Lads eller? Yes. Han är teamets enda kvarvarande hopp i turneringen nu så hejja! Jag har lite % på Cheescake också, han borde vara kvar också. Kan bli smask om dom går långt, ettan får ju över en miljon euro. Nu ska vi snart dra ner till stan med våra mopeder och käka på nötrestaurangen http://www.lebaoli.com/
RaMz Postad 6 September , 2008 Författare Rapport Postad 6 September , 2008 shiiit vilken kul kväll. Käkade middag på Le Baoli och sen så tog vi ett bord i nattklubben och festade lite, tobbe persson, cheescake och hans polare joinade. Klubben var sjukt fet, musiken slaktade och det var bara rika gubbar och massa fotomodeller typ, väldigt speciellt ställe. Blev på något sätt polare med Antonio Esfandiari och vi drog ner till hamnen och rökte lite, han hade sköna polare. Sen så festade vi vidare och antonio körde några sjuka korttrick på några tjejer där han gav dom ett kort och till slut så visade han det kortet på sin telefon display, truly amazing, det var obv hans sätt att fixa tjejer på. Sjukt kul kväll iaf och på vägen hem blev vi stoppade av polisen då vi åkte hem på mopeder som vi hade hyrt och jag hade ingen hjälm som det tydligen är lag på här. Efter lite snyggt skådespeleri av mig så klarade jag mig iaf ur knipan efter att jag hade fått radera filmen som jag hade filmat medans vi hade kört från klubben som jag hade tänkt slänga upp i min videoblog, mkt oturligt. Men I guess thats what happens om man kör förbi en polisstation 5 på morgonen något överförfriskad utan hjälm. Jean Robert Bellande var även en nyckelspelade under kvällen men han berättade för mkt HHs så han var ganska tråkig, även om han var en intressant prick. Nu blir det nog sova, kan behöva editers här imorgon men det får jag ta itu med då, enjoy. Stay black!
ulaf Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 Blev det film på antonio då eller fick du radera hela kvällen?
RaMz Postad 6 September , 2008 Författare Rapport Postad 6 September , 2008 Blev det film på antonio då eller fick du radera hela kvällen? När jag skulle radera filmen framför polismannen så försökte jag med en fuling och radera ett klipp från dagen innan, men när jag hade raderat det så ville han se arkivet för att kolla att jag verkligen raderat rätt, det var lite svettigt men som tur var så hade jag råkat radera hela arkivet ändå. Så tyvärr så finns inga bevis från kvällen förutom mina egna minnen, men även om jag bara kommer ihåg hälften så räcker det typ till att göra en film om den kvällen Klubben vi var på var riktigt bra faktiskt, en av dom bättre jag vart på i Europa. Var sjukt mkt modeller där också, det var ju inte helt fel heller.
Juggler Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 Varför skulle du radera filmerna tyckte polisen? Det har han ingen rätt att kräva men man är väl inte så kaxig i en sådan situation.
RaMz Postad 6 September , 2008 Författare Rapport Postad 6 September , 2008 Varför skulle du radera filmerna tyckte polisen? Det har han ingen rätt att kräva men man är väl inte så kaxig i en sådan situation. Ja jag vet, jag tänkte samma sak. Men när man står utanför en polisstation med 8a poliser klockan 5 på morgonen väldigt överförfriskad och precis brutit lagen framför alla deras ögon, ja då känns det inte som att man vill börja tjaffsa om en sån sak.
kravmärkt Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 ramz dagbok brukar ju alltid innehålla massa diskussioner så nu vill jag höra en om rattfylla
slowboy Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 ramz dagbok brukar ju alltid innehålla massa diskussioner så nu vill jag höra en om rattfylla Köra rattfull är dumt =(, aja baja..
RaMz Postad 6 September , 2008 Författare Rapport Postad 6 September , 2008 Jag körde ju obv inte, satt ju bakom och filmade!
RaMz Postad 6 September , 2008 Författare Rapport Postad 6 September , 2008 Fyfan vilken jävla ångestdag. Har inget att göra internet går ner hela tiden så det går inte att grinda ordentligt, vilket jag verkligen skulle behöva göra. Tröstäter lite äcklig korv-pizza och går runt och klagar lite här hemma. Ska nog kolla lite serier eller något för att dämpa misären.
Liza Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 Off topic lite, men du har ju varit på alla ställen och lite till och verkar ha bra koll på god mat. Är i Barcelona just nu, vart ska jag äta?
Hallqvist Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 Off topic lite, men du har ju varit på alla ställen och lite till och verkar ha bra koll på god mat.Är i Barcelona just nu, vart ska jag äta? Bilbao Berria på Placa Nova!!! Nööööten, Gryyymma tapas till helt okej priser Är typ 500m att gå från rRmblan, om man går neråt på Ramblan ligger det in till vänster i de äldre kvarteren, ganska lätt att hitta, gillar man tapas så är det ett måste!
RaMz Postad 6 September , 2008 Författare Rapport Postad 6 September , 2008 Off topic lite, men du har ju varit på alla ställen och lite till och verkar ha bra koll på god mat.Är i Barcelona just nu, vart ska jag äta? Har faktiskt inte så bra koll på sjyssta restauranger i Barcelona även fast jag vart där en massa gånger. Får jobba på det, åker ju dit på tisdag igen.
Recommended Posts