SouthEast Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Mario Kart FTW. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Jävla synd att du var ute och sparkade boll istället för att vara inne och leka med de andra små barnen, och geeka du med. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Jävla synd att du var ute och sparkade boll istället för att vara inne och leka med de andra små barnen, och geeka du med. Ja vilken jävla uppfostran man fick, är ju totalt missanpassad nu.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Baaam! vann 2 raka lopp på kart, im back baby! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 vad är ni för one-street miffon.. det går att vara bäst i både mario kart och spela fotboll på en och samma gång.. JO DET ÄR SANT !! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rammy Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Ja för svenskar som attackerar domare med våld brukar ju bli hyllade i svensk media. Om du inte ser skillnaden på Aras och kubanens protest rekomenderar jag dig att uppsöka en optiker. Vad jag försökte säga var att om kubanen var svensk så hade svenska medierna i alla fall tagit upp att han blev bortdömd även om de fördömt hans agerande. Jag skrev väl att det var en kraftigare protest, vilket väl stämmer? I övrigt tycker jag att alla bedömningssporter ska tas bort från OS, så slipper vi alla bråk och alla kan vara glada.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Jag håller med, han var riktigt lack där. Om dom inte hade stoppat honom så hade det blivit en rak höger till 99%, så egentligen är han lika illa som kubanen med den enda skillnaden att han hade tur som hade ledare omkring sig som var starka nog att dra honom därifrån. Alla vet ju att invandrare inte kan kontrollera sig när temperamentet tar över. Mer leveling... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Justcall Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Kubanen blev väl inte ett dugg bortdömd, Ara däremot blev det rejält men trots det sparakade han ingen i huvudet. Det är en jävla skillnad som sagt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAMM1 Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 Ska flytta till Nederländska antillerna och bli agressiv så jag också får vara en hetlevrad invandrare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 28 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2008 Baaam! vann 2 raka lopp på kart, im back baby! du har långt kvar tills pappas nivå, dymling och mattsson också Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 28 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2008 du har långt kvar tills pappas nivå, dymling och mattsson också Jag är iallafall inte nöööörd. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2008 <reklam> Ni missar väl inte får fantastiska liverapportering från Malmö Open som Ramzi bustat ut ur helt talanglöst? http://www.poker.se/liverapporter/6407/malmo-open-2008.html </reklam> ************ Ramzi och Molle har intervjuat varandra. Med varierande journalistisk nivå i resultaten. Ramzi, du ser inte så frisk ut i huvudet - hur mår du egentligen? - Nej, jag är jävligt tiltad för att jag inte har lyckats vinna en enda hand och bustade innan matpausen. Vill gärna ha tips om en hög bro i Malmö. Varför har du ett kors runt halsen? - Det har jag för att jag ska kunna stöta på alla katolska brudar. Jag har även en judestjärna på axeln om det skulle behövas. Gillar du såna? Vad är det viktigaste i en p-våffla? - Jag gillar alla! Jag älskar alla människor (förutom Mattsson). Det viktigaste i en p-våffla är storleken har jag fått lära mig av en väldigt nära vän som även frilansar för poker.se. Vem är din favoritskådespelare? - Mandingo är klart bäst. Hur klarar sig din fru (Sebastian) när du är borta på långresor? - Han saknar mig väldigt mycket, men vi håller kontakten och pratar i telefon flera gånger per dag. Det jobbigaste med resorna är att man saknar den legendariska Riviere-skeden! Molle, hur går det? - Det går åt helvete... jag grindar nedåt, har 10k nu och har inte vunnit en pott. Varför är du så skäggig nuförtiden? - Jag har slarvat bort laddaren till trimmern och fick köpa en med sladd nu som är skitdålig och sliter ut hårstråna. Men det långa håret har du kvar. Är det coolt bland ungdomarna fortfarande, eller? - Eftersom Sveriges töntigaste kille inte har något hår alls så kör jag tvärt emot. Hörde att du var ute och festade i Lund i går natt, är inte det lite oseriös uppladdning inför en 20k-turre? - Ja, det stämmer. Jag vaknade med jäger och vitlökssås i hela munnen klockan 10 i morse, så det var inte så bra upladdning. Okej, så hur ser planen ut nu efter middagspausen med dina 10k? - Ska fixa chipleader-stack och åka hem och grinda lite Mario Kart. Sen är jag redo för att vinna imorrn! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2008 Ska team hink satsa på att bli journalister kanske? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 29 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2008 lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finliran Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2008 nåt cashgame efter turren avslutats ikväll? funderar på att dra in o fiska lite Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2008 Men det långa håret har du kvar. Är det coolt bland ungdomarna fortfarande, eller? - Eftersom Sveriges töntigaste kille inte har något hår alls så kör jag tvärt emot. Årets, möjligen seklets comeback. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2008 Årets, möjligen seklets comeback. Men det var ju inte alls rolig ton på svaret... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 Men det var ju inte alls rolig ton på svaret... Då tycker vi olika! edit: sluta få mig att analysera skämt, dom tappar allt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 The sun is shiiiniiiing, over the raainbooow...... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 The sun is shiiiniiiing, over the raainbooow...... smokin ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2008 nope. bara skönt med sol en gång i livet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 31 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 studentliv och korridorsfester peace Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 premier league, 80-talsmusik och asiatiska strippor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 31 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 premier league, 80-talsmusik och asiatiska strippor fk my life Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 31 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2008 damer, vitt fulvin och kola! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts