Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Jo men jag tänkte att även om jag bustar i allt så borde jag ändå gå even på alla pengar pokermagazine kommer betala mig när siten översvämmas av folk pga min nya videoblog :)

Har du blonderat håret?

GL i eventsen. Inget skott utan scoop.

//J

• Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Jo men jag tänkte att även om jag bustar i allt så borde jag ändå gå even på alla pengar pokermagazine kommer betala mig när siten översvämmas av folk pga min nya videoblog :)

Din tunga är vass men vis.

Postad
Så är det wcoop i septemeber lär inte bli så mycket lir för dig där då om du inte bustar i allt tidigt

spelat online varje kväll/natt i 2 veckor nu och redan utbränd så tack gode gud för att jag missar mkt av wcoop.

Postad
Det är jag som blogg-coachat blondinbella, visste du inte det?

:mrgreen:

Om det är nåt som är sick just nu är det hon. Hon va med på radion häromdan. Snacka om att ha satt nötflushen på runner-runner turn-river.

Postad

å herre jesus...var på svensexa hela dagen igår. Hade riktigt roligt, men man mår ju som man förtjänar idag iaf.

Ska åka hem till föräldrarna i Väsby ikväll och ta det lugnt för imorgon åker vi till Öregrund med familjen för att gå på ett bröllop på lördag så det blir nog inget internet på några dagar. Ganska skönt att slippa spela osv men synd att man missar massa bra turneringar bara.

ska försöka få i mig lite mat nu.

peace

Postad
När dyker videobloggen upp?

Såfort jag fått en kamera och såfort vi kommer på hur man spelar in en bra videoblogg. Förhoppningsvis så kan ni få se en del från Cannes, Barcelona och London i September...

Postad
FTOPS ME 500$ kl 00 borde du väl inte missa?

Nä, den lär jag väl spela, får kriga lite för att hålla mig vaken bara. Slitsamt yrke man har...

Postad
Nä, den lär jag väl spela, får kriga lite för att hålla mig vaken bara. Slitsamt yrke man har...

Säg bara till om du vill att jag ska spela så kan du få ta mitt jobb imorn, bara att jag ringer och säger det. PMa passet osv du vet..

Postad
Ah, 10k FPP-satten.

Lustigt att William tog en plats med ???

Ja jag antar att stars köper in honom till alla EPTs så lite konstigt att han kan vinna en av platserna kanske...

Postad

Mattsson säger:

ska nog dra på spa i veckan

Mattsson säger:

1dags

Ramzi || Sthlm säger:

låter nice

Mattsson säger:

mm, huden mår inte bra av att va framför datorn hela tiden

• Skapa nytt...