RaMz Postad 1 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2010 Kör på jöken, den kommer väl alla in på. mm jag funderar på att hoppa på den. ska kolla upp vad jag har för andra alternativ. Inte så sugen på jök nu iofs, va mkt mer sugen på ekonomi. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 mm jag funderar på att hoppa på den. ska kolla upp vad jag har för andra alternativ. Inte så sugen på jök nu iofs, va mkt mer sugen på ekonomi. Ni läser väl Jöken och Statistik på kandidatprogrammet också? Bara ta dem nu så slipper du nästa termin. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Ska du läsa statistik någon gång, vilket man bör göra för att ha någorlunda koll och för att det ingår i en del program och för att det underlättar om du ska läsa några terminer nationalekenomi/finansiell ekonomi, så bör du läsa det så tidigt som möjligt eftersom det är ett "metodämne" som du har nytta av att ha läst när du tar väldigt många andra kurser. Första terminen är dessutom ganska lätt. Att kunna statistik är även mer av en bristvara på arbetsmarknaden (=lönepremie) än att ingå i de horder som läst några ströpoäng juridik och fek. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Jag började på en kurs om entreprenörskap igår, mycket mer intressant än alla ekonomikurser som finns. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 Tack för tipsen boys, verkligen. Ska kolla upp det där insta när jag kommer hem. Vill verkligen läsa något vettigt denna termin så jag får upp farten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 Dag 1 avklarad i Cannes, slutade på 70k. Borde ha 105k, vart 7 outad av en donk på slutet, men man kan väl inte vinna alla potter. GL till dom som spelar imorrn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 230k efter dag 2 i Cannes. Fick in det med KK vs AA för 200k och träffade en kung, standard. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vin-Niclas Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 ding! Spelar Tureneic? Hur många startande och prisstruktur i år? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 Micke bustade dag1. 760 spelare typ och 1.3M till ettan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 5 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2010 Bustade på runt 110e plats Va inte så mkt jag kunde göra. Synade uppslag med 99, flopp AT6dd check check. Turn 9a med dubbla flushdrag, han bettar 14.5k och jag slår om till 36k med 95 bakom. Syn av honom och river kommer ruter 3. Han checkar och jag går all in rakt in i A7dd för nöten på river Jävligt tråkigt, hade fint bord också så kändes som att man hade riktigt bra möjligheter idag. Hem till Lund imorrn igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 6 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2010 stu ungar film på tv4 sport börja precis. Verkar fet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Ska du betta? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 9 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2010 Ska du betta? US Open? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 11 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2010 GG Djokovic Edit: Sjukt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2010 Orka att dom skjuter upp slakten hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 13 September , 2010 Rapport Share Postad 13 September , 2010 Ramz kontot på svs! är det bara du som spelar på det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 14 September , 2010 Rapport Share Postad 14 September , 2010 Första gången jag håller på äckelnadal men var tvungen o betta lite på han. Lite smått oroväckande att Djoko tog andra set. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 14 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2010 Första gången jag håller på äckelnadal men var tvungen o betta lite på han. Lite smått oroväckande att Djoko tog andra set. Rafa va ju på väg o vända och slaktade ju sista 2 gamesen innan regnavbrottet. Får se hur d går nu, han borde nöta ner honom rätt bra nu om han spelar som han gjorde innan. Tråkigt att inte 3-0 spelen fick stå bara. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 14 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2010 Ramz kontot på svs! är det bara du som spelar på det? Vaddårå har han spelat idag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 14 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2010 Pipp från o med nu. Djoko är slut som artist. Lastade hela kontot 1.21. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 14 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2010 Pipp. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 14 September , 2010 Rapport Share Postad 14 September , 2010 Sweet. Blir o sova på det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 14 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2010 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 14 September , 2010 Rapport Share Postad 14 September , 2010 Vilken jävla fail att ha med bilder på när Barca firar när det var Inter som vann förra året lol. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 14 September , 2010 Rapport Share Postad 14 September , 2010 Vilken jävla fail att ha med bilder på när Barca firar när det var Inter som vann förra året lol. +1. Tänkte att det var förra årets men kaka spelade ju i real.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts