Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack för alla gratulationer, grymt skön vinst!

 

 

Det har inte varit snack om nån deal än va?

 

Troligt :)

 

Nu skulle man varit italiensk taxichaffis...

 

Haha i loled. Han fick nöja sig med 250 euros för taxiresan från remo till cannes.

 

Glöm inte att sammanfatta FT på klassiskt Ramz-vis

 

Ungefär samma som hela turren, alla var extremt dåliga och spelade för tight och för dåligt, dom instadegade med nuts och stekte 30 sek innan dom syna med decent händer så man hela tiden visste var man stod. Hade sällan några bra händer förututom 2 AK på finalbordet osm jag fick in det med. Hade inte AA lr KK en enda gång dom sista 3 dagarna och den enda gången jag hade QQ så torska jag halva min stack. Plockade upp marker hela tiden på att raisa preflop med massa rags och cbetta floppen bara. På finalbordet så var ju A3s utköpet mot Claudio Rinaldo grymt viktigt, hade legat sist med 8bb annars och han var den enda bra spelaren kvar förutom mig. Och sen så fick jag ju vinna AK vs A9 och sen flippen på slutet för att lyckas ta hem alltihopa. Men allt som allt så var det ingen som förtrjänade att vinna förutom mig, det var en av dom största kalkonturneringarna jag någonsin spelat :)

 

 

Blir ingen vila nu, spelar Partouche dag 1b imorgon, kan man vinna back to back en gång i livet?

 

Nu blir det nya ento avsnittet med boysen i soffan här i Cannes, myyyys :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...