Captain Morgan Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Han var grym fram till HU sen vet jag inte vad som hände... Han blev ägd av AIDSSPADES11 helt enkelt. Han kom f.ö. 3a i samma event i november och 2a i 500r 6max SCOOP i våras. 6max rebuy verkar va hans grej. Går alla svenska mtt grinders lika dåligt just nu? (och nej micke aka RGFL räknas självklart inte) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 alla är vektighta apor och dom som är tightast på jorden vinner alltid. 3bets o 4bets är totalt överskattat tycker jag funkar för fan aldrig o varje gång har dom nuts när dom 3betar tom regsen knappt nån reg som 3betar light eller 4betar för fan bara nuts. Så håller med dig ramz höj upp mkt får du motspel bara lägg även om du har semistål för dom har alltid stål !!!!! QFT Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Vi kör idag med Fått sova 8h idag iaf så borde va i okej form, även om det svider lite i ögonen att fortsätta stirra in i skärmen i 10-12h för 4e dagen i rad. Bustade Hu omahan precis med set och flushdrag all in på turn mot högre flushdrag, men kändes ändå okej, skönare än att busta på bubblan. Today is the day, Rungood i slutet på alla turrar :h: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Hahaha moorman. Jag har snackat rätt mkt med Moorman, han e grymt bra, men han kör som fan, typ raise varje hand och squeeze i alla jobbiga lägen, folk pallar ju inte göra motstånd i närheten av så ofta som dom borde göra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
R.Mojo Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Ramz Anser du att du spelar bättre när du är fysiskt aktiv. Löpning,gym whatever? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Hur kan du ha pos i alla turrar jag spelar hur ska jag lyckas få marker Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Hur kan du ha pos i alla turrar jag spelar hur ska jag lyckas få marker 4-bet din donk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Jag har snackat rätt mkt med Moorman, han e grymt bra, men han kör som fan, typ raise varje hand och squeeze i alla jobbiga lägen, folk pallar ju inte göra motstånd i närheten av så ofta som dom borde göra. lirade på samma bord som han igår. Blev whine efter denna handen. Han öppnar Q8ruter High-jack. Knappen flattar, BB 3betar. Moorman 4bets degar, Knapp viker och BB snapar med AK. Då säger knapp "i had u both crushed" (Nån supernova donk (Jagz1xx) ngt sånt. Då svarar moorman "if that push wasent good then u suck" haha sen blev det liv i chatten. Stacksizes kmr jag ej riktigt ihåg men var inte så djupa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Hur kan du ha pos i alla turrar jag spelar hur ska jag lyckas få marker träffa J med JJ vs KK kanske? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Ramz Anser du att du spelar bättre när du är fysiskt aktiv. Löpning,gym whatever? Jag har inte varit tillräckligt fysiskt aktiv under min pokerkarriär så jag kan tyvärr inte avgöra det så bra, men jag känner mig mkt piggare och alertare när jag tränat och ätit bra så förmodligen orkar jag koncentrera mig mer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 lirade på samma bord som han igår. Blev whine efter denna handen. Han öppnar Q8ruter High-jack. Knappen flattar, BB 3betar. Moorman 4bets degar, Knapp viker och BB snapar med AK. Då säger knapp "i had u both crushed" (Nån supernova donk (Jagz1xx) ngt sånt. Då svarar moorman "if that push wasent good then u suck" haha sen blev det liv i chatten. Stacksizes kmr jag ej riktigt ihåg men var inte så djupa. Lol Jakz är en åsna som alltid whinar i chatten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Haft det ganska så kämpigt idag med, men lyckades vinna 50r på ipoker iaf för en liten slant så det räddade ju backet en del från dom senaste dagarna. verkar som att nästan alla proffsen hade tagit ledigt idag, var väldigt små fält i alla turneringar och nivån på spelet var totalt bedrövligt på många håll skulle jag vilja säga, så det blev att man fick spela lite lugnare och tightare idag då folk verkade blunda och klicka i dom flesta turneringarna Imorrn blir det nog fan vila, stirrar jag in i särmen i ett dygn till så lär jag få flippen, redan vart på smått psykopatiskt humör sen i onsdags. En turre kvar iaf som ska klonkas, så kanske jag inte behöver jobba på Bowlingen när jag kommer hem Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Being RaMz maddog692002 (Observer): izabel is the worst ive ever seen play the game Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Being RaMz maddog692002 (Observer): izabel is the worst ive ever seen play the game hahahaha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
two_aces Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 En turre kvar iaf som ska klonkas, så kanske jag inte behöver jobba på Bowlingen när jag kommer hem lycka till, CL med 4 kvar ser jag. verkar inte vara några stjärnor direkt, övriga spelare... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 lycka till, CL med 4 kvar ser jag. verkar inte vara några stjärnor direkt, övriga spelare... Jag e ju sämst på siten så men verkar va svårt att va sämre än dom här som foldar varje hand. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 du vann ju 2 idag iaf, grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 du vann ju 2 idag iaf, grattis! Jag sa ju att det skulle bli rungood idag, riktigt skönt. Nu kan man äntligen ta en dag ledigt. eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Vilken var den andra du vann? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Ulaf hur ska jag inte räknas!? Jag vinner aldrig...bara 2:a å 3:e platser Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Ulaf hur ska jag inte räknas!? Jag vinner aldrig...bara 2:a å 3:e platser Jag vet inte ens vad som har hänt! Men gg grattis och synd som fan! Du borde bli en sån där all-intomte som jag alltid möter heads-up och som alltid vinner när jag försöker "nöta ner dom" med smallball... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Haft det ganska så kämpigt idag med, men lyckades vinna 50r på ipoker iaf för en liten slant så det räddade ju backet en del från dom senaste dagarna. verkar som att nästan alla proffsen hade tagit ledigt idag, var väldigt små fält i alla turneringar och nivån på spelet var totalt bedrövligt på många håll skulle jag vilja säga, så det blev att man fick spela lite lugnare och tightare idag då folk verkade blunda och klicka i dom flesta turneringarna Imorrn blir det nog fan vila, stirrar jag in i särmen i ett dygn till så lär jag få flippen, redan vart på smått psykopatiskt humör sen i onsdags. En turre kvar iaf som ska klonkas, så kanske jag inte behöver jobba på Bowlingen när jag kommer hem Ta ledigt, en dag till så hamnar du kanske på hispan som Captain Zeebo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2009 Ta ledigt, en dag till så hamnar du kanske på hispan som Captain Zeebo. Jävla hjälte det, lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 15 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2009 Today is the day mofos, hejja hejja! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 15 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2009 Hejja Ramzi frikt humör det är det som susen gör. HEJA HEJA HEJA! Vinn plo turren nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts