Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Ny dag. Solen skiner, fåglarna kvittrar. Vi ska till Ivy igen :)

Bra ställe? Varit påväg dit några gånger men inte riktigt orkat hela vägen fram, sjukt hypat dock, ska nog dit ikväll.

• Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Bra ställe? Varit påväg dit några gånger men inte riktigt orkat hela vägen fram, sjukt hypat dock, ska nog dit ikväll.

Jag gillar det, är mkt folk, snygga tjejer och ändå väldigt städat.

Postad
Läste nu igenom ett antal sidor och läste att du snackade med och verkade känna Cogaz. Spelar vanligtvis back med honom i innebandylaget. Vi kan väll säga såhär. Om du träffar honom så hälsa honom att vi skulle behöva #87 nu i säsongsavslutninge :-D

btw. hoppas du vet vilket liv du lever :-)

bullen?

Postad
Jag har så mkt inom mig som jag vill whina om, men jag kan fan inte förmå mig sjölv att sjunka så lågt. Så jag tar den s k "moral highground" och tänker på mitt happy place :)

- It´s all in the hips!

537b3624fm2.jpg

Postad

Vart lite strul me dmin hembiljett, tjejen som skulle boka om den hade glömt att bekräfta biljetten typ, men nu är det löst iaf. Så imorrn kl 16 säger jag hej då till Sydney.

Åker hem till sthlm några dagar för att sen ta mig ner till Köpenhamn för att spela EPTn.

Vart regningt här i Melbourne igår och förrgår så har blivit rätt mkt grind. Rushat på ganska bra på RedKings och tror jag vann typ 20 inköp på omahan under 2 dagar där, smask!

Postad

Tror det va Soran som min kompis hookade upp med ikväll på krogen. Jag hälsade på honom å frågade om han spelade poker för han påminde jävligt mycket om någon. Så jag frågade "spelar du poker, för du är jävligt lik någon jag känner igen" han svarade "haha ne men jag är lite intresserad av det, vem tänker du på?" jag funderade ett tag sen slog det mig "RaMz!!! du måste vara Ramzi Jelassi!!!" varav Soran tyvärr svarade med "jag har ingen aning om vem det är tyvärr".

Frågan är var det verkligen Soran, och om det var Soran så är han (irl) extremt jävla lik Ramzi. Försökte googla upp bilder på detta men hittade fan ingen som var i närheten av likheten som de faktiskt är efter 3-4 öl, då ser de fan ut som tvillingar. Gjorde ett försök iaf

2hztri0.jpg

Postad
Tror det va Soran som min kompis hookade upp med ikväll på krogen.

:shock: Too much info

skämt åsido så var han ju faktiskt semilik mig. Vem är denna dubbelgångare?

Postad
"Grattis". Vi får hoppas att det endast är vädret som gör att du känner kylan.

Ja humöret är mkt varmt. Känns lite konstigt att vara hemma efter så lång tid i Australien, jag gillade det verkligen där, kanske blir det en framtida flytt dit?

Postad

Brukar inte skriva så mycket men såg av en slump din läggning i aussie millions med AQ på Qxx mot Lindgrens AA. Helvete vad duktigt gjort.

Såna tillfällen man påminns av skilnaden mellan bra spelare och dom bästa.

Bra spel =)

Postad
Brukar inte skriva så mycket men såg av en slump din läggning i aussie millions med AQ på Qxx mot Lindgrens AA. Helvete vad duktigt gjort.

Bra spel =)

kunde inte sagt det bättre själv, tack!

Postad

Bra spel =)

Då kanske du såg synen med Kdradötthög också?

• Skapa nytt...