Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Maten ser god ut men highrollers behöver snyggare lägenheter för att ge lowrollers motivationen att klättra i nivåer och bli av med sina pengar.

mm vet. Men är dyrt med bostad när man e bust :P

får försöka lägga upp bilder från när man reser och bor på lyxhotell bara, det ser bättre ut.

Postad
Först Ola och nu Ramz. Kanske skulle starta en mat tråd på forumet :-D

Kanske redan finns iofs?

Freestyling funkar bra, mina svampar smakar mycket bra... och folk skrattade åt när jag kokade senapen?
Postad
Freestyling funkar bra, mina svampar smakar mycket bra... och folk skrattade åt när jag kokade senapen?

Kokade du hela tuben eller? jag fattar inte.

Postad
strunta nu i maten eller om Sebbe spelar? Det viktiga är var Sebbes boxers inhandlats? Mums..Om man bara ägde ett sånt par

JC, jag har likadana :)

Men dom med korsord på är bäst!

Postad

dom mååår inte bra på 2-4 omahaaa. 3bet all in på turn av en kille med blockers och 2 par, aa ok jag synar med stege, bamriver kåk. Är det normalt o dega in 1k pot på 2-4 på turn med inga outs och alltid köpa ut? osannt spel.

Postad
dom mååår inte bra på 2-4 omahaaa. 3bet all in på turn av en kille med blockers och 2 par, aa ok jag synar med stege, bamriver kåk. Är det normalt o dega in 1k pot på 2-4 på turn med inga outs och alltid köpa ut? osannt spel.

Låter som en standard hand på iPoker?

/J

Postad

fan jag var chipleader i min första wcoop sng men hittade QQ vs KK så är short nu. Såja dubblade upp till 5k iaf, hejja. Vann min första i 2nd chancen också efter att jag mött en tiltad finne.

Postad
maten såg god ut.. Men var var såååååsen!!! God mat utan sås är ju som en tomte utan skägg!

det fanns örtagårdsås men jag käka inte av den efetrsom jag börjat käka nyttigt igen. Blivit sjukt tjock efter allt onyttigt käk på alla resor, framför allt vegas. Så nu är det dags för operation deff igen.

Postad

Fuk, slog upp mig och kom hu i första sngn i stora wcoop. Men fick in det med 77 vs TT i Hun och efter det hade jag bara 7bbs typ. Kallt, alltid itm bubbla :(

Postad
lycka till i WCOOPen. fisken får ju alla chips så det är ju bra :).

Varför så försiktigt med AQ handen?

mm får försöka vinna den istället. Hmm jag ville att han skulle göra bort sig, jag kan typ raisa river för jag vet att det står, men han synar typ aldrig ändå så det är nog onödigt. Orkar inte bli reraisad igen på bluff heller. Bettar jag turn så kanske han lägger sig.

• Skapa nytt...