dlinder Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 Jag har Dock bara småpengar som test. Sajten lider av ett stort problem: det går inte att sälja vidare lånen. Det gör att du inte kan ta ut dina pengar, då det är en enda röra på olika bindningstider på pengarna. Citera
Akumila Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Jag har Dock bara småpengar som test. Sajten lider av ett stort problem: det går inte att sälja vidare lånen. Det gör att du inte kan ta ut dina pengar, då det är en enda röra på olika bindningstider på pengarna. Aha. Men betalade folk tillbaka då? Citera
dlinder Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Aha. Men betalade folk tillbaka då? Hittills ja, med vissa förseningar. Men underlaget är ju knappast stort, och jag har hållit mig till hyfsad kreditvärdighet. EDIT: kollade nu och jag har faktiskt förfallna inbetalningar från nov. Fortfarande möjligt att de kommer in, så klart. Citera
Dead-Inside Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Hittills ja, med vissa förseningar. Men underlaget är ju knappast stort, och jag har hållit mig till hyfsad kreditvärdighet. EDIT: kollade nu och jag har faktiskt förfallna inbetalningar från nov. Fortfarande möjligt att de kommer in, så klart. Så hur mycket är du +? Citera
Recommended Posts