padrinosftw Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 + 920€ idag, yey (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Notera att det är endast sng-filter på, känns så missvisande annars då jag inte lirar MTT's längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Printing money som som säger, good life! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Printing money som som säger, good life! Hah, hur kommer det sig att du endast skriver när jag lägger upp sharkscope-grejer ulfie? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Ska bättra mig, men du måste ju posta för att få beröm, så there you go Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Hah, hur kommer det sig att du endast skriver när jag lägger upp sharkscope-grejer ulfie? Han är ju en donkerment, och begriper således sig inte på cashlir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Det går att spela skitdåligt och ändå vinna, who knew Players: kingbaruch (EUR 120,65 in seat 1) ERGYN (EUR 155,60 in seat 2) Dealer: kingbaruch Big Blind: ERGYN (1,00) Small Blind: kingbaruch (0,50) ERGYN was dealt: - kingbaruch Raise (2,50) ERGYN Raise (11,00) kingbaruch Call (9,00) Flop - - ERGYN Bet (18,00) kingbaruch Raise (36,00) ERGYN Raise (114,00) kingbaruch All-In (72,65) ERGYN Payback (23,35) Turn - - - River - - - - ERGYN shows: - (a pair of fours) kingbaruch shows: - (high card queen) ERGYN wins: EUR 240,55 (with a pair of fours) Rake: EUR 0,75 --- Sista handen för sessionen +1350€ nu! Players: XxSimFxX (EUR 258,25 in seat 1) ERGYN (EUR 307,00 in seat 2) Dealer: ERGYN Big Blind: XxSimFxX (2,00) Small Blind: ERGYN (1,00) ERGYN was dealt: - ERGYN Raise (5,00) XxSimFxX Raise (18,00) ERGYN Call (14,00) Flop - - XxSimFxX Bet (24,00) ERGYN Call (24,00) Turn - - - XxSimFxX Bet (61,00) ERGYN Raise (218,50) XxSimFxX All-In (153,25) ERGYN Payback (4,25) River - - - - XxSimFxX shows: - (a pair of jacks) ERGYN shows: - (three of a kind, fives) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Han är ju en donkerment, och begriper således sig inte på cashlir Det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Det här. Haha Hur går det för dig då Ulaf? Ser aldrig några månads/års/dags/h-resultat, bara alla dina engångsklonkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Jag är ca 12k dollars från all time high online, men det ska bättras ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Jag är ca 12k dollars från all time high online, men det ska bättras ikväll! Que, luddiga ulaf liksom (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Gått sådär på slutet nu, torskade en 300€ pott med överpar mot fd, inget märkvärdigt. Strax under 1200€ plus för tillfället och nöter Pink på spotify, lite udda mot den vanliga hip hop spellistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 having a bad day? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Lol, vem är det som nickar OMGjojje2k? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Glödlampan! Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Kul att det går bra igen Ergyn! Skall du spela den stora tuneringen klockan 2100? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Que, luddiga ulaf liksom (= Om du menar att du inte fattar så betyder det att det går halvdåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Om du menar att du inte fattar så betyder det att det går halvdåligt! Jo så mycket förstår jag, men är en nyfiken själ som gillar siffror vet du Kul att det går bra igen Ergyn! Skall du spela den stora tuneringen klockan 2100? Tack tack, inte riktigt på dina nivåer men jag ska inte klaga! Nej tyvärr inte, ska träffa en gammal tjejpolare och ha en skön sunkkväll, men du ska antar jag? Gl isf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Jo så mycket förstår jag, men är en nyfiken själ som gillar siffror vet du Jag spelar på stejk så pengarna som vid tillfället skulle tillfalla mig är runt 9k dollars vilket är spel sen nån månad tillbaka. Sen plockade jag privat ner 3:e i 1k rebuy på CC så 34 fräscha där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Jag spelar på stejk så pengarna som vid tillfället skulle tillfalla mig är runt 9k dollars vilket är spel sen nån månad tillbaka. Sen plockade jag privat ner 3:e i 1k rebuy på CC så 34 fräscha där. I see, så $12k var ett stort tapp för dig alltså Men gratz till 3e platsen iaf! Och wtf vad är det för katt-Ivey bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Fan att toapappret är slut, har inte skitit sen jag kom hem i fredags Semiklonkat lite sngs nu, men endast äckliga andraplatser.. Runt €1300 för dagen igen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 I see, så $12k var ett stort tapp för dig alltså Men gratz till 3e platsen iaf!Och wtf vad är det för katt-Ivey bild? googla ivey och såg denna, såg fin ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Haha ajo skön och väldigt random Hoppades på någon story bakom den bara. Förövrigt, ingen som vill avslöja vem som gömde sig bakom nicket OMGjojje2k? Spelade bara någon enstaka hand mot denne, men det måste ju vara någon från pf liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Bara Ivey som kan se manlig ut samtidigt som han håller i en kattunge och ler Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 26 Juli , 2009 Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 Lol, vem är det som nickar OMGjojje2k? http://pokerforum.nu/forum/members/jojje2k.html min gissning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2009 http://pokerforum.nu/forum/members/jojje2k.html min gissning Tråkigt isf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts