Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Börja spela dåligt med en massa backdagar.. då får du fler svar här i dbn.

 

 

Jag ska donera på cosmopol i morgon. Bara o dyka upp och ta pengarna.

 

Du är så jävla sneaky, antagligen den sista personen på cosmopol man vill spela mot. Kommer aldrig frivilligt sätta mig vid ditt bord, möjligen för den sociala biten isf (= Men gl hur som helst!

 

Najs att du klättrat upp dig till topp 10 :)

 

Yesbox, hade nog klarat topp 5 om jag satsat hela månaden istället för att börja mitt i (dessutom första två dagarna på low stakes). Dina 10k poäng känns dock svårslaget (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är så jävla sneaky, antagligen den sista personen på cosmopol man vill spela mot. Kommer aldrig frivilligt sätta mig vid ditt bord, möjligen för den sociala biten isf (= Men gl hur som helst!

 

 

 

 

Du spöar mig alla dar i veckan på nätpoker. Orkar du bara sitta ner i ett par veckor så spöar du mig live också. Folk tror alltid att det är så svårt att spela live. Det är det... mot bra spelare. Cosmopol är inte fyllt av bra spelare. Du plussar redan om du spelar dina egna kort och skiter i vad de andra gör. 90% sitter och trixar till det hela tiden. CPiga moves och hero calls. Det är sånt man vill impa med vid bordet.

 

Aja, vi ses säkert där nån dag. Spela live är fan så mycket roligare. Skillnaden på att dra ut nån live jämfört med nätet är priceless :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kryssning äger. Fan vilken fin roi du har på ss!

 

I wish, aldrig lirat på ss :(

 

Fin månad, hälsa färjanhåkan...

 

Done and done typ (= Nejmen ganska tom båt, men det går ju verkligen inte att ha tråkigt. Mitt favorit moment var när jag i den dräggiga andan bombade en familj i poolen på bottenvåningen, dock i all välmening och de var helt med på det, typ. :) Fick bevittna spontana förlovningar, tokspyor,tårar och gruppsex, alltid kul annars. (Inte vid barnpoolen dvs, och inte för att du frågade men jag har för tråkigt för att inte skriva sånt här)

 

Du spöar mig alla dar i veckan på nätpoker. Orkar du bara sitta ner i ett par veckor så spöar du mig live också. Folk tror alltid att det är så svårt att spela live. Det är det... mot bra spelare. Cosmopol är inte fyllt av bra spelare. Du plussar redan om du spelar dina egna kort och skiter i vad de andra gör. 90% sitter och trixar till det hela tiden. CPiga moves och hero calls. Det är sånt man vill impa med vid bordet.

 

Aja, vi ses säkert där nån dag. Spela live är fan så mycket roligare. Skillnaden på att dra ut nån live jämfört med nätet är priceless :)

 

Men detsamma kan man ju säga om dig, ge dig tre dagar att vänja in dig på så krossar du mina nivåer liksom. (=

 

 

 

Btw så blev det efterfest på en strand ute i Åkersberga ikväll. Vaknade ute på en flotte med min barndomsvän, jag endast iklädd en handduk och han led av hypothermia typ, kunde knappt röra sig och var nära tårarna stackarn :) Haha, såna ögonblick går inte att beskriva med text tyvärr. Vi var riktigt ynkliga när vi simmade in mot land med våra väskor knappt flytandes framför oss :D Alltid lika kul att komma hem till ett hus fyllt av polare och nya brudar, helt utan förvarning. "Oooj... Du skulle ju sova där sa du... Eh...."

 

MH! Förjväla kul resa iaf! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vip-poäng hittills: 2327Mål: >2000

Vinster hittills: 2201€ Mål (innan rb): €1600

Sng leaderboard poäng hittills: 3447(9e just nu)Mål: >3000(placering runt 10e)

 

Springer bra i vanlig ordning, fin timing osv osv. Hade en fin JTs ai pf mot K5o på en bubbla, floppen var :5w: :5w: :2w:, turn :Tw: river :Tw: (= Blev en väldigt kort session idag, behöver lite rehab tid ute i solen efter de här dagarna. Semifrustrerad över att jag aldrig vann en HU idag bara, men ska absolut inte klaga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du gjort €9k sen din comeback? Var väl bara typ en månad sen? Sjukt bra jobbat isf! :-)

 

Haha i wish, lirar för det mesta €10 sngs och har endast jobbat in €2,2k, vilket jag iofs är väldigt nöjd med själv. Har ett fåtal 50 och 25 sngs på mitt samvete också, men 10€ är den absoluta majoriteten.

 

Har faktiskt bara spelat runt tio dagar, men tack iaf! Ber om ursäkt om jag varit otydlig förövrigt (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha i wish, lirar för det mesta €10 sngs och har endast jobbat in €2,2k, vilket jag iofs är väldigt nöjd med själv. Har ett fåtal 50 och 25 sngs på mitt samvete också, men 10€ är den absoluta majoriteten.

 

Har faktiskt bara spelat runt tio dagar, men tack iaf! Ber om ursäkt om jag varit otydlig förövrigt (=

 

Np ;-)

 

Varför lirar du sngs och inte cg? Alla tycker ju olika men själv har jag alltid tyckt att sngs är som taggtråd mot ollonet. Fortfarande bra värde i det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag hade varit en smart människa hade jag ljugit om hur svårt det är med sng-motståndet på mina nivåer osv, tyvärr är jag inte smart nog utan säger rakt ut att jag anser att det är det lättaste sättet för mig att make an easy buck (=

 

 

Fick höra olika stories om gårdagen och resan, blir nästan lite stolt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...