Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha ajo skön och väldigt random :) Hoppades på någon story bakom den bara.

 

Förövrigt, ingen som vill avslöja vem som gömde sig bakom nicket OMGjojje2k? Spelade bara någon enstaka hand mot denne, men det måste ju vara någon från pf liksom.

 

Bara lirat lite mot honom men då spewade han sönder på nl100...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken jävla superrush dag, €1400 so far. Har bara spelat pga att jag inte varit sugen på att göra något annat och redan nött sönder alla serier och filmer samt behöver en dag för mig själv liksom. Skulle egentligen fått besök nu ikväll men jag ställde in med en semilögn om att jag är sjuk. Osocialitet ftw.

 

Statoil nu för lite krubbinhandling. Filmtips uppskattas stort btw! Såg I Love you, Man ett par gånger iförrgår och gillade den (= Jason Segel kan vara skönaste skådisen just nu.

 

Adios!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Statoil nu för lite krubbinhandling. Filmtips uppskattas stort btw! Såg I Love you, Man ett par gånger iförrgår och gillade den (= Jason Segel kan vara skönaste skådisen just nu.

 

Adios!

 

Hehe statoil. Det kommer nog bli min nya nattliga butik nu när jag flyttar hem :)

 

Och ja riktigt skön film. Såg den 1 gång igår och 1 gång idag :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, bor 500m därifrån så blir ofta besök där. Tyvärr är det nattlucka från 00:00 under sommaren varje dag så man kan inte storhandla. Känner hon som jobbar ikväll men hon kunde inte släppa in mig eftersom det var så många andra där tyvärr.

 

Har du varit i Åkersberga något på senaste Haslo? Sett hur centrum ser ut nuförtiden? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, bor 500m därifrån så blir ofta besök där. Tyvärr är det nattlucka från 00:00 under sommaren varje dag så man kan inte storhandla. Känner hon som jobbar ikväll men hon kunde inte släppa in mig eftersom det var så många andra där tyvärr.

 

Har du varit i Åkersberga något på senaste Haslo? Sett hur centrum ser ut nuförtiden? :shock:

 

Fan va tart med nattlucka. Trodde det bara va det på helgerna när alla svin kommer från tommys:roll: :-D

 

Noop, va ett tag sen jag va där. Men flyttar som sagt tbax på fredag :D Så får checka out det då.

 

Edit: Vart bor du? sörahållet eller norrgårdsvägenhållet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alright, någon speciell anledning till hemflytten?

Centrum ser iaf ut som Bagdad numer, de river nästan allt för ombyggnad, ser helt sjukt deprimerande ut.

 

Söra, vart är det som du ska flytta?

 

haha jasså. Osexigt!

 

Jag flyttar hem för att jag e klar med plugget här och har inget jobb eller ny utbildning just nu. Får jag som jag vill så bor jag i berga en månad och sen flyttar jag till Örebro och pluggar. Men det hänger på en del saker så ser mer ut som jag blir kvarvarande lite längre.

 

Norrgårdsvägen(hem till mamma) =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skippa dom imo om inte motståndarna är jättusla.

 

Är väl ganska marginellt om man ska lira just nu imho.

 

 

Stjärtdålig vb va? Way to thin?

 

Players:

younome1 (EUR 233,65 in seat 1)

ERGYN (EUR 365,00 in seat 2)

 

Dealer: ERGYN

Big Blind: younome1 (2,00)

Small Blind: ERGYN (1,00)

 

ERGYN was dealt: :7s: - :7c:

 

ERGYN Raise (6,00)

younome1 Raise (19,00)

ERGYN Call (14,00)

 

Flop :Qh: - :2s: - :6s:

 

younome1 Check

ERGYN Check

 

Turn :Qh: - :2s: - :6s: - :2h:

 

younome1 Check

ERGYN Bet (28,00)

younome1 Call (28,00)

 

River :Qh: - :2s: - :6s: - :2h: - :9c:

 

younome1 Check

ERGYN Bet (67,00)

younome1 Call (67,00)

 

ERGYN shows: 7s - 7c (two pairs, sevens and deuces)

younome1 shows: Tc - 9d (two pairs, nines and deuces)

 

 

younome1 wins: EUR 231,25 (with two pairs, nines and deuces)

Rake: EUR 0,75

 

Såg förövrigt precis Planet Terror, tyckte den var riktigt risig faktiskt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick för mig att leta lite pokerdagböcker, vilket jag aldrig har gjort och kom in på denna.

 

Intressant intressant tycker jag! Det var trevlig läsning och jag gillade att du postade rullen + månads resultat i dagbokens tidiga dagar.

 

Har precis gått över till CG spel då jag har fått för mig att man inte kan tjäna pengar på sng's men nu blev jag genast taggad på lite sng spel!

 

Keep it comin'

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick för mig att leta lite pokerdagböcker, vilket jag aldrig har gjort och kom in på denna.

 

Intressant intressant tycker jag! Det var trevlig läsning och jag gillade att du postade rullen + månads resultat i dagbokens tidiga dagar.

 

Har precis gått över till CG spel då jag har fått för mig att man inte kan tjäna pengar på sng's men nu blev jag genast taggad på lite sng spel!

 

Keep it comin'

 

Kul att höra att du gillar den, det är man inte bortskämd med att höra :) Anledningen till att jag inte går ut med rullen och sådär är främst att senast jag gjorde det fick jag en scammer efter mig som du kanske läst. Dessutom har jag precis börjat igen så den är inget att skryta med ändå ;)

 

Vilka nivåer spelar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Polarn behövde hjälp på sitt jobb i en månad fr o m onsdag och jag kan inte tacka nej direkt, plus att familjen skulle slakta mig om de visste att jag tackat nej till ett jobb. Lite segt då jag känner att pokergrinden börjar sitta mer och mer men men.

 

Förövrigt haft en bra kort session so far, plus nästan €300 på ungefär en halvtimme. Rushie rush rush. :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hatar när det vänder...... Hela tiden sånna här:

 

Players:

sieni* (EUR 101,50 in seat 1)

ERGYN (EUR 183,25 in seat 2)

 

Dealer: ERGYN

Big Blind: sieni* (1,00)

Small Blind: ERGYN (0,50)

 

ERGYN was dealt: :Qd: - :Qh:

 

ERGYN Raise (3,50)

sieni* Raise (11,00)

ERGYN Raise (35,00)

sieni* All-In (89,50)

ERGYN Call (62,50)

 

Flop :Ks: - :9c: - :7c:

Turn :Ks: - :9c: - :7c: - :4c:

River :Ks: - :9c: - :7c: - :4c: - :7s:

 

sieni* shows: :9s: - :9d: (a full house, nines full of sevens)

ERGYN shows: :Qd: - :Qh: (two pairs, queens and sevens)

 

 

sieni* wins: EUR 202,25 (with a full house, nines full of sevens)

Rake: EUR 0,75

 

Från +500€ till back 100€. Kuljul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drygt, sånna är jobbiga. Hur ser din EV graf ut? Om det går jämnt ut är det ju bara att ta emot badbeatsen.

 

Ingen highlirare precis, lirar 10 dollars sng's. Är tyvärr i en supertilt nu med 13 losade i rak.

 

Jag känner igen mig i din ilska, att vara sur fastän man vinner :D det är så de ska va, man får aldrig vara nöjd!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drygt, sånna är jobbiga. Hur ser din EV graf ut? Om det går jämnt ut är det ju bara att ta emot badbeatsen.

 

Ingen highlirare precis, lirar 10 dollars sng's. Är tyvärr i en supertilt nu med 13 losade i rak.

 

Jag känner igen mig i din ilska, att vara sur fastän man vinner :D det är så de ska va, man får aldrig vara nöjd!

 

Normalt sätt har jag inga problem alls med det, men blev lite kaka på kaka med bad beats, inget käk, tok ont i huvudet osv osv whine whine :)

 

Fast du har ju rätt, har spurtat som fan på senaste men åker på en torsk med JJ mot AQ på J73 flopp precis i en €50 sng och blev skittrött tex.

 

Hoppas den dåliga trenden vänder, gl (=

 

Lirar du cg också? Trodde du körde endast sngs

 

HU cg, 0,5-1 och 1-2. Står rätt mycket händer här i dagboken (= Fast sng är helt klart var pengarna kommer ifrån, men det är tyvärr inte så bra trafik där förutom på superturbo.

 

 

 

Räddade iaf upp dagen helt nu, sprang som en gud i slutet (förutom just nämnda handen med JJ mot AQ....). Dagsplusset blev lite mer än €500 så rushen är inte slut än (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite nyfiken på hur du spelar för att hålla så hög ROI, läste 40 % stabilt någonstans längre bak.

 

Låg på 50 % ett tag, ungefär 200 sngs men sen kom tilten och jag har aldrig hittat tillbaks till närheten av de. Surfar runt 15 % atm.

 

Kör du tight aggresivt, många bord fortfarande, om du vill dela med dig :)

 

Förstår inte varför du inte kör poker mer, det verkar ju sannerligen gå riktigt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...