schumme Postad 17 December , 2013 Rapport Share Postad 17 December , 2013 Tyckte Elysium va rätt bra och sen såg jag The Family och White House Down i helgen, båda okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 17 December , 2013 Rapport Share Postad 17 December , 2013 We`re the Millers var rätt skojfrisk! Inte ny men vil gärna reka God Bless America! http://www.imdb.com/title/tt1912398/?ref_=nv_sr_1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 17 December , 2013 Rapport Share Postad 17 December , 2013 Grymt! Elysium gillade jag inte tyvärr. White House Down måste ju haft fulaste starten på en film någonsin, även fast den blev okej ju längre filmen gick! We're the millers var helt klockren! Rush, The Family och The Heat har jag inte sett! Tack för tipsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2013 Ni säger att The Worlds End är bland de sämre filmerna men droppar så sjuka reks? Är nya julklappsluckan att försöka tilta mig så hårt som möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 17 December , 2013 Rapport Share Postad 17 December , 2013 We're the Millers var typ jätterolig första halvan, sedan tog idéerna slut och filmen tvärdog.. Tråkigt. IMO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 17 December , 2013 Rapport Share Postad 17 December , 2013 We're the Millers var typ jätterolig första halvan, sedan tog idéerna slut och filmen tvärdog.. Tråkigt. IMO Tyvärr känns det väl som att det i regel gäller många komedier? Tyckte iallafall samma sak med 21 jump street! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 17 December , 2013 Rapport Share Postad 17 December , 2013 rounders 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 17 December , 2013 Rapport Share Postad 17 December , 2013 Dixon b2b Âme Boiler Room x Innervisions DJ Set at ADE 2012 Skream b2b Disclosure 70 min Boiler Room DJ Set at W Hotel London Motor City Drum Ensemble Boiler Room London DJ Set Jamie XX b2b Caribou 100 min Boiler Room DJ set LOUISAHHH!!!Boiler Room Paris DJ Set Enjoy hyvens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2013 Gillar Jason Sudekis sen SNL så Were the Millers hade sina ljuspunkter för mig. På filmtemat har jag i dagarna sett två gamla favoritfilmer, Vanilla Sky (får en så go feeling av den) och Lucky Number Slevin (levde inte riktigt upp till bilden jag hade av den, men fortfarande go). Tyvärr har rushen stannat av lite och det är ytterst få speldagar kvar i december men vi jagar fortfarande HU-rekordmånad. Känns som en värdig avslutning på 2013 så lets go. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 17 December , 2013 Rapport Share Postad 17 December , 2013 Lucky Number Slevin (levde inte riktigt upp till bilden jag hade av den, men fortfarande go). [/img] ++++ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matts Postad 17 December , 2013 Rapport Share Postad 17 December , 2013 rounders 2. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article18038899.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 17 December , 2013 Rapport Share Postad 17 December , 2013 Ni säger att The Worlds End är bland de sämre filmerna men droppar så sjuka reks? Är nya julklappsluckan att försöka tilta mig så hårt som möjligt? +1 Gillar också The worlds end och Hot fuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 17 December , 2013 Rapport Share Postad 17 December , 2013 Droppar en lite mörkare minst sagt magstark fransk rulle; "Irréversible" http://www.imdb.com/title/tt0290673/?ref_=nv_sr_1 Viewer discretion is advised. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 18 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2013 +1 Gillar också The worlds end och Hot fuzz Ma slow man! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2013 För er som undrar så existerar dr jinx fortfarande. Var väl upp 120k på 8-9 speldagar, har väl hälften kvar nu ungefär. Men idag får jag skylla mig själv, brutalt dåligt spelat samt action högt med lite set ups som grädde på moset (= On another note så har jag spewat mig till gulen på julklappar så hoppas familj och vänner blir glada. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 20 December , 2013 Rapport Share Postad 20 December , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 20 December , 2013 Rapport Share Postad 20 December , 2013 Waaaaaaaaaooow. Vem fan är det där egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 December , 2013 Rapport Share Postad 20 December , 2013 Kvinnan ser inte ut att vara en trevlig människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 20 December , 2013 Rapport Share Postad 20 December , 2013 On another note så har jag spewat mig till gulen på julklappar så hoppas familj och vänner blir glada. Vad har du för uppskattad kostnadsratio på give:receive? Skulle vara kul att se vad folk här har, jag gissar att jag ligger runt 2.5-1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 20 December , 2013 Rapport Share Postad 20 December , 2013 Vad har du för uppskattad kostnadsratio på give:receive? Skulle vara kul att se vad folk här har, jag gissar att jag ligger runt 2.5-1. jag liggar nog på 1:10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr.Evil Postad 20 December , 2013 Rapport Share Postad 20 December , 2013 Vad har du för uppskattad kostnadsratio på give:receive? Skulle vara kul att se vad folk här har, jag gissar att jag ligger runt 2.5-1. jag liggar nog på 1:10. Ligger nog på 1:2 för föräldrar (Att de trots uppmaning aldrig slutar hetsa ), men 3:1 till syskon (inte svårt när de är studenter) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2013 Waaaaaaaaaooow. Vem fan är det där egentligen? Cara Delevingne, fantastisk kvinna på alla vis. Kvinnan ser inte ut att vara en trevlig människa. Hon är nya Kate Moss, fancy the drugs yeah, och är allmänt sjuk vilket inte är något negativt i min bok. 25 år gammal och har en celeb crush, odja. Vad har du för uppskattad kostnadsratio på give:receive? Skulle vara kul att se vad folk här har, jag gissar att jag ligger runt 2.5-1. I år är nog rekord med 4/5:1 (min mor som räddar "fi:s" ratio ), mot vänner är det väl 20:1 men det är inte konstigt alls då vi inte har något uttalat utan jag har hittat väldigt perfekta saker till dom varav vissa varit relativt dyra. Hoppas och tror inte att de blir obekväma av det (så dyra är dom inte såklart) utan bara tar ner det till en så pass basic nivå att de blir glada av mina intentioner (= Bör även nämnas att jag varit otroligt bortskämd med materiella ting sen barnsben ända upp till vuxen ålder. Hur många jular och födelsedagar jag än jobbar sjuk ratio kommer jag aldrig vara nära att "komma ikapp". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 20 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 20 December , 2013 Rapport Share Postad 20 December , 2013 Rätt insane jävla lön han lyfter nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 20 December , 2013 Rapport Share Postad 20 December , 2013 Ligger 1:1 till mina päron men 1:4 åtminstone mot svärpäronen. Sjuka jävlar dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts