Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Väldigt små rum. Men det skulle jag själv inte se som en nackdel direkt.. Skönt med en trea om man får in ett shyst köksbord, en vettig säng och ok vardagsrum med vägg för tv.. o ett rum med data i. Går den för snittpriset i området så hamnar den på ca 3.5M iaf. Kollar man på booli så finns det ett par lyor i området som gått för 60k/kvm..

 

Nja lite fishy är det. Hade jag velat flytta in till stan i lya hade den varit intressant. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu även jag tagit mig tid att läsa (nåja, åtminstone tittat på de magiska bilderna!) din årsrapport och det är bara att stämma in i kören. Du ser helt klart ut att ha ett fantastiskt umgänge!

 

Kan också konstatera att berömmet för dina vader är klart befogat. Lyckades själv hitta åtminstone tre bilder med tydliga vader. Här är min topp 3:

 

1. Bilden från altanen med spaden i näven. Fantastiska ben generellt och i synnerhet vaderna!

2. När du sitter på muren i Barcelona. De känns spänstiga!

3. Sittandes på någon festival i USA!

 

Nä, precis som någon tidigare skrev så blir man bara välmående när man läser vad du skriver och får ta del av din vardag så fortsätt gärna så länge du bara orkar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu även jag tagit mig tid att läsa (nåja, åtminstone tittat på de magiska bilderna!) din årsrapport och det är bara att stämma in i kören. Du ser helt klart ut att ha ett fantastiskt umgänge!

 

Kan också konstatera att berömmet för dina vader är klart befogat. Lyckades själv hitta åtminstone tre bilder med tydliga vader. Här är min topp 3:

 

1. Bilden från altanen med spaden i näven. Fantastiska ben generellt och i synnerhet vaderna!

2. När du sitter på muren i Barcelona. De känns spänstiga!

3. Sittandes på någon festival i USA!

 

Nä, precis som någon tidigare skrev så blir man bara välmående när man läser vad du skriver och får ta del av din vardag så fortsätt gärna så länge du bara orkar!

 

Haha topp3-ranking av bilder på paddes vader. Nu har det fan gått för långt :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt små rum. Men det skulle jag själv inte se som en nackdel direkt.. Skönt med en trea om man får in ett shyst köksbord, en vettig säng och ok vardagsrum med vägg för tv.. o ett rum med data i. Går den för snittpriset i området så hamnar den på ca 3.5M iaf. Kollar man på booli så finns det ett par lyor i området som gått för 60k/kvm..

 

Nja lite fishy är det. Hade jag velat flytta in till stan i lya hade den varit intressant. =)

 

Jo den skulle passa mina behov alldeles utmärkt. Blir till att gå och trängas på visningen ändå...

 

Om det är huset i mitten på "fasadbilden" hade jag kunnat köpa den enbart pga den mäktiga ingången :P

 

Har en vän som hyrde en lägenhet där förut, otroligt trevlig innegård där som jag varit avundsjuk på since.

 

slutpris.se

 

Tackar vi för!

 

Har nu även jag tagit mig tid att läsa (nåja, åtminstone tittat på de magiska bilderna!) din årsrapport och det är bara att stämma in i kören. Du ser helt klart ut att ha ett fantastiskt umgänge!

 

Kan också konstatera att berömmet för dina vader är klart befogat. Lyckades själv hitta åtminstone tre bilder med tydliga vader. Här är min topp 3:

 

1. Bilden från altanen med spaden i näven. Fantastiska ben generellt och i synnerhet vaderna!

2. När du sitter på muren i Barcelona. De känns spänstiga!

3. Sittandes på någon festival i USA!

 

Nä, precis som någon tidigare skrev så blir man bara välmående när man läser vad du skriver och får ta del av din vardag så fortsätt gärna så länge du bara orkar!

 

Haha, mer rankingar till folket! Tack som fan för all cred i alla dess former, helt orimligt att jag ska få så mycket snälla ord för att ordbajsa så mycket men klart det är kul att få höra.

 

Haha topp3-ranking av bilder på paddes vader. Nu har det fan gått för långt :mrgreen:

 

Lägg ägg, jag må ha svårt att förstå komplimangerna men det är precis lagom quirky och mycket välkommet här (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du missade avgiften. 4k i månaden för 50m2 betyder att föreningen antagligen är riktigt illa ute. Jag bor några hundra meter bort o har 500 i avgift...

 

Behöver inte vara sant.

Bara läsa lite i räkenskaperna så ser man snabbt.

 

Känner till en viss torsk som betalar 6k i månaden för en 2a i Malmö utan att den är något alls speciellt förutom de han själv har renoverat.

(Stabil men kall förening med gamla och stora räntekostnader som inte amorteras av)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad som däremot är sant i Opterons

påpekande är att månadsavgiften

påverkar priset och Padde bör därför

vara väldigt försiktig med plånboken.

 

Väldigt onödig fakta om mäklaren. Vet att

han hade väldigt svårt att sälja en stor våning

i Midsommarkransen. Var väl en 11000kr i avg

eller nåt. Om du vill kallprata kan du höra om han

fick den såld?

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns självklart att avgiften är så hög för att man får privilegiumet att bo så pass nära Opteron (=

 

__

 

 

En nära vän ska till Australien i 4 månader om en vecka så bjöd henne på middag på Pane Vino igår. Charkbräda, lamm, ostar och pannacotta samt ett par glas vin senare var man en glad karl. Tog en sväng förbi Cc för att låta henne pröva på lite gambling genom roulette där hon fick en femhundring att spela för. Hon klonkar 50kr på 12 första snurret och skakar av lycka och förvirring då hon inte alls förstår hur det gått till. Jag klonkar nästa snurr och vi beger oss därifrån båda mycket nöjda med kvällen.

 

10duuyt.jpg

 

Enda nackdelen var att man inte grindade på hela dagen men det vägs upp av att man vaknade av sig själv vid 9 (mot vanliga 14+) och tog tag i livet direkt. Sjuk skillnad på att vakna tidigt även om man sover lika länge, som de flesta här säkert erfarit. Tvättat, grindat, diskat, lagat mat och såna där småsaker. Spelade 6 bord i 1,5h vilket inte var igår och det gick förvånansvärt bra.

 

Ikväll blir det Wolf of Wall Street och en massa alkohol efter det med lite tur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha jag vet inte riktigt, det är bara lite too much för en small town boy som mig själv. För ett par år sedan så avskydde jag stället, men gappet mellan hat och like minskar för varje år som går!

 

Var likadan och kommer från en ännu mindre stad än dig. Nu älskar jag det (så mycket som man kan älska något med Sverige).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...