Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Min helg... Jul-/förlovningsfest i fredags följdes upp av makaber bakfylla och ofrivilligt inkapabel till att förtära föda innan niklasvegas födelsedagskalas på pano vino där man dök upp helt kall och skakig. Det ordnade dock upp sig med bubbel och vin samt en väldigt fin middag till det där man imponerade på sina bordskamrater genom att sluka precis allt som kom i min väg. Introducerades dessutom för mina framtida resekamrater kommande vecka vilket gick bättre än förväntat mtp hur jag mådde vid ankomst där vi diskuterade min fetisch för spyor och tillbehörande anekdoter under hela middagen. Hamnade senare i en grotta med lite god musik med en påtaglig peak när Gotham spelades. Kom tillslut hem vid 17:30 på söndagen och var tvungen att ta mig till far+familj för det moderna uppdelade julfirandet vilket såklart var mycket trevligt och framförallt gott men kroppen gav fullkomligt upp vid 22 och jag somnade in i soffan. Vaknar klarvaken vid 02:00, utan tillgång till dator och 10% på mobilen så jag kollar upp hur det gått för mina söndags% (illa) och beger mig hem för att glo lite NBA.

 

Hade tänkt att pröva på att besöka gymmet nattetid för första gången efter matchen med reservation för att kroppen kraschar lite lätt igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för gott festdeltagande! Tänk att inte komma hem 17.30 efter en blöt kväll på Stockholms undergroundscen :) Magisk kväll, och för egen del troligtvis bästa på hela året. Serieledning i PL, 13 rätt på styktipset(efter 15 års slit), finfin middag med närmsta bekantskapskretsen, och en utgång med vibbar från tale of us boiler room. God jul så ses vi i Budapest!

 

Mvh,

Grinchen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för gott festdeltagande! Tänk att inte komma hem 17.30 efter en blöt kväll på Stockholms undergroundscen :) Magisk kväll, och för egen del troligtvis bästa på hela året. Serieledning i PL, 13 rätt på styktipset(efter 15 års slit), finfin middag med närmsta bekantskapskretsen, och en utgång med vibbar från tale of us boiler room. God jul så ses vi i Budapest!

 

Mvh,

Grinchen

 

Tjusigt med 13! Spelsyndikat eller egensnickrat? God jul på er grabbar ska försöka dyka upp någon fotboll i framtiden men varit för mkt skola annars får vi jobba en cc-onsdag i framtiden. Länge sen jag såg till Ulaf här men blir det Uppsala på juldagen i år igen?

 

Snackes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antisk, vi kan köra lite roulette + mat men är ruggigt skeptisk till livegrind (=

 

Somnade såklart efter matchen som gick till förlängning, således inget gym. Vart 8h sömn där så sovit härliga 15h senaste 24. Energinivån är på noll och jag bestämmer redan nu för att ha helt ledigt idag och på juldagen som var möjliga speldagar. 107056kr vart det den här månaden vilket visar ännu en gång hur löjligt dålig jag är på att uppskatta.

 

Året i sig landar på 705097:- vilket jag tror är mitt bästa år hittills. Dock bör tilläggas att jag har varit mycket mer bekväm tidigare. För er nyfikna på min spewnivå så är mitt saldo på banken mindre än 100k mer än vad det var i början på året och lite mer än så på pokersidorna så ens net worth har knappt höjts (= Iofs om man turar in att dodgea en downswing på börsen är man upp lill där också så lite bättre blir det iaf.

 

Nåväl, nog med siffror. Ska se om jag får tid över att skriva av mig lite om året. Tur att man har tillgång till bilder och dylikt eftersom man är borderline senil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wp och grattis till en fin månad & år!

Några mål för 2014 som du vill nå?

 

Spräcka millen? =)

 

Tack så mycket biffen! Fick, av ren slump, reda på vem som var bakom nicket som du trodde att jag var (hängde du med där?).

 

Jovars, men det är möjligt att det är totalt omöjligt om dom fortsätter att göra det svårare för stackars mig. Kan mycket väl bli sista året som heltidspokerspelare och då måste man sikta högt.

 

Hon ser faktiskt snäll ut!

 

 

Du kan du slaktis!

 

Wp mr.padrinos! Läste först 700k för månaden :mrgreen:

 

Le graf? Hur många händer? :)

 

2013 var ett år utan HM och jag tror att vi redan lärt oss vad mina uppskattningar är värda (= Men tack dr Sladd!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha åhfan! Är det någon PFare =) ?

 

Si si 8-) En trevlig sådan!

 

Snyggt!

 

Ty, inväntar årsrapport (både pf och skype)

 

Fint år! Grattis!

 

Tack herr Nilzzon!

 

Väl förunnat.

Du är min HU-förebild. Ska gå fullt in på streetpoker 2014 :twisted:

 

Jag är inte lämplig förebild på någon front så försök inte skapa någon sån image är du snäll min kära vän (= Lira med hjärtat, fett old school!

 

Spelar du helt utan något statsprogram alltså? Respekt i så fall, och grattis till ett fint år!

 

Jovars, men jag gjorde aldrig något vettigt med HM när det väl fungerade så vart ingen svår omställning för mig. Tack och tack ändå!

 

jag gillar inte när folk skriver såhär men.. hans liv alltså :shock:

 

Lyckades få reda på att det var en shonne som heter Jake Bugg men förstod inte referensen tyvärr :(

 

Edit: hittade något om att han klankat ner på Dylan, så storhetsvansinne månne?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...