Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

3 visningar på schemat på söndag, men kom inte dit och sno lägenheterna av mig nu bara för att jag är spewig nog att posta dom här (=

 

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-2rum-nedre-gardet-stockholms-kommun-erik-dahlbergsgatan-29b-5920831

 

4711R6QDJ2SN3U1V-788x525.jpg

 

4711R82932SN3UAL-788x525.jpg

 

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-2rum-ostermalm-stockholms-kommun-engelbrektsgatan-43,-1tr-ner-5922091

 

1328332_cache_medium2.jpg

 

1328327_cache_medium2.jpg

 

Får en 55" plats på den väggen? Skeptisk :(

 

 

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-2rum-vasastan-birkastan-stockholms-kommun-tomtebogatan-46b-5919331

 

tomtebogatan-46b-vasastanbirkastan_203320.jpg

 

tomtebogatan-46b-vasastanbirkastan_203308.jpg

 

Att det är en bottenvåning vägs upp av den fantastiska gröna dörren, kan hitta stor glädje i en sån detalj.

 

tomtebogatan-46b-vasastanbirkastan_203318.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud, man är ju ett vrak nu när man är 25. Fortfarande bakis dag 2, vaknar 14:30 och har fortfarande inte varit utanför dörren sen man kom hem i den där svarttaxin häromnatten. Fick in 10k kr på RIP-kontot igår natt och har fortfarande inte gulat några hundra händer senare men det ordnar sig nog.

 

Angående lägenheterna! Första är ju gto såklart, stilren och "korrekt" och självklart front runner utav de här tre. Däremot är jag väääldigt sugen på något udda, något som står ut lite. Källarlägenheten tyckte jag var rätt häftig på något sätt och den sista, "affären", såg ut som något ur en bok. Bottenplan är inte optimalt såklart men tror mycket av ens intryck förstörs av hur de inrett den. Den är stor (jämfört med de andra), mysig samt att jag älskar väggarna och dörren.

 

Nåväl, vi får se. Om inte annat får jag väl lägga upp en omröstning om ett par år här om vad jag ska börja sälja för något ur mitt hem (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker tvärtemot de andra. 3an var hur shysst som helst. Hade varit given om den inte legat på bottenvåningen, som är det enda minuset. nummer två var fin den med , är väl att ja inte såg så många fönster där, skåpsluckorna hade varit najs o ha i typ grottgrönt istället. Första Lägenheten hade jag också gått på om det inte fanns alternativ. Du hittar nog rätt , följ känslan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pics

 

Hittade två bilder ändå

 

2em3nll.jpg

 

16ar4v4.jpg

 

Tycker tvärtemot de andra. 3an var hur shysst som helst. Hade varit given om den inte legat på bottenvåningen, som är det enda minuset. nummer två var fin den med , är väl att ja inte såg så många fönster där, skåpsluckorna hade varit najs o ha i typ grottgrönt istället. Första Lägenheten hade jag också gått på om det inte fanns alternativ. Du hittar nog rätt , följ känslan ;)

 

Kul att höra! Ska försöka och hoppas det mynnar ut i något bra (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aaah, tog 7 inköp av en kille på nl400€ igår och spelade relativt bra hela sessionen så vart en bra pokerdag. Unnade mig tidig läggdags runt 3 och drömde att jag spewade bort life time earnings i High Stakes Poker (men hade kul så det var ingen mardröm). Vaknar upp vid 11 (istället för 14-15 som är standard numer) och mår rekordbra. Istället för att starta grinden direkt så packar jag bilen full av pant och papper samt det som ska in på kemtvätt.

Handlar och unnar mig bröd för första gången på väldigt länge och snart dimper NBA2k14 ner i brevlådan för lite tv spelsgrind. Det är ingen hublot man väntar på men förväntansfull så det räcker ändå : )

 

Väntetid till februari minimum på PS4 är inte ok men kanske ett tecken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har det gått så långt med dina shoppingvanor :-(

 

Jag är fan nit numer, passade på en magisk kashmir tröja från Acne pga prislapp trots att jag är inne i en pokerrush. Skippar bröd pga att jag vill minska mitt omfång och må bättre som du antagligen klurade ut (=

 

Hur gick det med lägenheterna?

 

Var lite meh till dom jag länkade. Trivdes som fan i en som jag inte la upp här dock, ska till banken och se vad mina alternativ är här.

 

Nu tänker du kanske att det är något man borde göra innan man letar lägenheter osv men nejnej, sån logik biter inte på mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var lite meh till dom jag länkade. Trivdes som fan i en som jag inte la upp här dock, ska till banken och se vad mina alternativ är här.

 

Nu tänker du kanske att det är något man borde göra innan man letar lägenheter osv men nejnej, sån logik biter inte på mig.

 

Hehe, jag hade inte heller något lånelöfte när jag började leta. Blev lite panikartat när min bank hade handläggningstid på tre veckor. Men det löste sig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, jag hade inte heller något lånelöfte när jag började leta. Blev lite panikartat när min bank hade handläggningstid på tre veckor. Men det löste sig. :)

 

Haha, skönt det iaf (=

 

Här är lägenheten jag kikade på, http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-2rum-vasastan-sibirien-stockholms-kommun-roslagsgatan-29-1-2-tr-5811921

 

Älskade känslan man fick när man gick in, hur öppen den var och jag vet precis hur jag ska möblera osv. Gräsliga möbler på bilderna imo : )

 

155kxso.jpg

21477ds.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara nyfiken hur det var för honom. Jag själv

har lite svårt för höjder. Lyckades komma ner från

femman till ettan i nya lägenheten. Det är optimalt för mig

och blev billigare. Vi kollade på lägenheter som

låg på typ vån 6-8 också ( som är vad min sambo anser

optimalt) och då säger man att man är villig att kompromissa

till vån 3-4 och smyger in nötlägenheten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätter att ha en bra dag trots en 400bb set up och ett megaspewspel på river där jag 3betade ai med T-hög i en sunkig spot på nl400. Ett lagom träningspass, god mat, produktivitet på ett antal olika fronter samt lite selektiv spewshopping, bla dessa två fynd:

 

51118746gx_11_f.jpg

2mwfseb.jpg

 

MJ:

Nog för att det pirrar till i magen när man åker fritt fall men när det kommer till lägenheter är det mest prisvärdhet/bekvämt att inte behöva kånka hundra våningar > ha en marginellt finare view. En vacker dag när jag är rik på riktigt kanske det blir lite mer statuslägenhet men tills vidare får jag nöja mig med den här standarden (=

 

MVH

Aint even scared of heights

k9j060.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...