Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bust SM på ett sexigt vis. Spring mina hästar, spring!

 

Fyfan vad värdelöst organiserat det var. Förstår inte hur SPG kan misslyckas så fatalt varje gång. Tycker de borde lära sig.

 

Men annars var det en bra tillställning. Hade riktigt skoj.

 

Usel match av Liverpool :(

 

Håller med allt! Hoppas lite mer på SB i sommar på Gärdet, någon gång måste de ju få till det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När som startar förfesten här, god mat, gott sällskap och go musik here we go

 

 

 

Men gudars skymning, tack detsamma van binkhoven!

 

 

 

OKC och GS har ju antagligen de bästa hemmastödet i NBA, samt att båda är extremt talangfyllda unga lag. Skillnaden är väl mer att GS är mer up and coming medan OKC börjar få ordentlig press på sig att prestera ordentligt i år. Story linen är aningen bättre för en tidigare skadedrabbad Curry, splash brothers osv än kanske aningen mindre sympatiska Thunder som blev stulna från Seattle till Oklahoma, en extrem talang i RWB som dock ofta framstår som arrogant samt en numer ganska gnällig Kevin Durant.

 

Oavsett så hoppas jag att vilket lag som helst kniper titeln från Miami i år även om jag har svårt att se det ske.

 

 

+1 på RWB lätt top 5 rå talang i hela NBA. Helt sjukt explosiv också, satan vad kraft killen har. Han fick en hel del kritik i säsongen innan slutspelet för hans shot selection. Kritikerna menade på att han tog skott från Durant, samt förstörde för laget pga hans dåliga val av vissa skott. De blev dock tystade ganska snabbt när han blev skadad och OKC åkte ur mot Memphis, ett lag som de hade tagit med Westbrook imo.

 

Med det sagt så måste han ändå bli bättre på shot selection, allt för ofta driver han upp bollen och gör en pull up jumper runt "the elbow" med 18-19 sekunder kvar av skottklockan imo.

 

Gällande Durant så gillar jag honom, han verkar vara ganska ödmjuk(kan bara vara spel för media också givetvis som alla andra kändisar mer eller mindre). Detta av vad jag har sett under åren med honom i ligan. Han har inte framstått som gnällig alls för mig, dock har jag inte sett några intervjuer detta året så får i Svensk sed reservera omdöme gällande honom.

 

Btw, vilka ser du helst vinna titeln näsa år? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1 på RWB lätt top 5 rå talang i hela NBA. Helt sjukt explosiv också, satan vad kraft killen har. Han fick en hel del kritik i säsongen innan slutspelet för hans shot selection. Kritikerna menade på att han tog skott från Durant, samt förstörde för laget pga hans dåliga val av vissa skott. De blev dock tystade ganska snabbt när han blev skadad och OKC åkte ur mot Memphis, ett lag som de hade tagit med Westbrook imo.

 

Med det sagt så måste han ändå bli bättre på shot selection, allt för ofta driver han upp bollen och gör en pull up jumper runt "the elbow" med 18-19 sekunder kvar av skottklockan imo.

 

Gällande Durant så gillar jag honom, han verkar vara ganska ödmjuk(kan bara vara spel för media också givetvis som alla andra kändisar mer eller mindre). Detta av vad jag har sett under åren med honom i ligan. Han har inte framstått som gnällig alls för mig, dock har jag inte sett några intervjuer detta året så får i Svensk sed reservera omdöme gällande honom.

 

Btw, vilka ser du helst vinna titeln näsa år? :)

 

Jo absolut så fick RWB redemption iom skadan ironiskt nog och han är riktigt bra men har personligen lite svårt med hans attityd osv. Råtalangen är det som du säger inget fel på direkt...

 

KD tog väl flest T's i ligan förra året på rent gnäll? Inte hundra dock.

 

Stor Chicago fan boy, om D Rose skulle mäkta med en comeback skulle det vara oslagbart men risken är ju att de släpper Deng, låter Boozer gå på amnesty och att Rose inte kommer tillbaks 75%... Det lag jag gillar mest efter det är Minnesota med Love, Martin och Rubio samt en vettig coach men det är ett långskott som aldrig kommer gå hem. Lakers var första laget man höll på tack vare Shaq och Kobe så där kommer alltid finnas sympatier men det är ett par år tills dom kan utmana igen nu antar jag.

 

Vilka skulle du helst se vinna?

 

Edit: Apropå Bulls så lirade dom en tripple overtime i natt där de både redan hade vunnit samt redan hade förlorat innan det avgjordes. Otroligt spännande och jämn match mellan två lag som har potential men skador på sina respektive bästa spelare. Självklart förlorade Bulls till slut dock...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Degat in på ett konto 5ggr inom de senaste 5 månaderna, á 10k kr per gång. Samtliga gånger har kontot bustat inom 1-3 sessioner, idag tog det 45 min (nl200 varje gång). Ser det som mitt bad run konto, känner jag för att jobba upp lite good run är det bara att dega in på det kontot, smaka lite set ups och bad beats samt få ur mig alla de där dåliga spelen som ligger under ytan och bubblar.

 

Funkade godis då jag vann en 200bb pott på river när jag ställer 22, får syn och står på AAQTx fyra hjärter och jag sitter där helt utan hjärta som tin man i wizard of Oz. Scoopade dessutom hem en 400bb pott på SvS ai på flopp med runt 15% equity (=

 

Tale of Us som ska ses i Budapest, nötts duktigt de senaste dagarna:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känslan när man vaknar av väckarklockan vid 14:00 med extrem träningsvärk och en, iofs väldigt trött men ändå, nöjd känsla efter en bra gårdag.

 

Tränar emellanåt med en nära vän som tar mig lite utanför min ack så behagliga, men tråkiga, träningsbox. Igår var upplägget 10 min uppvärmning på crosstrainer sen 10 övningar á 30 reps. Först 30 chins där man fick uppleva inför alltför många bekanta ansikten hur mycket man tappat för att sen gå över till 5 olika armhävningsvariationer som jag inte vet namnen på, burpes (skriver separat bara för att jag kunde namnet), upphopp, atg böj utan vikt, utfall med hopp samt latsdrag som kändes lite malplacerat. Efter det 20 min till på crosstrainern och 3 set magövning med en lolboll som tog fint.

 

Är inte hundra på att jag älskar upplägget men kan inte förneka dagens träningsvärk ändå (= Ska klämma en skamligt kort 5h session nu på dagen för att sen unna mig 2h basket och en eventuell utgång direkt efter det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrämmande likt (=

 

Förstår inte hatet mot att pröva på nya saker dock.

 

lol jag ställde mig bara i tuffingarnas led en stund

 

klart man ska testa runt vad som funkar och vad man själv trivs med. burpees är ju tex skitbra intervallövning som kommer bränna fett långt efter passet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand på 15/30 utspelade sig precis, jag har på några minuter lyckats få Fi:s stack att växa från 1k till 6600. Han har varit väldigt passiv innan och endast visat nuts vid aggression utöver en gång med liten stack.

 

Effektiva stackar är 6600. Jag i BB med :Th::Ts:

 

Pre:

Fi 60

Hero 240

Fi syn

 

Flopp: :3h::7h::3s:

 

Hero: 300

Fi 600

Hero: 900

Fi: 1320

Hero: 1740

Fi: 6600

Hero: syn

 

Action på floppen sker allt inom 30 sek. $10 på stars till den som gissar rätt på Fi:s hand, $25 om ni lyckas gissa vinnare av handen också (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...