Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sjukt mycket scroll här va.. Blev klar med landetjobbet tidigt så hinner med en tommys tokiga torsdag som warm up till midsommar som ska spenderas i ett stort hus vid vattnet med roliga människor. Allt känns väldigt bra just nu, förutom att kläderna inte hann komma till helgen.

 

Nämen åhhh, vad synd det är om dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en hemsk natt. När vi är på landet brukar vi vara två eller tre pers, nu två, och sover i en gäststuga där i samma rum. Polarn som var med var grovt förkyld och låg och hostade i flera timmer innan man kunde somna. Medans man låg där och bara tänkte på hur tidigt man skulle upp och hur mycket sjukare man blev så försökte jag tänka positivt. Varje gång han hostade så tänkte jag "var glad att du är frisk medan han mår skit" vilket funkade bra i ett tag, men när solen sken i ansiktet på en och man visste att det var några minutrar från att man skulle upp och jobba så vart det lite svårare att fokusera på..

 

Tänkte dokumentera en fin åkersbergakväll för de intresserade på pokerforum men kameran dog tio minuter in :( Nästa torsdag kanske..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tja geewhiz, du va i sthlm nu va? skräll att du stood me up osv eheheehe.. men va gör man inte när man är upptagen o rik

 

Istället för att hänga i sthlm i 3 dagar så hoppade jag och tjejen på en Silja Line båt och där försvann 2 dagar, sen sista dagen så gick vi på stan och shoppade lite : ) så jag hann tyvärr inte träffa dig bubben : (

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet vad du menar ulle, men det ordnar sig..

 

Haft en lång dag av felaktigt beteende. Alltså numer när jag blir bakfull kan jag inte kommunicera allt mindre bearbeta min vackra motorik som vissa fick beundra på golfbanan idag. Drog iväg till en polare, fick själv avgöra om vi skulle ut eller till polarn, och när det bestämdes att vi skulle till polaren märktes det vilka människor som skulle dit.. Det är ju obv inte människor jag brukar hänga med men det är ja.. Så det blev ett par incidenter såklart, absolut värsta när jag försökte introducera tjejpolarn för den halvbekanta som "knarkkungen". Blev intvingad i ett rum och fick ett långt samtal om hur man inte skulle nämna bla bla bla.. Borde va rätt lugnt att skriva här dock :) Iaf, det var en nära polare som styrt upp hela festen och alla 20 tjejer kände bara honom och jag var typ andrakillen, så när han försvann upp på övervåningen i en timma så var jag, killen som satt och spydde upp varje klunk i halsen för att jag mådde så dåligt, ansvarig för festen. Vart rätt kul då alla tillslut lyckades såga varandra och ha allmänt sjuka diskussioner.

 

Ville tillslut hem så tog en taxi med två grabbpolare som ville slagga här som jag inte klarar av (dagen efter när alla ska hänga kvar i hundra år osv) så sprang i förväg genom buskar osv och låste och skratta genom fönstret. Känns som att de kan jävlas tillbaks sen kanske....Godnatt iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagen inleds med att jag blir väckt och drar extremt blixt till närmaste badställe. Är fortfarande i onyktert tillstånd och blir lurad till att göra alla möjliga fula saker. Fick iaf min straffsträcka avklarad när jag simmade fram och tillbaks mellan två badställen, galet mycket jobbigare än vad jag hade för mig. Vi går hem till mig där det redan sitter 5 pers, kollar eng-tys där tre av fem somnar in blixt trots vms sjukaste match. Är kvar med två av dom efter matchen, går ut och gungar och spelar strandtennis i en park bredvid här efter, drar sen till golf-rangen på nytt och gör bort oss, går något hål efter stängning osv.

 

Sveriges bästa sving/stans osv

i1a8n6.jpg

 

Kanyebruden ringer och säger att hon är hemma hos mig men att hon ska dra eftersom ingen öppnar men hetsar om att jag ska komma till en gemensam vän och dricka senare. Fastnar i en playstation download som jag vart rekommenderad ikväll, bomberman. Samtliga fyra deltagare var helt lyriska och vi satt fast där i två timmar innan jag var tvungen att ge upp (0/14 vinster typ). När jag väl kom till stället var flickan borta, så även hennes vänner så vi var några grabbar och ett par väldigt oattraktiva kvinnor kvar. Vart en lagom kväll ändå efter det men hade högre förväntingar.

 

Har förövrigt bara ätit en gång på över 50h :S inte för att man blir smalare eller något för de

 

Killens sving irl är riktigt sjuk, ser ut att vara 100 bast osv

 

2vbxk.jpg

 

...men är inget mot den här vännens. Han har rangeat två gånger nu, annars noll så är kanske inte så konstigt men herregud.. ser ut som han håller ett brännbollsracket och det är efter att han fått coachning...

 

36357_10150194786550551_670500550_13144276_246289_n.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.imdb.com/title/tt0420223/

 

stranger than fiction, mkt bra rulle men drama-komedi.

 

http://www.imdb.com/title/tt1226774/

 

in the loop, rolig brittisk komedi!

 

http://www.imdb.com/title/tt1237838/

 

Mystery Team, hehe. funkar bäst om man följt det gänget som amatörer på youtube.

 

http://www.imdb.com/title/tt0988045/

 

sherlock holmes har du väl sett men är ju mycket bra action/komedi imo.

 

 

 

sen såklart allt med judd apatow och gänget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...