Gå till innehåll

Padrinos

padrinosftw

Recommended Posts

Liveonsdag och jag är hemma redan. Anmälde mig till SM dag 1a och satte mig på 20-20 i vanlig ordning. Första handen:

utg med :Ah::Qs:

Höjer till 120, Mp, sb och bb synar.

Flop: :3h::7g::Jh:

sb (som jag spelat en del med och vet är aggressiv) donkar ut 280, bb fold, jag syn, mp fold.

Turn: :Kg:

sb betar ut 380, jag pushar för 1,6k tot och han snappar av med :Ks::7s:. Fail osv

VARJE 3-bet jag gör slås om, varje normal höjning jag gör slås om och jag träffar ingenting. Fyller på hela tiden, kommer in lite värde på bordet men det får man ju inget av. Blir bara tiltad på hela grejen och irlpolarn hetsade om att dra så jag beger mig neråt för att acceptera förlusten på 2k, skulle bara tilta bort sista 200 på rouletten. Vinner lite, PK kommer förbi och hälsar och jag lyckas vara halvt otrevlig där tror jag helt utan mening obv, men just som han säger hejdå lyckas jag klonka in någon 2k träff på 14 8-) Tack för den!

Plussade väl 3 eller något tillslut och kom hem i god tid. Synd som fan att man missade det mesta pf-hänget men ni ska ju vara så jävla sena.. Hann iaf morsa på Sören, Niklas, Smoggan och PK och skymta en laafi : )

Kom hem, kollade PMs och såg att jag fått en moderator förfrågan. Mycket sjuk tanke att någon frivilligt erbjuder mig ansvar, ska nog ta och överväga det lite. Tror Padrinos skulle vara snyggt i blått 8-)

edit: Fick även ett mejl titulerat "Stejk?" med innehållet "Är du intresserad?" från någon användare från -05 som inte skrivit ett enda inlägg. Werid-oh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du lockar en massa oskyldiga pokerspelare till CC med löften om att hänga lite, men du runnar alltid blixt när man kommer. Inte OK imo:-(

Kungkroon och Padrinos som moderatorer!

Bygger ju upp en förväntanskänsla att ni ska få träffa mig sen runnar jag så fort ni kommer. På så sätt kommer ni uppskatta när ni väl får hänga med mig 8-)

Varför skulle man vilja bli moderator?

Som att frivilligt bli p-lisa.

Enda sättet det skulle vara ok är om man byter hela laget mot nytt.

makten att banna :D

This :D

Hur kan någon i deras sinnes fulla bruk erbjuda padrinos moderator status?

Tjena Gw, kul att se att du går upp så tidigt nuförtiden : )

Länk till kommentar

tack hörni, dock har jag inte kommit in än, har faktiskt ingen aning om hur många dom har gallrat bort och hur många fler som ska bort. men hursom ett steg på vägen.

Hoppade på tåget idag och köpte munken som sålde sin ferrari-boken (på engelska 8-) ), väldigt lyckat köp faktsikt. Gav mig en spark i bakom att inte ge upp min passion.

Länk till kommentar

Hoppade på tåget idag och köpte munken som sålde sin ferrari-boken (på engelska 8-) ), väldigt lyckat köp faktsikt. Gav mig en spark i bakom att inte ge upp min passion.

Fick hem boken idag i brevlådan. Var tvungen att inhandla den efter all positiv kritik här på pf dock var den inte på engelska :-)

Lycka till och grattis!

Länk till kommentar

Fick hem boken idag i brevlådan. Var tvungen att inhandla den efter all positiv kritik här på pf dock var den inte på engelska :-)

Lycka till och grattis!

ty, han får flummiga grejer att verka självklara, jag blir sjukt lycklig av att läsa iaf, inte hunnit så långt än.

Länk till kommentar