Gå till innehåll

Padrinos


padrinosftw

Recommended Posts

HAhahaha neeej vad hemskt!! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Fattade inte att du var du på SM, Padde!! När jag kom hem till hotellet kom tänkte jag: "Jaha, vafan. Padrinos lyste med sin frånvaro blablabla" :oops:

 

Ber om ursäkt om jag på nåt sätt verkade kall mot dig, för fattade som sagt inte vem du var :mrgreen: :mrgreen: :oops: :oops: :-( :-( :cry: :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 10,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

kan inte skriva på fyllan utan att det framstår som oskönt. såg lite snabbt att både garpen och irlsucks ligger bra till i sm så glglglgllgl osv! :h:

 

önskar att jag kunde återberätta kvällen :(

edit: alltså åkte hem med en tjej jag träffat rätt mkt förut, fast i hemlighet. hennes fader var chaufför och jag vet att han är riktigt överjävligt sträng så jag tänkte försöka vara tyst för en gångs skull. tjejen ville dock jävlas och frågade allt mellan vad jag anser om liv och död till den politiska situationen i Thailand. Var löjligt borta i flertalet frågor vilket hon hade väldigt roligt åt.... Förövrigt, de enda gångerna man får höra att någon har könssjukdomar på förhand är väl när de inte vill ligga med en? Hände ikväll iaf needless to say 8-)

 

ediot: dricker kreatin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAhahaha neeej vad hemskt!! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Fattade inte att du var du på SM, Padde!! När jag kom hem till hotellet kom tänkte jag: "Jaha, vafan. Padrinos lyste med sin frånvaro blablabla" :oops:

 

Ber om ursäkt om jag på nåt sätt verkade kall mot dig, för fattade som sagt inte vem du var :mrgreen: :mrgreen: :oops: :oops: :-( :-( :cry: :cry:

 

Hahaha, waow. Väldigt sjukt, för just när jag träffade dig så var jag i ett lost-moment och tänkte på något annat och hade ångest i efterhand för att jag var kall eller dryg sas..

 

Returmatch! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha en riktigt sjuk grej är att jag tror att jag har permanentskadat mina tår från att ha stått på de hela kvällen... Båda de tjejerna ikväll är längre än mig liksom, gör seriöst riktigt ont nu :D Trots den sjuka uppoffringen får man sova själv såklart

 

Hahaha sjukt!! Returmatch will happen! :-D

 

Var alldeles för osocial öht under hela SM, skäms lite. Name where and when för rematch :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tobias Garp höjer till 22 000 UTG+1. Lars Jonsson på knappen synar. Niclas Dymling på small blind höjer till 61 000. Tobias pushar all in för drygt 300 000. Lars viker, och Niclas funderar. Sedan viker han med.

 

Tobias visar ett kort, :5d:

 

 

booooooom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tobias Garp höjer till 22 000 UTG+1. Lars Jonsson på knappen synar. Niclas Dymling på small blind höjer till 61 000. Tobias pushar all in för drygt 300 000. Lars viker, och Niclas funderar. Sedan viker han med.

 

Tobias visar ett kort, :5d:

 

 

booooooom

 

önskar jag kunde skriva något roligt, men hade :5h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har principbannat mig själv från kontoret tills jag spelar igen, tills dess sitter jag på sängkanten med laptopen

 

sdoivt.jpg

 

Sjuka är att det är så mysigt att jag blir ännu mindre sugen på att sätta mig i kontoret och börja grinda. Misslyckat mao.

 

Dags för obligatoriska måndagsstädning nu : ( Söndagen är ju alltid såshäng så man får ta tag i allt innan bandyn börjar på måndagar.

 

Sjukt liten skillnad i equityn mellan de två händerna mot fis 3betsynrange om vi ska vara på det viset, dock är det nog inte så bra spel oavsett

 

Antog typ det här, skönt att man gissar rätt någon gång iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...