Gå till innehåll

T6 Poker?


Crappy

Recommended Posts

  • Svars 3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har inte ni funderat på en sak!?

Tänk Om det är så att Torben &CO är seriös och vill starta nästa största poker sida, men att det går åt skogen pga bla er, som avråder spelare från att överhuvudtaget spela på sidan. Tänk om det i slutändan kommer vara bla erat fel att sidan får stänga och att investerarna inte får något från sina såkallade vinstandelar.

 

Filosofiskt skitsnack.

De är inte korkade dessa människor så de VET att om det skulle ha en chans att vara seriöst skulle de få se till att lägga upp affärsplanen på ett helt annat sätt.

Typ seriöst där de själva lägger in kosing, ser till att ha en riktig ledning med kunniga människor och förstås villiga riskkapitalister... och där sprack det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte ni funderat på en sak!?

Tänk Om det är så att Torben &CO är seriös och vill starta nästa största poker sida, men att det går åt skogen pga bla er, som avråder spelare från att överhuvudtaget spela på sidan. Tänk om det i slutändan kommer vara bla erat fel att sidan får stänga och att investerarna inte får något från sina såkallade vinstandelar.

 

Om han var seriöst kunde han ju ha låtit bli att ljuga om vem som äger bolaget, ljuga om att de har en pokerlicens, ljuga om vilken utdelning investerarna ska få, ljuga om hur många spelare de har knytit till sig, ljuga om vilka turneringar som ska köras o s v. Men vänta nu, om han ljuger om allt det så kan han väl knappast vara seriös?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om nu allt detta rör dej så lite i ryggen, varför debatterar du ens om ämnet? Skaffa något vettigare att göra med ditt liv va?!
Nope. Jag vill förhindra att fler går på bluffen. Så enkelt är det kalle lelle.

 

*edit* Måste bara lägga till att jag skrattade rätt ut åt ditt "skaffa nåt vettigare att göra med ditt liv va?!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nope. Jag vill förhindra att fler går på bluffen. Så enkelt är det kalle lelle.

 

Och om det nu inte är en bluff?

Så har du istället för att "rädda" andra från att gått på den så kallade bluffen, fördömt de som trott och sattsat på projectet, Och detta skulle alltså inte "röra dej i ryggen" Fruktansvärt uselt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och om det nu inte är en bluff?

Så har du istället för att "rädda" andra från att gått på den så kallade bluffen, fördömt de som trott och sattsat på projectet, Och detta skulle alltså inte "röra dej i ryggen" Fruktansvärt uselt!

Gör nu såhär, det är väldigt enkelt. Gå igenom de, säg tre, senaste sidorna. Där kommer du att finna en rad frågeställningar som är synnerligen relevanta för oss. Försök ge ett par vettiga svar på dom så kan vi snacka vidare. Om du inte orkar så är det bara att säga till så letar jag upp ett par st åt dig, ok?

 

*edit* Hepp, man fick visst kika en 5-6 sidor tillbaka då de senaste tre var fyllda med lite OT om Nordlundarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om nu allt detta rör dej så lite i ryggen, varför debatterar du ens om ämnet? Skaffa något vettigare att göra med ditt liv va?!

 

Användare: KalleKarl

Reg.datum: 2008-02-04

Inlägg: 4 (alla handlar om T6)

 

Rätt uppenbart att du själv är en sten i pyramiden. Tror du gör klokt i att lyssna på oss istället. Det allra bästa vore om du hade gjort det INNAN du investerade, men det är ju dessvärre för sent.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bah, jag plockar fram några åt dig.

 

Vänligen kommentera:

 

1. Att Torben & Co inte gör något för att dämpa den svidande kritiken på alla pokerforum?

2. Att trafiken på sidan redan börjar svikta? I snitt 60 cashgamespelare om dagen kommer inte att få sajten att gå runt.

3. Att man förändrar villkoren/ställer in de utlovade garantiturneringarna. Det kan väl inte ses som något annat än ett tecken på att T6 blöder pengar i en alarmerande takt?

4. Varför har småinvesterarna ingen insyn? Jo, för att de har vinstandelar, inte aktier, som ett seriöst bolag hade kört med. Varför tror du att det är så? Förstår du ens varför det är så skrämmande att ni är i den sitsen?

5. Supporten verkar bestå av tränade apor. Det är rätt långt ifrån seriöst, det kanske du kan hålla med om?

6. Har du kollat upp bolagsadresserna? Gör det och kom sedan och säg att det är seriöst.

 

 

Tja, det var ett litet urval. Nån annan kan säkert fylla i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör nu såhär, det är väldigt enkelt. Gå igenom de, säg tre, senaste sidorna. Där kommer du att finna en rad frågeställningar som är synnerligen relevanta för oss. Försök ge ett par vettiga svar på dom så kan vi snacka vidare. Om du inte orkar så är det bara att säga till så letar jag upp ett par st åt dig, ok?

 

Varför kasta skit på något som tydligen inte har någon betydelse för dej?

Jag har läst de senaste sidorna, och utan att jag själv har köpt en enda utav vad ni kallar "vinstandelar" blir jag förbannad när folk kan lägga ner den här energin på något som inte spelar dem någon roll!

Jag spelar på T6 och det tänker jag fortsätta göra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte ni funderat på en sak!?

Tänk Om det är så att Torben &CO är seriös och vill starta nästa största poker sida, men att det går åt skogen pga bla er, som avråder spelare från att överhuvudtaget spela på sidan. Tänk om det i slutändan kommer vara bla erat fel att sidan får stänga och att investerarna inte får något från sina såkallade vinstandelar.

 

Att svenskar får upp ögonen för T6, på ett litet pokerforum i utkanten av världen, på ett språk som bara 20 miljoner människor förstår, kommer inte förändra någonting. T6 har ju mutat TonyG att sätta upp T6 som bästa sajt före Stars och Full Tilt på hans sidor (exempelvis Pokernews.com). Denna placering har säkerligen kostat åtskilliga miljoner, och är troligen världens mest värdefulla reklamplats vad gäller poker - och ändå får inte projektet fart. Vad vi skriver har ingen betydelse för att skaffa spelare till sajten, men det har betydelse att inga fler svenskar blir lurade att så att säga "investera"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kasta skit på något som tydligen inte har någon betydelse för dej?

Jag har läst de senaste sidorna, och utan att jag själv har köpt en enda utav vad ni kallar "vinstandelar" blir jag förbannad när folk kan lägga ner den här energin på något som inte spelar dem någon roll!

Jag spelar på T6 och det tänker jag fortsätta göra!

Gå nu och kolla in mitt sista inlägg på förra sidan. Där skrev jag ett par intressanta frågeställningar. Ge nu inte upp utan försök besvara dom.

 

Jag tror inte en blund på att du inte har med T6 att göra, dvs att du är investerare.

 

Och jo, det har betydelse. På samma sätt som att jag skulle ingripa om jag såg någon bli överfallen på stan så drar jag mitt strå till stacken för att gräva info om det här lilla projektet.

 

*edit* Läggdags. Hoppas nu att du ger det ett försök så får jag återkomma imorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Användare: KalleKarl

Reg.datum: 2008-02-04

Inlägg: 4 (alla handlar om T6)

 

Rätt uppenbart att du själv är en sten i pyramiden. Tror du gör klokt i att lyssna på oss istället. Det allra bästa vore om du hade gjort det INNAN du investerade, men det är ju dessvärre för sent.

 

Ni må kalla mej ouppdaterad men det var inte förrens förra dagen jag ens viste om att sådana speculationer försegick här, utan det var en bekant som ifrågasatte mej när jag berättade om att jag själv spelade på T6, eftersom denne läst så mycket illa om sidan här. och föga anade jag att det va så många som anstränge sig för att smutskasta sidan. Men för att göra dej besviken, jag äger inte någon sten i denna "pyramid"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kasta skit på något som tydligen inte har någon betydelse för dej?

Jag har läst de senaste sidorna, och utan att jag själv har köpt en enda utav vad ni kallar "vinstandelar" blir jag förbannad när folk kan lägga ner den här energin på något som inte spelar dem någon roll!

Jag spelar på T6 och det tänker jag fortsätta göra!

 

Det är inte speciellt mycket energi att gräva fram info vid sidan om pokerspelande på en annan skärm medan man spelar :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och om det nu inte är en bluff?

Så har du istället för att "rädda" andra från att gått på den så kallade bluffen, fördömt de som trott och sattsat på projectet, Och detta skulle alltså inte "röra dej i ryggen" Fruktansvärt uselt!

 

Igen, kan du nämna ett par saker som faktiskt tyder på att T6 skulle vara seriöst som vi inte kan såga på 5 min?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kasta skit på något som tydligen inte har någon betydelse för dej?

 

Han har ju inte riktigt sagt att det är betydelselöst för honom, där har du gjort en felaktig egentolkning av vad han skrev. Han lär bry sig om att hans hobby (kommer att) svartmålas och säkerligen kan det vara skönt att veta att man kanske hjälpt till rädda någon från en ekonomisk blunder som inte har råd med detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför kasta skit på något som tydligen inte har någon betydelse för dej?

Jag har läst de senaste sidorna, och utan att jag själv har köpt en enda utav vad ni kallar "vinstandelar" blir jag förbannad när folk kan lägga ner den här energin på något som inte spelar dem någon roll!

Jag spelar på T6 och det tänker jag fortsätta göra!

 

Detta har stor beydelse för oss.

 

1. Siten i fråga drivs av kända scammare, som enbart lurar folk av pengar. Det är inget vi sitter och hittar på utan det är kända fakta. Ingen licens finns för spel, oavsett vad som sägs på hemsidan. Företaget är registrerat på en adress i England som även har inhyst bidme-bedragaren. Känns det seriöst ?

 

 

2. När våran hobby/yrke blir smutskastat, som det ofta blir när folk förknippar lurendrejeri med poker, då är det jävlar i mig något som spelar roll.

 

3. Du kommer inte spela på T6 i nån längre utsträckning , för att siten kommer inte finnas kvar länge till. Det har inget med oss på pf.nu att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror snarare att PF dragit mer folk till T6, fast förmodligen färre "investerare" (/"donatorer"). För en nystartad sajt bland hundratals andra är all publicitet bra. Denna tråd har exempelvis haft fler visningar än Svenska Spels sajttråd. Vem känner exempelvis till "Bugsysclub poker"? Inte jag i varje fall (tog bara ett nätverk med ungefär samma antal spelare som T6 från pokerscout).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror snarare att PF dragit mer folk till T6, fast förmodligen färre "investerare" (/"donatorer"). För en nystartad sajt bland hundratals andra är all publicitet bra. Denna tråd har exempelvis haft fler visningar än Svenska Spels sajttråd. Vem känner exempelvis till "Bugsysclub poker"? Inte jag i varje fall (tog bara ett nätverk med ungefär samma antal spelare som T6 från pokerscout).

 

Det är korrekt och därmed borde ju t6 "investerarna" bara vara glada åt denna tråden:

a) fler spelare

b) färre investerare så inte fler andelar ges ut, då blir ju deras egna mindre värda...

hmm men nej just ja, de va ju en pyramid

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte ni funderat på en sak!?

Tänk Om det är så att Torben &CO är seriös och vill starta nästa största poker sida, men att det går åt skogen pga bla er, som avråder spelare från att överhuvudtaget spela på sidan. Tänk om det i slutändan kommer vara bla erat fel att sidan får stänga och att investerarna inte får något från sina såkallade vinstandelar.

 

En sak som du själv bör fundera på är varför T6 Pokersupporten inte

svarar på mail! Jag menar inte supporten som finns på sajten nu, utan den som man bara kan maila till, och som ska svara på de frågor andelsägare kan tänkas ha. Tycker du att det är seriöst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...